Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Miejski Zakład Komunikacji sp. z o.o./

MAN NL223 #1187

10 maja 2014 - Koszalin, warsztat MZK. Niedaleko macierzystego autobusu prezentuje się jego jednostka napędowa - dwustu dwudziesto konne, siedmio litrowe serce MAN D0836LUH02 (bez głowicy) oraz automat ZF 5HP592C(5).
Autor: SebGre
driver
Komentarze: 1

17 września 2014 - Koszalin, ul. Holenderska.
Autor: SebGre
driver
1 marca 2016 - Koszalin, ulica Francuska.
Linia nr 6 przeszła największą metamorfozę z wszystkich linii. Od 1 marca 2016 roku obsługuje najbardziej wysunięte na północ osiedla Koszalina: Unii Europejskiej, Jamno i Łabusz. Wiązało się to oczywiście ze zmianą rozkładu jazdy, który zakłada bazową, 15-minutową częstotliwość na głównym wariancie trasy (Władysława IV - Dworzec PKP/PKS) przez większą część dnia. W powszednich szczytach komunikacyjnych również z taką samą częstością dostaniemy się na osiedle Unii Europejskiej (w międzyszczycie co pół godziny), natomiast na Szczecińską i do osiedla Jamno dojedziemy co 30 minut, poza szczytem co godzinę. Kursy do Łabusza są dedykowane. Dłuższa trasa pozwoliła wycofać linię nr 3, zwiększyć dostępność i częstotliwość szóstki. Jednak równocześnie niesie to ryzyko opóźnienia z powodu większego przebiegu połączenia (a należy o tym przypomnieć, że "lada chwila" rusza budowa drogi ekspresowej S6 i modernizacja ulicy Władysława IV).
Linia nr 6 w lutym 2016 roku kursowała co dwanaście minut w porannym szczycie, w południowym co kwadrans. Obecnie przybyło autobusów w międzyszczycie, czego dowodem jest wzrost odjazdów z pętli Władysława IV (jest 58, było 51). W soboty marcowe zmiany przyniosły 31 odjazdów (w przeszłości było ich 29). Niedziela obfituje w 26 kursów (w lutym 2016 roku było dostępnych 22 autobusy w ciągu dnia).
Warto wspomnieć, że szóstka jest jedyną linią zmodyfikowaną po 1 marca 2016 roku. W związku z dużą frekwencją postanowiono dołożyć jeden kurs rano o 7:20 z ulicy Duńskiej. Równocześnie dodano dwa odjazdy w niedzielę w celu skomunikowania ulicy Szczecińskiej. Nowy rozkład jazdy w życie wszedł 14 marca 2016 roku.

Autor: piotr_kosz

Komentarze: 2

5 kwietnia 2016 - Kretomino, ulica Koszalińska.
Ósemka - połączenie, które "wykończyło" linię nr 13. Jest to jedna z największych zmian przeprowadzonych 1 marca 2016 roku. Wydłużając trasę do Raduszki w wariancie podstawowym, jednocześnie likwidując połączenie nr 13 zaoszczędzono czas, liczbę pojazdów i zwiększono dostępność dla mieszkańców Raduszki. Obecnie za pomocą jednego biletu jednorazowego dostaniemy się aż do pętli Chałubińskiego i najważniejszych obiektów użyteczności publicznej zlokalizowanych przy ulicy Zwycięstwa. Bardzo pozytywna zmiana względem dawnego zasięgu trzynastki. Należy również wspomnieć o jednoczesnej obsłudze dwóch cmentarzy, co zyskało aprobatę starszych osób.
Poza modyfikacją trasy, oferta przewozowa również uległa zmianie. Obecnie przez większość dnia powszedniego linia nr 8 odjeżdża z przystanków co trzydzieści minut (zamiast taktu 40-minutowego). Pomimo wariantowej obsługi Bonina, rozkład jazdy jest ułożony poprawnie, odjazdy są regularne. W porównaniu do lutego 2016 roku liczba kursów w dni powszednie wzrosła z 25 do 29. W soboty było czternaście odjazdów, aktualnie jest szesnaście. Natomiast w niedzielę ilość kursów wzrosła o trzy (do 16).

Autor: piotr_kosz

1 kwietnia 2017 - ˙ɐʞqóɹqo ı łɐʍoıɹɐʍz zɔɐlʇǝıʍśʎʍ
˙ɥɔıʞɔǝpɐıuś ɐɔıln `uılɐzsoʞ

Autor: piotr_kosz

Komentarze: 4

20 września 2018 - Koszalin, zajezdnia MZK. 20 września odbył się na zajezdni dzień otwarty, od rana do godz. 18:00 można było pozwiedzać różne zakamarki siedziby miejskiego przewoźnika, a także odwiedzić Muzeum Komunikacji Miejskiej.
Autor: Mrozard
newseredytordriver
Komentarze: 3

27 czerwca 2019 - Koszalin, ul. Holenderska. MAN przemierza osiedle Unii Europejskiej zbliżając się do przystanku Holenderska Orlik. Przyznam, że byłem nieco zaskoczony faktem kursowania autobusów po betonowych płytach i zatrzymywania się na prowizorycznych przystankach zorganizowanych także z betonowych płyt.
Autor: dariuszz94

27 czerwca 2019 - Koszalin, ul. Zwycięstwa.
Autor: Pilanin

16 lipca 2019 - Koszalin, pętla Władysława IV.
Nawierzchnie dróg, obrzeża i chodniki pamiętające poprzedni ustrój, odrapana wiata, stare oświetlenie - w październiku to powinno być przeszłością. Podpisano wreszcie umowę na przebudowę tej pętli po siódmym lub ósmym przetargu (zgubiłem się w liczeniu).
W ramach inwestycji powstanie jeden, wielki peron przy którym będą zlokalizowane cztery wiaty. Po drugiej stronie będą przewidziane miejsca postojowe dla autobusów. Dodatkowe wyposażenie to dynamiczna tablica informacji pasażerskiej i biletomat stacjonarny. Również przewidziano parking dla rowerów i samochodów. Wyjazd z pętli będzie zabezpieczony pętlą indukcyjną dającą priorytet pojazdom komunikacji miejskiej na skrzyżowaniu ulic: Wąwozowej i Władysława IV, które będzie przebudowane pod sygnalizację świetlną (skorelowaną z wyjazdem z pętli).
Inwestycja jest przyszłościowa, ponieważ aktualnie z punktu widzenia tras połączeń i ich potencjału, funkcję przesiadkową pełni węzeł Kwiatkowskiego/Jana Pawła II (tam najwięcej się pasażerów przesiada). Zgodnie z prowadzonymi konsultacjami projektowymi dotyczących modernizacji linii kolejowej nr 202, w pobliżu Centrum przesiadkowego będzie zlokalizowany przystanek osobowy (Koszalin Północ). Oby jak najszybciej to powstało, bo więcej sensu będzie miała pętla przy ulicy Duńskiej (która już się buduje).

Autor: piotr_kosz

Komentarze: 5

21 listopada 2019 - Koszalin, pętla Wąwozowa.
Autor: Flecik
driver
28 stycznia 2020 - Koszalin, pętla Wąwozowa.
Autor: Flecik
driver
16 grudnia 2020 - Koszalin, pętla Wąwozowa.
Autor: Flecik
driver
12 maja 2021 - Koszalin - Jamno, ul. Koszalińska.
W dniu (23.05.2022 r.) pojazd ten został wystawiony na sprzedaż. Jak informuje przewoźnik pojazd jest mocno wyeksploatowany pod względem mechanicznym jak i blacharsko - lakierniczym. Uszkodzony silnik, zdekompletowany osprzęt silnika. Pojazd jest niesprawny technicznie. Przebieg około 984 000 kilometrów. Cena wywoławcza 5000 zł.

Autor: Flecik
driver
Komentarze: 1

7 lipca 2021 - Koszalin, ul. Wenedów.
Autor: Piotr R.

12 kwietnia 2022 - Koszalin, ul. Bukowa. Środkowe drzwi - na co to komu? 😅
Autor: SebGre
driver
12 kwietnia 2022 - Koszalin - Łabusz ul. Starowiejska.
W związku z wprowadzeniem do ruchu #2068 oraz #2069 w dniu dzisiejszym (04.05.2022 r.) pojazd ten został odstawiony do kasacji. Główną tego przyczyną był tragiczny stan blacharki oraz kratownicy. Pojazd ten przejechał dokładnie 983 732 kilometrów.

Autor: Flecik
driver
Komentarze: 1

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: