Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Konstal 105N2k

Detale

Nazwa producentaTW Warszawa
Nazwa modeluKonstal 105N2k
Modernizacja (nie fabryczna)
Typ pojazduTramwaj
NadwozieKonstal 105N
Liczba Napędów4
Układ Drzwi2-2-2
Liczba Osi4
Liczba modułów
długość13500mm
Szerokość2400mm
Wysokość3600mm
Całkowita pojemność pasażerska125-
Miejsc siedzących22-
Inne informacje:
Wagony otrzymały impulsowy układ rozruchu oparty na tyrystorach GTO (projekt Instytut Elektrotechniki, produkcja Woltan), identyczny jak w wagonach 105N2k. Zamontowano typowy dla modernizowanych wagonów nowy pulpit motorniczego ze zintegrowanym wyświetlaczem komputera pokładowego (sterowanie odbywa się za pomocą ręcznego zadajnika jazdy), zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech 10-25, zamiast dziesiątków metrów kabli zastosowana jest szyna CAN. Wagony posiadają pantografy połówkowe OTK-2 z elektrycznym mechanizmem opuszczania pantografu (sterowanie pantografem odbywa się z pulpitu motorniczego), maszyny drzwiowe IFE, pulpity manewrowe oraz uchylne okna. Zmienione jest wnętrze przedziału pasażerskiego (wykładzina antypoślizgowa, nowe siedzenia produkcji TAPS, znane z wagonów 105N2k/2000, ustawione w klasyczny sposób oraz ogrzewanie (zamiast dotychczasowych grzałek zastosowano termowentylatory), zamontowany jest system informacji pasażerskiej BUSE z wyświetlaczami. Wszystkie wagony tej wersji są nadal sterownicze.
Wyprodukowany: 2006-2006

Przewoźnicy

Miasta

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: