Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa producenta | TW Warszawa |
Nazwa modelu | Konstal 105N-MWAs |
Modernizacja (nie fabryczna) | |
Typ pojazdu | Tramwaj |
Nadwozie | Konstal 105N |
Liczba Napędów | 4 |
Układ Drzwi | 2-2-2-2 |
Liczba Osi | 4 |
Liczba modułów | |
długość | 13500mm |
Szerokość | 2400mm |
Wysokość | 3600mm |
Całkowita pojemność pasażerska | 125- |
Miejsc siedzących | 20- |
Inne informacje: Zastosowano impulsowy układ rozruchu oparty na tranzystorach IGBT z układem falownikowym i 4 silnikami asynchronicznymi prądu przemiennego STDa-200L4 o mocy 50kW każdy (prod. EMIT Żychlin). Zamontowano przetwornicę statyczną nowego typu (produkcja Instytut Elektotechniki), zamontowano zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech 10-25 (w obu wagonach z przodu i tyłu), zamontowano pantografy połówkowe OTK-2 z elektrycznym mechanizmem opuszczania pantografu (sterowanie pantografem odbywa się z pulpitu motorniczego). Wymieniono pulpit (zainstalowano m.in. zintegrowany wyświetlacz komputera) - sterowanie odbywa się za pomocą ręcznego zadajnika jazdy. Z tyłu obu wagonów (oba wagony pozostały sterowniczymi) zainstalowano nowe pulpity do jazdy manewrowej. Co ciekawe podczas modernizacji wagonów nie wymieniono ani nie zmodernizowano wózków jezdnych. Zmieniono sposób ogrzewania wagonów (zastosowano termowentylatory), wymieniono okna przesuwne na uchylne, zastosowano napędy drzwi typu IGE z plastikowymi płatami drzwiowymi oraz przyciskami do otwierania drzwi przez pasażera (zewnetrzne nowego typu, wewnętrzne - identyczne jak w 105N2k/2000). Odnowiono całkowicie wnętrze, m.in. montując nowe siedzenia prod. Taps (jak w 105N2k/2000). | |
Wyprodukowany: | 2003-2003 |