Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o./

Pesa 2010NW #3201

23 maja 2015 - Bydgoszcz, teren Pesy. Wroławski Twist nabiera realnych kształtów. Zdjęcie cyknięte z jadącego TLK z Gdańska, na całe szczęście miał normalne otwieralne okna;-) Chwilę później lok. serii SM42 przeciągało po torach kolejowych częstochowskiego Twista spiętego razem z nowym kioskiem dla Warszawy. Ktoś zna dokładne fabryczne oznaczenie Twista dla Wrocławia?
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 21

17 czerwca 2015 - Wrocław, zajezdnia Borek. Wrocławski Twist po raz pierwszy przekracza bramę zajezdni na Borku.
Autor: Matizus

17 czerwca 2015 - Wrocław, zajezdnia Borek. Twist dla Wrocławia po raz pierwszy dotknął wrocławskich szyn. Dwie godziny później rozpoczęły się testy na mieście, o których to słyszała cała Polska. ;) Sam tramwaj budzi pozytywne odczucia, jednak od razu zauważyłem ogromny mankament tego modelu - system informacji pasażerskiej. Przedni wyświetlacz jest potwornie mały, co zresztą widać. W środku natomiast pożałowano wewnętrznych wyświetlaczy bocznych, pokazujących trasę - zastąpiono je ekranami LCD z przodu i z tyłu wagonu. Chybiony pomysł, bo są kompletnie nieczytelne.
Autor: Matizus

Komentarze: 7

25 czerwca 2015 - Wrocław, zajezdnia Borek. Przestrzał przez halę. Może kiedyś wyjedzie.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

15 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Lotnicza. Dziękuje Patrycji za oprowadzenie mnie po mieście! :)
Autor: Chris_C
newser
Komentarze: 1

15 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Krakowska. Pierwszy dzień Twista na linii. Dla pasażera nawet nie ma porównania ze Skodami - Twist jest o wiele lepiej wyciszony, a dzięki skrętnym wózkom, bardziej komfortowy przy "atakowaniu" łuków.
Autor: Matizus

Komentarze: 2

15 sierpnia 2015 - Wrocław,Oławska
Autor: Mateo

15 sierpnia 2015 - Wrocław - Plac Strzegomski, ul. Legnicka.
Autor: Chris_C
newser
Komentarze: 1

27 lutego 2016 - Wrocław, ul. Grabiszyńska. Trzeba przyznać, że lakier Suzuki P587 nadał tym tramwajom wdzięku.
Autor: Przemek

Komentarze: 1

13 lutego 2017 - Wrocław, Rondo Reagana.
Autor: kriskolo2013

24 maja 2020 - Wrocław, ulica Opolska.
Autor: Domas
newser
2 października 2021 - Wrocław, ul. Dyrekcyjna.
Autor: Pilanin

Pesa 2010NW #3202

15 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Legnicka.
Autor: gofkond

Komentarze: 3

15 sierpnia 2015 - Wrocław - Księże Małe, ul. Opolska.
Autor: Chris_C
newser
Komentarze: 2

4 września 2015 - Wrocław, ul. Sienkiewicza. Dzisiaj doszło do zerwania sieci trakcyjnej na placu Społecznym. Dzięki temu tramwaje rozjechały się po mieście i tak 33 trafiło na Sienkiewicza - z tym, że część zaliczała plac Grunwaldzki a część już nie. Ta Pesa jest z tej drugiej grupy.
A teraz z innej beczki. Jak wiemy pan Prezydent obiecał nam linię tramwajową na Nowy Dwór. Problem w tym, ze jej przebieg jest dość dyskusyjny. Więc niektórzy postanowili działać i coś naprostować. W tym celu jeden człowiek napisał list:
"1)Dlaczego nie ma planów udziału społeczeństwa na etapie konsultacji społecznych w zakresie przebiegu trasy tramwajowej wraz z możliwymi wariantami? W jaki sposób mieszkańcy mogą mieć wpływ na wybór trasy tramwaju?
2) Dlaczego zadanie to nie obejmuje budowy przystanku/pętli/torowiska przy przystanku kolejowym Wrocław Nowy Dwór? Jakie są powody takiej decyzji?
3) Czy zostały przeprowadzone badania, na podstawie których zdecydowano o takiej trasie tramwaju? Jeśli tak to jakie?
I dostał odpowiedź: uprzejmie wyjaśniam:
Błędna jest interpretacja, że inwestycja obecnie planowana, czyli budowa wydzielonej trasy Tramwajowo Autobusowej (TAT) od pl. Orląt Lwowskich do skrzyżowania ul. Strzegomskiej i Rogowskiej to jest INNY WARIANT niż inwestycja polegająca na budowie takiej trasy od pl. Orląt Lwowskich do rejonu pętli autobusowej na Nowym Dworze. Zgodzi się Pan, że ta druga inwestycja polega na tym aby budując trasę od centrum do skrzyżowania z ul. Rogowską od razu zrealizować także trasę od tego skrzyżowania aż do pętli autobusowej na Nowym Dworze. Jest to jednak inny problem - nie problem wyboru wariantu trasy tylko problem zakresu inwestycji i jej etapowania lub nie etapowania tylko wykonania lub nie wykonania całości w jednym procesie inwestycyjnym.
Tak jak popieram konsultacje ze społeczeństwem w sprawach PORÓWNYWALNYCH WARIANTÓW rozwiązań, tak trudno jest uzasadnić sensowność - w moim mniemaniu - "pseudokonsultacji" na temat: czy wybudować wszystko naraz czy etapami. Ponieważ wg Pana uwagi, osoby (społeczeństwo) miałyby się wypowiadać nie na temat - jak to Pan pisze - "przebiegu trasy tramwajowej" tylko na temat czy trasa w pierwszym etapie jej realizacji, ma się kończyć przy ul. Rogowskiej czy na pętli autobusowej JEST OCZYWISTE , że odpowiedzi będą za rozwiązaniem korzystniejszym dla pytanych. Chyba nie ma Pan wątpliwości, że korzystniejsze są maksymalne penetracje liniami tramwajowymi tego osiedla. Od razu i jak najszybciej. Po co więc robić pseudokonsultacje ?
Powtórzę - dylemat nie polega na żadnym konsultowaniu wariantów tylko na tym czy budować od razu cała trasę czy tylko pewien jej etap. To jest analogiczny dylemat jak ten gdy nabywca nowego domu zastanawia się czy od razu wyposażyć docelowo wszystkie pokoje, zbudować oranżerię i zagospodarować ogród, czy może robić to w kilku etapach adekwatnie do aktualnych możliwości finansowych i z uwzględnieniem potrzeb żony, dzieci czy innych członków rodziny.. W obu wypadkach dominująca kwestią stają się koszty i wolne środki.. Nikt nie zaprzeczy, że koszty dłuższej trasy są wyższe niż trasy krótszej jak i że w naszej "miejskiej rodzinie" jest wielu członków, nie tylko mieszkańcy z którymi Pan proponuje konsultować decyzję, a srodki są też ograniczone. Powstaje więc pytanie kto i skąd ma zapewnić dodatkowe środki na ten cel. Jedynym możliwym źródłem jest przesunięcie na ten cel środków planowanych dla realizacji innych inwestycji. Powstaje więc kolejny dylemat - kto i w jaki sposób miałaby się wypowiadać ("konsultować") decyzje w tych sprawach - jakie inwestycje usunąć, aby zrealizować dodatkowy odcinek trasy tak jak oczekują tego mieszkańcy Nowego Dworu ? Bardzo jestem ciekaw Pana propozycji w tej mierze, oczywiście nie Pana opinii które inwestycje usunąć, bo to każdy może dowolnie wskazywać, tylko chodzi mi o Pana opinię KTO I W JAKI SPOSÓB MA SIĘ WYPOWIADAĆ w tej sprawie.
Nie trudno przewidzieć, że zanim społeczeństwo mogłoby się wypowiedzieć CZY zabrać środki z jakiejś inwestycji na proponowaną przez Pana CZY TEZ NIE, konieczne by było wybranie takiej alternatywnej jednej lub kilku inwestycji o kosztach porównywalnych z dodatkowymi kosztami dla Nowego Dworu. Czy ma Pan przepis: jak to wybrać ? w jaki sposób "społeczeństwo" miałoby konsultować tę sprawę ? czy maja by brane tylko inwestycje tramwajowe ? czy raczej ogólnie - transportowe ? a dlaczego nie - wszystkie miejskie ? jak to można konsultować, skoro inwestycji Miasto prowadzi kilkadziesiąt a planuje i przygotowuje drugie tyle ? Szanowny Panie, być może Pan zna inne odpowiedzi na te pytania, ale ja znam tylko jedną. W tak złożonych problemach, dotyczących kilkudziesięciu branż i wielu trudnych do porównania inwestycji zaspokajających w różnym (nigdy - idealnie takim samym) stopniu potrzeby różnorodnych i różnej skali ilościowej grup mieszkańców decyzje podejmuje się poprzez system demokracji przedstawicielskiej. Po to Wyborcy wybierają swoich przedstawicieli, aby oni podejmowali tak skomplikowane decyzje, a Wyborcy okresowo oceniają, czy są czy nie są zadowoleni ze sposobu realizacji powierzonego mandatu. Oczywiście konsultacje są jak najbardziej pomocne, ale gdy dotyczą albo preferencji wyboru pomiędzy PORÓWNYWALNYMI WARIANTAMI rozwiązania tego samego problemu, albo gdy dotyczą sygnalizowania przez społeczeństwo ważnych kwestii, które - zdaniem mieszkańców - być może nie są dostatecznie uświadomione przez zarządzających Miastem.
I w trym znaczeniu z zainteresowaniem przyjmuje Pana głos jak i kilku innych osób, że SYGNALIZUJECIE Państwo potrzebę możliwie pilnego planowania w przyszłości dalszej budowy wspomnianej trasy. Podzielamy ten pogląd - też chcielibyśmy ją przedłużyć do pętli autobusowej jak najszybciej tj. gdy to będzie możliwe nie kosztem zaspokajania pilniejszych potrzeb innych grup mieszkańców."

Jak to się u Was odbywa? Też jest tak "ciężko"? Jak wyznaczono przebieg tras w Częstochowie, Szczecinie czy Gdańsku?

Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 9

24 stycznia 2016 - Wrocław - pętla Oporów. Nawet podobają mi się te Pesy :)
Autor: Muszek
newser
Komentarze: 3

18 maja 2016 - 18:32, Wrocław, ulica Św. Jadwigi. Całkiem ładna ta PESA na wyspie. ;-)
Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
Komentarze: 1

6 czerwca 2017 - Wrocław, pętla Pilczyce. Niesławne Pesy są we Wrocławiu niczym świętość w towarzystwie biedarusowego skandalu...
Autor: kriskolo2013

Komentarze: 18

1 marca 2021 - Wrocław, ul. Grabiszyńska.
Autor: kriskolo2013

6 września 2023 - Wrocław, pętla Nowy Dwór P+R. Chyba miał tu być drugi peron.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 4

Pesa 2010NW #3202

3 grudnia 2016 - Wrocław, ul. Kosmonautów.
Autor: Polker
cenzor
Komentarze: 2

15 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Opolska. Opóźniona nieco Pesa zjeżdża z jednotoru. Za nią już czai się skład stopiątek na linii 5.
Autor: Matizus

Komentarze: 7

15 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Legnicka. Po dwóch miesiącach szkoleń, pomiarów i tym podobnych, Pesy w końcu pojawiły się na linii. Można je spotkać na trzech brygadach "trójki" dzisiaj i jutro - następnie przerwa w ruchu liniowym do kolejnej soboty.
Autor: Matizus

22 września 2015 - Gdańsk, ul. Pokoleń Lechii Gdańsk.
Twist nie przypadł mi zbytnio do gustu, za to Jazz dla Warszawy stojący dalej prezentował się bardzo dobrze. ;)

Autor: Karol Woźniak
edytor
Komentarze: 4

10 lipca 2016 - Wrocław, ul. Krakowska. Lodówka z piekarnikiem wymijają się na wysokości przystanku "Armii Krajowej".
Autor: MatOpor

Komentarze: 3

12 sierpnia 2016 - Wrocław, ul. Piłsudskiego.
Autor: Tomek94

3 grudnia 2016 - Wrocław - Żerniki ul. Kosmonautów.
Autor: PKPOWIEC

Komentarze: 1

16 sierpnia 2017 - Wrocław, torowisko wzdłuż ul. Powstańców Śląskich.
Autor: Michał D.
cenzor

Pesa 2010NW #3202

15 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Legnicka.
Autor: gofkond

Komentarze: 3

15 sierpnia 2015 - Wrocław - Księże Małe, ul. Opolska.
Autor: Chris_C
newser
Komentarze: 2

4 września 2015 - Wrocław, ul. Sienkiewicza. Dzisiaj doszło do zerwania sieci trakcyjnej na placu Społecznym. Dzięki temu tramwaje rozjechały się po mieście i tak 33 trafiło na Sienkiewicza - z tym, że część zaliczała plac Grunwaldzki a część już nie. Ta Pesa jest z tej drugiej grupy.
A teraz z innej beczki. Jak wiemy pan Prezydent obiecał nam linię tramwajową na Nowy Dwór. Problem w tym, ze jej przebieg jest dość dyskusyjny. Więc niektórzy postanowili działać i coś naprostować. W tym celu jeden człowiek napisał list:
"1)Dlaczego nie ma planów udziału społeczeństwa na etapie konsultacji społecznych w zakresie przebiegu trasy tramwajowej wraz z możliwymi wariantami? W jaki sposób mieszkańcy mogą mieć wpływ na wybór trasy tramwaju?
2) Dlaczego zadanie to nie obejmuje budowy przystanku/pętli/torowiska przy przystanku kolejowym Wrocław Nowy Dwór? Jakie są powody takiej decyzji?
3) Czy zostały przeprowadzone badania, na podstawie których zdecydowano o takiej trasie tramwaju? Jeśli tak to jakie?
I dostał odpowiedź: uprzejmie wyjaśniam:
Błędna jest interpretacja, że inwestycja obecnie planowana, czyli budowa wydzielonej trasy Tramwajowo Autobusowej (TAT) od pl. Orląt Lwowskich do skrzyżowania ul. Strzegomskiej i Rogowskiej to jest INNY WARIANT niż inwestycja polegająca na budowie takiej trasy od pl. Orląt Lwowskich do rejonu pętli autobusowej na Nowym Dworze. Zgodzi się Pan, że ta druga inwestycja polega na tym aby budując trasę od centrum do skrzyżowania z ul. Rogowską od razu zrealizować także trasę od tego skrzyżowania aż do pętli autobusowej na Nowym Dworze. Jest to jednak inny problem - nie problem wyboru wariantu trasy tylko problem zakresu inwestycji i jej etapowania lub nie etapowania tylko wykonania lub nie wykonania całości w jednym procesie inwestycyjnym.
Tak jak popieram konsultacje ze społeczeństwem w sprawach PORÓWNYWALNYCH WARIANTÓW rozwiązań, tak trudno jest uzasadnić sensowność - w moim mniemaniu - "pseudokonsultacji" na temat: czy wybudować wszystko naraz czy etapami. Ponieważ wg Pana uwagi, osoby (społeczeństwo) miałyby się wypowiadać nie na temat - jak to Pan pisze - "przebiegu trasy tramwajowej" tylko na temat czy trasa w pierwszym etapie jej realizacji, ma się kończyć przy ul. Rogowskiej czy na pętli autobusowej JEST OCZYWISTE , że odpowiedzi będą za rozwiązaniem korzystniejszym dla pytanych. Chyba nie ma Pan wątpliwości, że korzystniejsze są maksymalne penetracje liniami tramwajowymi tego osiedla. Od razu i jak najszybciej. Po co więc robić pseudokonsultacje ?
Powtórzę - dylemat nie polega na żadnym konsultowaniu wariantów tylko na tym czy budować od razu cała trasę czy tylko pewien jej etap. To jest analogiczny dylemat jak ten gdy nabywca nowego domu zastanawia się czy od razu wyposażyć docelowo wszystkie pokoje, zbudować oranżerię i zagospodarować ogród, czy może robić to w kilku etapach adekwatnie do aktualnych możliwości finansowych i z uwzględnieniem potrzeb żony, dzieci czy innych członków rodziny.. W obu wypadkach dominująca kwestią stają się koszty i wolne środki.. Nikt nie zaprzeczy, że koszty dłuższej trasy są wyższe niż trasy krótszej jak i że w naszej "miejskiej rodzinie" jest wielu członków, nie tylko mieszkańcy z którymi Pan proponuje konsultować decyzję, a srodki są też ograniczone. Powstaje więc pytanie kto i skąd ma zapewnić dodatkowe środki na ten cel. Jedynym możliwym źródłem jest przesunięcie na ten cel środków planowanych dla realizacji innych inwestycji. Powstaje więc kolejny dylemat - kto i w jaki sposób miałaby się wypowiadać ("konsultować") decyzje w tych sprawach - jakie inwestycje usunąć, aby zrealizować dodatkowy odcinek trasy tak jak oczekują tego mieszkańcy Nowego Dworu ? Bardzo jestem ciekaw Pana propozycji w tej mierze, oczywiście nie Pana opinii które inwestycje usunąć, bo to każdy może dowolnie wskazywać, tylko chodzi mi o Pana opinię KTO I W JAKI SPOSÓB MA SIĘ WYPOWIADAĆ w tej sprawie.
Nie trudno przewidzieć, że zanim społeczeństwo mogłoby się wypowiedzieć CZY zabrać środki z jakiejś inwestycji na proponowaną przez Pana CZY TEZ NIE, konieczne by było wybranie takiej alternatywnej jednej lub kilku inwestycji o kosztach porównywalnych z dodatkowymi kosztami dla Nowego Dworu. Czy ma Pan przepis: jak to wybrać ? w jaki sposób "społeczeństwo" miałoby konsultować tę sprawę ? czy maja by brane tylko inwestycje tramwajowe ? czy raczej ogólnie - transportowe ? a dlaczego nie - wszystkie miejskie ? jak to można konsultować, skoro inwestycji Miasto prowadzi kilkadziesiąt a planuje i przygotowuje drugie tyle ? Szanowny Panie, być może Pan zna inne odpowiedzi na te pytania, ale ja znam tylko jedną. W tak złożonych problemach, dotyczących kilkudziesięciu branż i wielu trudnych do porównania inwestycji zaspokajających w różnym (nigdy - idealnie takim samym) stopniu potrzeby różnorodnych i różnej skali ilościowej grup mieszkańców decyzje podejmuje się poprzez system demokracji przedstawicielskiej. Po to Wyborcy wybierają swoich przedstawicieli, aby oni podejmowali tak skomplikowane decyzje, a Wyborcy okresowo oceniają, czy są czy nie są zadowoleni ze sposobu realizacji powierzonego mandatu. Oczywiście konsultacje są jak najbardziej pomocne, ale gdy dotyczą albo preferencji wyboru pomiędzy PORÓWNYWALNYMI WARIANTAMI rozwiązania tego samego problemu, albo gdy dotyczą sygnalizowania przez społeczeństwo ważnych kwestii, które - zdaniem mieszkańców - być może nie są dostatecznie uświadomione przez zarządzających Miastem.
I w trym znaczeniu z zainteresowaniem przyjmuje Pana głos jak i kilku innych osób, że SYGNALIZUJECIE Państwo potrzebę możliwie pilnego planowania w przyszłości dalszej budowy wspomnianej trasy. Podzielamy ten pogląd - też chcielibyśmy ją przedłużyć do pętli autobusowej jak najszybciej tj. gdy to będzie możliwe nie kosztem zaspokajania pilniejszych potrzeb innych grup mieszkańców."

Jak to się u Was odbywa? Też jest tak "ciężko"? Jak wyznaczono przebieg tras w Częstochowie, Szczecinie czy Gdańsku?

Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 9

24 stycznia 2016 - Wrocław - pętla Oporów. Nawet podobają mi się te Pesy :)
Autor: Muszek
newser
Komentarze: 3

18 maja 2016 - 18:32, Wrocław, ulica Św. Jadwigi. Całkiem ładna ta PESA na wyspie. ;-)
Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
Komentarze: 1

6 czerwca 2017 - Wrocław, pętla Pilczyce. Niesławne Pesy są we Wrocławiu niczym świętość w towarzystwie biedarusowego skandalu...
Autor: kriskolo2013

Komentarze: 18

1 marca 2021 - Wrocław, ul. Grabiszyńska.
Autor: kriskolo2013

6 września 2023 - Wrocław, pętla Nowy Dwór P+R. Chyba miał tu być drugi peron.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 4

Pesa 2010NW #3203

3 grudnia 2016 - Wrocław, ul. Kosmonautów.
Autor: Polker
cenzor
Komentarze: 2

15 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Opolska. Opóźniona nieco Pesa zjeżdża z jednotoru. Za nią już czai się skład stopiątek na linii 5.
Autor: Matizus

Komentarze: 7

15 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Legnicka. Po dwóch miesiącach szkoleń, pomiarów i tym podobnych, Pesy w końcu pojawiły się na linii. Można je spotkać na trzech brygadach "trójki" dzisiaj i jutro - następnie przerwa w ruchu liniowym do kolejnej soboty.
Autor: Matizus

22 września 2015 - Gdańsk, ul. Pokoleń Lechii Gdańsk.
Twist nie przypadł mi zbytnio do gustu, za to Jazz dla Warszawy stojący dalej prezentował się bardzo dobrze. ;)

Autor: Karol Woźniak
edytor
Komentarze: 4

10 lipca 2016 - Wrocław, ul. Krakowska. Lodówka z piekarnikiem wymijają się na wysokości przystanku "Armii Krajowej".
Autor: MatOpor

Komentarze: 3

12 sierpnia 2016 - Wrocław, ul. Piłsudskiego.
Autor: Tomek94

3 grudnia 2016 - Wrocław - Żerniki ul. Kosmonautów.
Autor: PKPOWIEC

Komentarze: 1

16 sierpnia 2017 - Wrocław, torowisko wzdłuż ul. Powstańców Śląskich.
Autor: Michał D.
cenzor

Pesa 2010NW #3204

28 sierpnia 2015 - Wrocław, ul. Krakowska. Niestety sztandarowy lakier magistratu (Suzuki P587) ma to do siebie, że wszystko w nim się doskonale odbija, przez co tramwaje nie zawsze wyglądają w nim korzystnie. Jednak w przypadku Pesy i tak jest znacznie lepiej niż jak w Moderusach.
Autor: Mikołaj_PK

Komentarze: 1

16 września 2015 - Wrocław, Pl. Jana Pawła II.
33 Pilczyce → Stadion Olimpijski

Autor: Robcio

Komentarze: 10

12 sierpnia 2016 - Wrocław, ul. Grabiszyńska.
Autor: Tomek94

8 grudnia 2016 - 16:44, Wrocław - Stare Miasto, ulica Kazimierza Wielkiego, przystanek: Świdnicka. Jarmark wrocławski w pełni i kupa ludzi na rynku, ale nie powiem bo ładnie tam.
33 Stadion Olimpijski → Pilczyce

Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver
15 stycznia 2017 - Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego.
Autor: kriskolo2013

Komentarze: 1

1 października 2017 - Wrocław, ul. Kosmonautów. W tym roku miejscówka wygląda dokładnie tak samo.
Autor: wg
limitercenzortram
Komentarze: 3

24 stycznia 2019 - Wrocław, Aleja Ignacego Jana Paderewskiego
Autor: Konrad Bryzek

Pesa 2010NW #3205

12 września 2015 - Wrocław - Kromera.
Autor: Chris_C
newser
Komentarze: 5

16 marca 2016 - Wrocław, ul. Robotnicza.
Autor: seboq89

19 czerwca 2018 - Wrocław, Henryka Sienkiewicza. 3205 na trasie objazdowej spowodowanej awarią Moderusa Beta (chyba 2906) na Galerii Dominikańskiej. Tak wesoło płynie życie we Wrocławiu, raz wykolejenie a raz awaria. Aktualnie w ruchu zostały trzy pesy z powodu zużycia obręczy co powoduje, że znów zaczęły haczyć o przystanki. Prognostycy prognozują, że na dwa miesiące jedyne osiem niskopodłogowców z klimatyzacją zostanie uziemione w zajezdni bo przez 3 lata ich bytności we Wrocławiu udało się ledwie przygotować kilka tras pod ich obsługę.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

28 września 2019 - Wrocław, ul. Kosmonautów. Motyw znany i lubiany.
Autor: Skwarkson1680

11 lipca 2020 - Wrocław, ul. Lotnicza. Twist zbliża się do przystanku Park Zachodni. Wczoraj MPK Wrocław ogłosiło wybór dostawcy, łącznie z opcją, do 46 tramwajów niskopodlogowych. Padło na Modertrans z modelem Gamma 2, jednak szkoda trochę, że nie będą to kolejne Twisty, które - przynajmniej z poziomu pasażera - są o wiele bardziej komfortowe - cichsze, płynniej pokonują łuki, no i nie mają podestów.
Autor: dariuszz94

Komentarze: 5

2 października 2021 - Wrocław, zajezdnia Gaj. Przecież tutaj to można z posadzki jeść! :) Zajezdnia bardzo mi się spodobała. Świetna do zdjęć artystycznych. :)
Autor: Izabela Jankowska
newsercenzoredytordriver

Pesa 2010NW #3206

7 stycznia 2016 - Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego.
Autor: Tomek94

Komentarze: 2

Pesa 2010NW #3207

16 marca 2016 - Wrocław, plac Gen. Bema.
Autor: seboq89

12 sierpnia 2016 - Wrocław, ul. Piłsudskiego.
Autor: Tomek94

12 listopada 2016 - Wrocław, pętla Oporów. Taki ładny tramwaj, a tak mało zdjęć ma w bazie.
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
12 listopada 2016 - Wrocław, pętla Oporów. Do wschodu słońca pozostała jeszcze dłuższa chwila a tymczasem "piątka dziewiąta" zakończyła już drugi kurs tego dnia. A ja nadal uważam, że 2010NW to najlepsze tramwaje we Wrocławiu.
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
Komentarze: 6

30 grudnia 2017 - Wrocław ul. Kosmonautów. Uroczo tu, wiejski klimat w mieście i to sporym patrząc na liczbę mieszkańców.
Autor: Paweł Aniśkowicz

Komentarze: 2

13 października 2018 - Wrocław, ulica Kosmonautów. Pesa w jesiennej scenerii. W dni wolne na tym odcinku zrobiło się bardzo granatowo. Przez 40 minut w obu kierunkach przejechały tylko dwa niebieskie tramwaje.
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
14 stycznia 2020 - Wrocław, pętla Oporów. Wszyscy wstrzymali oddech, po wykolejeniu i wstawieniu protrama, pesa wjeżdża jako pierwszy tramwaj na rozjazd będący przyczyną wykolejenia. Ostatnie dni nie są zbyt szczęśliwe dla MPK Wrocław. Tego dnia to było już drugie wykolejenie i nie ma dnia w którym nie doszłoby do jakiejś awarii torowiska lub wykolejenia.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

21 października 2021 - Wrocław, Mickiewicza. Trochę wczoraj powiało i wskutek tego już po 12 padło Sępolno a później kolejno następne kierunki Klecina, Wojnów, Małachowskiego, Psie Pole. Drzewa już dzisiaj nie ma. Wyszło z korzeniami :D
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

23 października 2021 - Wrocław, aleja Ludomira Różyckiego. Twist podąża torowiskiem na skraju parku Szczytnickiego pomiędzy przystankami Chopina i Karłowicza. W ostatnich dniach MPK Wrocław oworzyło oferty na dostawę do 40 nowych, niskopodłogowych tramwajów. W konkursie wystartowały Pesa i Modertrans. Oferty obu firm na zadanie podstawowe dostarczenia 24 pojazdów przekraczają budżet zamawiającego, jednak Pesa zaledwie kilka milionów, przy ponad 20 milionach ze strony Modertransu. Czy jest szansa, że ujrzymy kolejne Twisty w stolicy Dolnego Śląska? Czas pokaże, zwłaszcza, że cena będzie decydująca jedynie w 49%.
Autor: dariuszz94

Pesa 2010NW #3208

25 stycznia 2016 - Wrocław, pętla Oporów. Mój dzisiejszy wóz. Przyznam, że jestem zauroczony tym wagonem, bo miałem wrażenie, że on po prostu płynie po torowisku. Jednak co skrętne wózki to skrętne wózki! Gdyby na pulpicie tegoż pojazdu znalazł się znany ze Škody przycisk "hamulce szynowe" to chętnie przygarnąłbym go na stan. Niestety lepszego zdjęcia nie udało się poczynić, bo marznąca mżawka, bo na pętli Oporów po przebudowie znajduje się milion znaków D-6 i D-17, bo na Księżu Małym za krótkie postoje...
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
Komentarze: 7

25 stycznia 2016 - Wrocław, Zajezdnia I Ślężna. Wnętrze Pesy 2010NW. W przeciwieństwie do wagonów produkcji Škody (a zwłaszcza Škód 16T) Pesa posiada bardzo przestronne wnętrze. W tej dużej przestrzeni dla pasażerów stojących widziałbym miejsce pod "opieraczki".
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
Komentarze: 9

25 kwietnia 2016 - Wrocław, ul. Św. Jadwigi, ~9:20
Linia nr: 23, kierunek: Wrocławski Park Przemysłowy → Kromera.
Tym zdjęciem rozpoczynam małą serię z mojego ostatniego wyjazdu.

Autor: arctodus1111
edytor
Komentarze: 1

20 sierpnia 2016 - Wrocław, ul. Oławska.
Autor: Tomek94

25 lipca 2017 - Wrocław, ul. Grabiszyńska.
Autor: Tomek94

23 października 2021 - Wrocław, aleja Ludomira Różyckiego. Twist jadący skrajem parku Szczytnickiego zbliża się do przystanku Chopina.
Autor: dariuszz94

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: