Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Rapid-Bus s.c./

Ikarus 260.04 #A201

czerwiec 1993 - Warszawa, pętla Huta - Ikarus firmy Rapid-Bus #A201 na linii 712.
Autor: villard

Komentarze: 2

17 lutego 1994 - Warszawa, ul. Górczewska. Od paru tygodni na dwóch brygadach linii 712 swoje pierwsze kroki stawiała firma Rapid, później Rapid-Bus, Connex i Veolia. W użyciu były dwa oryginalne ikarusy odkupione z Lotniska Okęcie.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

Ikarus 260.04 #A202

kwiecień 1995 - Warszawa, ul. Arkuszowa / Estrady. Eks-pabianicki ikarus skręca w stronę Starych Babic przy szkole nr 79 w Radiowie.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 5

sierpień 1995 - Warszawa, dawna pętla Huta.
Autor: Nodzyk

Ikarus 260.04 #A207

maj 1994 - Warszawa, ul. Górczewska. Wozy A201 i A207 służyły wcześniej jako pracownicze w PLL LOT, gdzie nie przemęczały się zanadto, ani nikt nie myślał o ich przerabianiu. Stąd po 10 latach nadal miały oryginalny fabryczny lakier, wydech z tyłu i zbiornik paliwa po lewej stronie.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

wrzesień 1994 - Warszawa, pętla Górczewska. Ikarus eks-lotniskowy przeszedł naprawę blacharki i otrzymał nowe barwy miejskie.
Autor: Nodzyk

Ikarus 260.04 #A214

9 października 1996 - Warszawa, ul. Słowackiego.
Autor: Nodzyk

Ikarus 260.04 #A219

27 listopada 1998 - Warszawa, pętla Os. Górczewska. W 1996 roku Rapid przejął obsługę linii 152 od prywatnego przewoźnika z Legionowa. Odkupił od niego też dwa ikarusy: A001 i A003, które włączył do swojej rozrastającej się floty jako A219 i A220.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

Ikarus 260.04 #A231

28 grudnia 1998 - Warszawa, al. Solidarności. Od 1.12.1998 obsługę linii 140 przejęła firma Rapid-Bus. Do obsługi sześciu brygad przeznaczyła osiem nowo pozyskanych pojazdów: sześć migów i dwa krótkie ikarusy - wszystkie po generalnych remontach w KZNS.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

Ikarus 260.04 #A234

28 grudnia 1998 - Warszawa, ul. Targowa / Kijowska. Wszystkie pojazdy do obsługi linii 140 w ramach modernizacji w Solcu Kujawskim otrzymały oprócz charakterystycznych dla tego tego zakładu remontowego elementów nadwozia również plastikowe siedzenia oraz automatyczne skrzynie biegów.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 8

Ikarus 260.04 #WAD 0073

23 lipca 1993 - Warszawa. pl. Bankowy. Dawny ikarus pracowniczy instytutu w Świerku (ex MZK #105) na linii prywatnej do Pruszkowa. Na przystanku ciekawostka epoki - oprócz nowych wiat Adpolu również przenośne stoisko tejże firmy, z prasą, papierosami i biletami.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Ikarus 260.04 #WFO 3281

listopad 1994 - Pruszków, os. Staszica. Tutaj solówka ex-MZK przerobiona na dwudrzwiową z niewyjaśnioną przeszłością. fot. Miłosz Zaborski.
Autor: dev3

Komentarze: 5

Ikarus 260.04 #WIK 0455

15 listopada 1994 - Pruszków, os. Staszica. Kolejna solówka ex-MZK po wielu przejściach. Ciekawe, czy ten lakier jeszcze oryginalny. fot. Miłosz Zaborski. Na razie to tyle, może coś jeszcze będzie, dziękuję autorowi za zdjęcia i za możliwość publikacji. Miłosz jest przede wszystkim miłośnikiem kolejowym z akcentem na WKD. Na stronie miłośników kolejki WKD/EKD można znaleźć wiele unikalnych zdjęć autora i nie tylko, szczególnie z odcinków obecnie nie będących w eksploatacji.
Autor: dev3

Komentarze: 3

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: