Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Grzegorz Grzelak/

Ikarus 260.04 #A052

26 listopada 1993 - Warszawa, ul. Kijowska. Koniec 1993 roku to właśnie moment, w którym wprowadzono numerację dla tzw. ajentów, z literką A na początku. Zewnętrzni operatorzy w praktyce sprowadzali się wówczas do trzech firemek z siedmioma wozami w ruchu. Ten z 805 miał trzy wozy w ruchu, ale tylko w godzinach szczytu. Biznes chyba jednak był niezbyt opłacalny, bo po roku zwinął interes.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Ikarus 260.04 #A053

26 listopada 1993 - Warszawa, ul. Kijowska. Powodem wybrania się na foty zenitem w tę nieprzyjemną aurę była informacja, że prywaciarz jeżdżący na 805 dzierżawionymi z MZK ikarusami wymalował na nich numery taborowe i założył nowe tablice rejestracyjne z nowym wówczas wyróżnikiem WXW.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 5

październik 1994 - Warszawa, autokomis przy ul. Ostrobramskiej. Mikroprzewoźnik z linii 805 pewnego dnia po prostu nie wyjechał na trasę, a cała jego flota trafiła do autokomisu na Gocławku.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 4

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: