Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa producenta | TW Warszawa |
Nazwa modelu | Konstal 105N2k |
Modernizacja (nie fabryczna) | |
Typ pojazdu | Tramwaj |
Nadwozie | Konstal 105N |
Liczba Napędów | 4 |
Układ Drzwi | 2-2-2 |
Liczba Osi | 4 |
Liczba modułów | |
długość | 13500mm |
Szerokość | 2400mm |
Wysokość | 3600mm |
Całkowita pojemność pasażerska | 125- |
Miejsc siedzących | 22- |
Inne informacje: Wagony otrzymały impulsowy układ rozruchu oparty na tyrystorach GTO (projekt Instytut Elektrotechniki, produkcja Woltan), identyczny jak w wagonach 105N2k. Zamontowano typowy dla modernizowanych wagonów nowy pulpit motorniczego ze zintegrowanym wyświetlaczem komputera pokładowego (sterowanie odbywa się za pomocą ręcznego zadajnika jazdy), zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech 10-25, zamiast dziesiątków metrów kabli zastosowana jest szyna CAN. Wagony posiadają pantografy połówkowe OTK-2 z elektrycznym mechanizmem opuszczania pantografu (sterowanie pantografem odbywa się z pulpitu motorniczego), maszyny drzwiowe IFE, pulpity manewrowe oraz uchylne okna. Zmienione jest wnętrze przedziału pasażerskiego (wykładzina antypoślizgowa, nowe siedzenia produkcji TAPS, znane z wagonów 105N2k/2000, ustawione w klasyczny sposób oraz ogrzewanie (zamiast dotychczasowych grzałek zastosowano termowentylatory), zamontowany jest system informacji pasażerskiej BUSE z wyświetlaczami. Wszystkie wagony tej wersji są nadal sterownicze. | |
Wyprodukowany: | 2006-2006 |