Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

SC Transport Călători Express SA/

Neoplan N6121 #5906

24 lipca 2021 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Brzydkie są te Neoplany, przypominają mi trochę autobus lotniskowy.
Autor: Solaris536

Komentarze: 2

2 września 2010 - Ploeszti. W takich zgrabnych szafeczkach umieszczonych powyżej nadkoli, pomiędzy siedziskami umieszczono urządzenia sterujące napędem.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Z uzyskanych przeze mnie informacji wynika, że w 2002 roku TL Lausanne miała zapłacić za te trolejbusy 1,5 mln franków szwajcarskich za sztukę. Natomiast dla RATP cena wyniosła 140 tys. EUR za jeden wóz. Pojazdy mają po 100-150 tys. km przebiegu. Czas pokaże, czy w Ploeszti okazyjnie kupili wciąż jedne z najnowocześniejszych trolejbusów na świecie, czy też baaardzo drogą kupę złomu. Póki co chyba nie mają z nimi problemów, bo jeździło 16/18 sztuk obsługując wszystkie zadania trolejbusowe w mieście.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti - Podul Inalt, czyli jedna z pętli linii 202 (i 201 w weekendy). Postój w tym miejscu ma charakter techniczny, przystanki początkowy i końcowy natomiast znajdują się bliżej osiedla, za torami kolejowymi. W sumie mi to pasowało, można było spokojnie zrobić trochę zdjęć wnętrza trolejbusu. Aczkolwiek okazało się, że wymaga to pozwolenia samego Prezesa, którą to po bodaj 6 rozmowach telefonicznych udało się uzyskać. Na pytanie o możliwość fotografowania w zajezdni tylko nogi się pod Panią dozorcą ugięły więc odpuściłem ;)
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti. Widok na człon B. Większość siedzeń pasażerskich dostępnych jest bezpośrednio z poziomu podłogi (bez podestów). W szafie z tyłu znajduje się silnik spalinowy, który spełnia funkcję agregatu prądotwórczego.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti. Wnętrze Neoplana N6121. Niska podłoga jest prawie na całej długości trolejbusu.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti. Widok na przód. Za kabiną kierowcy znajduje się sporej wielkości szafa prawdopodobnie z jakimiś elementami sterowania napędem. Mam nadzieję, że wybaczycie większą ilość ujęć ze środku wozu, ale trolejbus jest naprawdę nietypowy więc warto pokazać więcej.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

Neoplan N6121 #5909

9 kwietnia 2014 - Ploiești, Bulevardul Independenței
Autor: tschenser

2 września 2010 - Ploeszti - Podul Inalt. Słów parę o tych niezwykłych pojazdach. W tegoroczne wakacje miejscowy RATP zakupił 18 takich Neoplanów N6121 z dość ciekawą przeszłością. W 2002 roku wyprodukowane one zostały dla TL Lausanne jednak po kilku spektakularnych pożarach przewoźnik postanowił oddać je producentowi (w zamian wzięli autobusy od neoplana). Od tego czasu koncern NeoMAN bezskutecznie próbował zainteresować tymi trolejbusami... kogokolwiek. Trwało to jak widać 5 lat, aż w końcu znalazł się chętny. Te kosmiczne trolejbusy wyposażone są w 4 synchroniczne silniki trakcyjne o mocy 80kW każdy, a umieszczono je w piastach kół środkowej i tylnej osi. Ponadto wyposażono je w silnik spalinowy OM 442LA spełniający normę Euro 2 o mocy 390kW (znajduje się on w wielkiej szafie na samym tyle pojazdu), który pozwala na jazdę bez zasilania z sieci. Producent twierdzi, że przyspieszenie tego trolejbusu to 1,4 m/s^2.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 3

2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Jak widać, początek września to w Rumunii już jesień pełną gębą (przynajmniej jeśli chodzi o drzewa). Za to temperatury jakby bardziej przyjazne - podczas całego pobytu temperatura nie spadała poniżej 20 stopni C, a bywało i ponad 30 czasem. To lubimy!
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 4

Neoplan N6121 #5913

23 lipca 2011 - Ploeszti, Soseaua Vestului. Czyżby RATP zafundował sobie nową numerację elektrycznych Neoplanów?
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 5

2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Trzeba przyznać, że drogowcy stanęli na wysokości zadania. Rozstawili swoje zabawki w taki sposób, że wyjeżdżając spod dworca wszystkie trolejbusy musiały przez pewien czas używać agregatu, dzięki czemu ja z kolei miałem okazję przetestować jazdę w tym trybie. Brawo chłopaki ;) Nie obyło się bez problemów, gdyż kierowca nie był chyba dobrze przeszkolony jak z tego ustrojstwa korzystać. Postanowiłem więc mu pomóc i na migi tłumaczyłem, że najpierw musi zdjąć odbieraki, aby odpalić agregat. Co prawda, to nie do końca rozwiązało problem, bo nadal nie mógł ruszyć, ale wtedy z pomocą przyszedł kierowca innego trolejbusu. W każdym razie, jazda na dieslu zaliczona!
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

Neoplan N6121 #5915

23 lipca 2011 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino.
Autor: Banan
cenzoredytor
17 lipca 2017 - Ploiești, Piața 1 Decembrie 1918 (Gara de Sud)
Autor: Lada 2101

Neoplan N6121 #5916

24 sierpnia 2016 - Ploiești, Piața 1 Decembrie 1918. No to jeszcze kilka zdjęć z trolejbusami.
Autor: Sadorg
cenzoredytor
24 sierpnia 2016 - Ploiești, Bulevardul Republicii. Jeśli chodzi o zabudowę głównej ulicy w mieście to jest to ciężki, betonowy socreal.
Autor: Sadorg
cenzoredytor
Komentarze: 1

2 września 2010 - Ploeszti - Gara de Sud. Jadąc do ok. 230 tysięcznego Ploeszti zastanawiałem się, czy uda się dorwać testowanego tam ex-lozańczyka. Wychodzę z budynku dworca i własnym oczom nie wierzę - stoi! Co tchu więc do kiosku, zaopatrzyłem się w bilety i jazda. Jak się później okazało, nie potrzebnie się spieszyłem, bo wszystkie 16 brygad na 2 liniach trolejbusowych obsługiwanych było właśnie takimi neoplanami. Miła monotonia.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Chociaż tego nie widać, trolejbus linii 44 zmierza do pętli Malu Rosu w północno-zachodniej części miasta. Wyświetlacze wybitnie nie chciały współpracować z fotografującym ;)
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Vasile Lupu. Bilet całodzienny w Ploeszti kosztuje 6,30 RON (leja), czyli mniej więcej tyleż samo złotych polskich. Kontrolerzy biletów natomiast nie są szczególnie dokładni - np. mój gdyński e-bilet został uznany za "abonamenti" ;)
Autor: Misiek194
edytor

Neoplan N6121 #5917

16 września 2019 - Ploieşti, Gara De Sud.
Żeby nie było, nie tylko ikarusy tu jeżdżą. Można trafić m.in. na takie w pełni niskopodłogowe neoplany z Lozanny.

Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

2 września 2010 - Ploeszti - Gara de Sud. Ot taka parka na koniec serii fotosów z Ploeszti.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Ciekawa sprawa - szczyt przewozowy zarówno jeśli chodzi o liczbę pasażerów jak i częstotliwość kursowania trolejbusów przypada we wszystkie dni tygodnia pomiędzy 8, a 11 rano. Bardzo dużo osób przemieszcza się wtedy pomiędzy osiedlami mieszkaniowymi, a centrum miasta, gdzie znajduje się m.in. duża hala targowa, która jest częstym punktem docelowym wyprawy.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Trolejbusy te oferują 35 miejsc siedzących, natomiast ogółem mieszczą 128 pasażerów, co jest wynikiem jednak dość słabym jak na przegubowca. Z pewnością wpływ na to ma nietypowa aranżacja przestrzeni pasażerskiej, ale również masa własna trolejbusu. Przypuszczam też, że liczba miejsc mogła zostać obliczona w oparciu o standardy szwajcarskie ;)
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Linia 202 z kolei kursuje w relacji Gara de Sud - Podul Inalt (długość trasy: 12,01 km). W dni powszednie częstotliwość kursowania wynosi 9 minut, tylko po południu spada do 12 minut, natomiast w weekend co 13-17 minut. W soboty, niedziele i święta na fragmencie trasy 202 z Podul Inalt do Hale Coreco (7,75 km) kursuje dodatkowo linia 201 z częstotliwością co 15 minut.
Autor: Misiek194
edytor

Neoplan N6121 #5920

24 sierpnia 2016 - Ploiești, Bulevardul Republicii. "Policyjny neoplan" i ostatnie chwile ze słońcem.
Autor: Sadorg
cenzoredytor

Neoplan N6121 #5922

24 sierpnia 2016 - Ploiești, Bulevardul Republicii. Uzupełniamy braki w bazie ;-)
Autor: Sadorg
cenzoredytor
Komentarze: 1

Neoplan N6121 #5924

9 kwietnia 2014 - Ploiești, Piața Victoriei
Autor: tschenser

24 sierpnia 2016 - Ploiești, Bulevardul Republicii. Neoplan o najwyższym numerze inwentarzowym i szersze spojrzenie na główna miejską aleję. Uwagę zwraca "yellow box" wymalowany na skrzyżowaniu na pierwszym planie.
Autor: Sadorg
cenzoredytor
17 lipca 2017 - Ploieşti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino
Autor: Lada 2101

Neoplan N6121 #805

2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Jeśli chodzi o design tych trolejbusów to wciąż nie jestem w stanie powiedzieć, czy mi się podobają, czy też wręcz przeciwnie. W każdym razie są oryginalne i na pewno stanowią skok jakościowy w stosunku do tego co tu kiedykolwiek jeździło. Pozostaje życzyć RATP, aby nie mieli z nimi problemów, a w szczególności aby nie powtórzyły się płomienne historie z Lozanny ;)
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Wiadomo, że oprócz 18 sprawnych trolejbusów typu Neoplan N6121, do Ploeszti trafiły jeszcze 2 zdekompletowane jako dawcy części. Jeden z nich to prototyp z 1998 roku ex-800, natomiast drugi, niezidentyfikowany jest dość nietypowy, bo ma biało-zółto-niebieskie malowanie i nie wygląda na lozańczyka. Wiadomo również, że jeszcze w Lozannie spaliły się praktycznie doszczętnie wozy nr 818 i 825. Jednak zastanawia mnie, co się dzieje z pozostałymi neoplanami o numerach: 801, 802, 804, 810, 812, 814 oraz 821 - ktoś się może orientuje?
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

Neoplan N6121 #806

24 sierpnia 2016 - Ploiești, Piața 1 Decembrie 1918. No to jeszcze kilka zdjęć z trolejbusami.
Autor: Sadorg
cenzoredytor
24 sierpnia 2016 - Ploiești, Bulevardul Republicii. Jeśli chodzi o zabudowę głównej ulicy w mieście to jest to ciężki, betonowy socreal.
Autor: Sadorg
cenzoredytor
Komentarze: 1

2 września 2010 - Ploeszti - Gara de Sud. Jadąc do ok. 230 tysięcznego Ploeszti zastanawiałem się, czy uda się dorwać testowanego tam ex-lozańczyka. Wychodzę z budynku dworca i własnym oczom nie wierzę - stoi! Co tchu więc do kiosku, zaopatrzyłem się w bilety i jazda. Jak się później okazało, nie potrzebnie się spieszyłem, bo wszystkie 16 brygad na 2 liniach trolejbusowych obsługiwanych było właśnie takimi neoplanami. Miła monotonia.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Chociaż tego nie widać, trolejbus linii 44 zmierza do pętli Malu Rosu w północno-zachodniej części miasta. Wyświetlacze wybitnie nie chciały współpracować z fotografującym ;)
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Vasile Lupu. Bilet całodzienny w Ploeszti kosztuje 6,30 RON (leja), czyli mniej więcej tyleż samo złotych polskich. Kontrolerzy biletów natomiast nie są szczególnie dokładni - np. mój gdyński e-bilet został uznany za "abonamenti" ;)
Autor: Misiek194
edytor

Neoplan N6121 #807

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Malu Rosu. Sieć trolejbusowa w Ploeszti jest dość skromnych rozmiarów, składa się z zaledwie 3 linii: 44, weekendowej 201 oraz 202. Linia 44 kursuje w relacji Gara de Sud (pd. dworzec kolejowy) - Malu Rosu. Długość tej trasy to 10,84 km, a częstotliwość kursowania na tej linii wynosi 12 minut, przy czym w porannym szczycie wzrasta nawet do 7 minut. W weekendy trolejbusy kursują nieco rzadziej, bo co 15 minut.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Na widocznym za neoplanem skrzyżowaniu sieć trolejbusowa krzyżuje się z tramwajową. Przejeżdża tamtędy jedna z dwóch linii tramwajowych oznaczona numerem 102.
Autor: Misiek194
edytor

Neoplan N6121 #808

2 września 2010 - Ploeszti, Strada General Vasile Milea. Po prawej budynek hali targowej (ten z kopułą). A te banery nad ulicą to mi Krym przypominają ;)
Autor: Misiek194
edytor

Neoplan N6121 #809

23 lipca 2011 - Ploeszti, Soseaua Vestului. Czyżby RATP zafundował sobie nową numerację elektrycznych Neoplanów?
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 5

2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Trzeba przyznać, że drogowcy stanęli na wysokości zadania. Rozstawili swoje zabawki w taki sposób, że wyjeżdżając spod dworca wszystkie trolejbusy musiały przez pewien czas używać agregatu, dzięki czemu ja z kolei miałem okazję przetestować jazdę w tym trybie. Brawo chłopaki ;) Nie obyło się bez problemów, gdyż kierowca nie był chyba dobrze przeszkolony jak z tego ustrojstwa korzystać. Postanowiłem więc mu pomóc i na migi tłumaczyłem, że najpierw musi zdjąć odbieraki, aby odpalić agregat. Co prawda, to nie do końca rozwiązało problem, bo nadal nie mógł ruszyć, ale wtedy z pomocą przyszedł kierowca innego trolejbusu. W każdym razie, jazda na dieslu zaliczona!
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

Neoplan N6121 #811

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Emile Zolla. Trolejbusy z silnikami w piastach kół imponują zawsze płynnością jazdy, w tym przyspieszania. Nie inaczej jest w tym wypadku - trolejbus po prostu płynie. Jednak i tak nic nie przebije moich ulubionych bazylejczyków - Neoplanów N6020. Mimo, że o jedną generację starsze to dynamika przyspieszania powala. A to jest to co tygryski lubią najbardziej ;)
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

Neoplan N6121 #815

24 lipca 2021 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Brzydkie są te Neoplany, przypominają mi trochę autobus lotniskowy.
Autor: Solaris536

Komentarze: 2

2 września 2010 - Ploeszti. W takich zgrabnych szafeczkach umieszczonych powyżej nadkoli, pomiędzy siedziskami umieszczono urządzenia sterujące napędem.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Z uzyskanych przeze mnie informacji wynika, że w 2002 roku TL Lausanne miała zapłacić za te trolejbusy 1,5 mln franków szwajcarskich za sztukę. Natomiast dla RATP cena wyniosła 140 tys. EUR za jeden wóz. Pojazdy mają po 100-150 tys. km przebiegu. Czas pokaże, czy w Ploeszti okazyjnie kupili wciąż jedne z najnowocześniejszych trolejbusów na świecie, czy też baaardzo drogą kupę złomu. Póki co chyba nie mają z nimi problemów, bo jeździło 16/18 sztuk obsługując wszystkie zadania trolejbusowe w mieście.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti - Podul Inalt, czyli jedna z pętli linii 202 (i 201 w weekendy). Postój w tym miejscu ma charakter techniczny, przystanki początkowy i końcowy natomiast znajdują się bliżej osiedla, za torami kolejowymi. W sumie mi to pasowało, można było spokojnie zrobić trochę zdjęć wnętrza trolejbusu. Aczkolwiek okazało się, że wymaga to pozwolenia samego Prezesa, którą to po bodaj 6 rozmowach telefonicznych udało się uzyskać. Na pytanie o możliwość fotografowania w zajezdni tylko nogi się pod Panią dozorcą ugięły więc odpuściłem ;)
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti. Widok na człon B. Większość siedzeń pasażerskich dostępnych jest bezpośrednio z poziomu podłogi (bez podestów). W szafie z tyłu znajduje się silnik spalinowy, który spełnia funkcję agregatu prądotwórczego.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti. Wnętrze Neoplana N6121. Niska podłoga jest prawie na całej długości trolejbusu.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti. Widok na przód. Za kabiną kierowcy znajduje się sporej wielkości szafa prawdopodobnie z jakimiś elementami sterowania napędem. Mam nadzieję, że wybaczycie większą ilość ujęć ze środku wozu, ale trolejbus jest naprawdę nietypowy więc warto pokazać więcej.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

Neoplan N6121 #816

2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Neo od tyłu. Jakoś dziwnie osmoloną ma klapę silnika...
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti - Malu Rosu. Wprowadzenie do eksploatacji 18 Neoplanów N6121 spowodowało, że wycofanych zostało ostatnich 5 Berlietów i tyleż samo Rocarów. Jednak jedynie Rocar o numerze 5204 został skasowany, pozostałe pojazdy wciąż stoją na terenie zajezdni. Natomiast czynne są w dalszym ciągu genewskie, przegubowe FBW w liczbie 15 sztuk. Przy czym w czasie mojego pobytu w komplecie okupowały plac postojowy i stanowią, jak sądzę, głęboką rezerwę na wypadek awarii neoplanów.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 3

Neoplan N6121 #822

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Vasile Lupu.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Neo od tyłu. Trolejbusy te wyposażone są również w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej oraz pełną automatykę odbieraków.
Autor: Misiek194
edytor

Neoplan N6121 #823

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Vasile Lupu. Neo na tle katedry w Ploeszti.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Żółtek bezczelnie wyprzedza elektrycznego potwora. Trolejbusy w Ploeszti generalnie nie jeżdżą zbyt szybko, w zasadzie nie wiem dlaczego, bo sieć trakcyjną mają całkiem niezłą.
Autor: Misiek194
edytor

Neoplan N6121 #824

16 września 2019 - Ploieşti, Gara De Sud.
Żeby nie było, nie tylko ikarusy tu jeżdżą. Można trafić m.in. na takie w pełni niskopodłogowe neoplany z Lozanny.

Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

2 września 2010 - Ploeszti - Gara de Sud. Ot taka parka na koniec serii fotosów z Ploeszti.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Ciekawa sprawa - szczyt przewozowy zarówno jeśli chodzi o liczbę pasażerów jak i częstotliwość kursowania trolejbusów przypada we wszystkie dni tygodnia pomiędzy 8, a 11 rano. Bardzo dużo osób przemieszcza się wtedy pomiędzy osiedlami mieszkaniowymi, a centrum miasta, gdzie znajduje się m.in. duża hala targowa, która jest częstym punktem docelowym wyprawy.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Trolejbusy te oferują 35 miejsc siedzących, natomiast ogółem mieszczą 128 pasażerów, co jest wynikiem jednak dość słabym jak na przegubowca. Z pewnością wpływ na to ma nietypowa aranżacja przestrzeni pasażerskiej, ale również masa własna trolejbusu. Przypuszczam też, że liczba miejsc mogła zostać obliczona w oparciu o standardy szwajcarskie ;)
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Linia 202 z kolei kursuje w relacji Gara de Sud - Podul Inalt (długość trasy: 12,01 km). W dni powszednie częstotliwość kursowania wynosi 9 minut, tylko po południu spada do 12 minut, natomiast w weekend co 13-17 minut. W soboty, niedziele i święta na fragmencie trasy 202 z Podul Inalt do Hale Coreco (7,75 km) kursuje dodatkowo linia 201 z częstotliwością co 15 minut.
Autor: Misiek194
edytor

Neoplan N6121 #826

9 kwietnia 2014 - Ploiești, Bulevardul Independenței
Autor: tschenser

2 września 2010 - Ploeszti - Podul Inalt. Słów parę o tych niezwykłych pojazdach. W tegoroczne wakacje miejscowy RATP zakupił 18 takich Neoplanów N6121 z dość ciekawą przeszłością. W 2002 roku wyprodukowane one zostały dla TL Lausanne jednak po kilku spektakularnych pożarach przewoźnik postanowił oddać je producentowi (w zamian wzięli autobusy od neoplana). Od tego czasu koncern NeoMAN bezskutecznie próbował zainteresować tymi trolejbusami... kogokolwiek. Trwało to jak widać 5 lat, aż w końcu znalazł się chętny. Te kosmiczne trolejbusy wyposażone są w 4 synchroniczne silniki trakcyjne o mocy 80kW każdy, a umieszczono je w piastach kół środkowej i tylnej osi. Ponadto wyposażono je w silnik spalinowy OM 442LA spełniający normę Euro 2 o mocy 390kW (znajduje się on w wielkiej szafie na samym tyle pojazdu), który pozwala na jazdę bez zasilania z sieci. Producent twierdzi, że przyspieszenie tego trolejbusu to 1,4 m/s^2.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 3

2 września 2010 - Ploeszti, Bulevardul Independentei. Jak widać, początek września to w Rumunii już jesień pełną gębą (przynajmniej jeśli chodzi o drzewa). Za to temperatury jakby bardziej przyjazne - podczas całego pobytu temperatura nie spadała poniżej 20 stopni C, a bywało i ponad 30 czasem. To lubimy!
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 4

Neoplan N6121 #827

2 września 2010 - Ploeszti - Podul Inalt. Neoplany wyposażone są w pełną automatykę odbieraków, a co za tym idzie nie posiadają linek, za pomocą których można by manewrować pałami. Jako substytut służą za to widoczne na zdjęciu teleskopowe tyczki zakończone hakiem, który ułatwia chwycenie odbieraka.
Autor: Misiek194
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: