Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Jelcz PR110DC

Detale

Nazwa producentaJelcz
Nazwa modeluJelcz PR110DC
Typ pojazduAutobus
NadwozieJelcz PR110D/D120
SilnikWSK Mielec SW680/165
Skrzynia biegówFPS Tczew S6-90U
Liczba Napędów1
Układ Drzwi1-0-1
Liczba Osi2
Liczba modułów
długość12000mm
Szerokość2500mm
Wysokość3180mm
Całkowita pojemność pasażerska50-
Miejsc siedzących50-
Inne informacje:
PR 110DC to prototyp - wersja eksportowa modelu PR 110D opracowana dla Hiszpanii. Wóz posiadał silnik Cummins, skrzynię biegów S6-90 z multiplikatorem GV-90. Model ten posiadał drzwi w układzie 1-0-1, dwuskrzydłowe, uruchamiane pneumatycznie (tylne drzwi identyczne jak przednie, typowe dla PR 110D). W takim ukompleotwaniu powstał tylko jeden egzemplarz, wyeksportowany do Hiszpanii. Wkróce po tym fakcie, na rynku krajowym pojawiła się krótka partia Jelczy PR 110D z tylnymi drzwiami automatycznymi. Poza tym wszystkie podzespoły zgodne z bazowym modelem PR 110D. Wersje te oznaczane są jako PR 110DC. Źródło: Supeł Ł. 2005. Ocalić od zapomnienia: Trudne początki lat 90. w Jelczu, Infobus.
Wyprodukowany: 1991-1991

Przewoźnicy

Miasta

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: