Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Wiener Linien GmbH & Co KG/

BWS T #2606

17 kwietnia 2017 - Wiedeń, Längenfeldgasse. Tramwajometro U6 zjeżdża z nadziemnego odcinka trasy w podziemia, przy okazji krzyżując się z linią "prawdziwego" metra U4.
Autor: Cyklisten
edytor

BWS T #2624

2 marca 2012 - Wien, Alterlaa [U], Linie U6
Autor: fafax

BWS T #2643

16 sierpnia 2014 - Wien, Betriebsbahnhof Michelbeuern.
Autor: wg
limitercenzortram

BWS T #2659

13 lutego 2012 - Wien, Josefstadter Straße [U], Linie U6
Autor: fafax

BWS T #2663

28 maja 2018 - Wien, Gumpendorfer Gürtel.
Autor: Chris_C
newser

BWS T #2667

7 listopada 2012 - Wiedeń, stacja Tscherttegasse.
Autor: Michał Zaręba

BWS T #2671

27 maja 2012 - Wiedeń, stacja Jägerstraße. Podziemne stacje wiedeńskiego metra nie są zbyt przyjazne fotografom, światło kończy się bowiem na granicy peronu.
Autor: wg
limitercenzortram
Komentarze: 1

BWS T #2674

17 kwietnia 2017 - Wiedeń, Tscherttegasse. Tramwajowe metro.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 1

Bombardier/Kiepe-Vossloh T #2679

11 listopada 2009 - Wiedeń. Skład BOMBARDIERÓW zjeżdża z estakady w kierunku stacji Längenfeldgasse.
Autor: Łukasz Kuczewski
cenzoredytor
Komentarze: 3

Bombardier/Kiepe-Vossloh T1 #2688

28 sierpnia 2013 - Wiedeń, Siebenhirten. Linia U6 różni się od innych - nie ma trzeciej szyny, występuje inna skrajnia i ogólnie rzecz biorąc jest to bardziej szybki tramwaj niż U-Bahn. Z kolei północny odcinek pamięta jeszcze początki XX wieku i funkcjonowanie kolei. Zachowane są też piękne perony projektu Otto Wagnera, głównego architekta secesyjnego Wiednia.
Autor: Daniel_FCB

Bombardier/Kiepe-Vossloh T1 #2708

2 marca 2012 - Wien, Perfektastraße [U], Linie U6
Autor: fafax

Bombardier/Kiepe-Vossloh T1 #2718

28 sierpnia 2013 - Wiedeń, odcinek pomiędzy stacjami Am Schöpfwerk i Tscherttegasse. Chyba jedyny odcinek, gdzie nie ma żadnych barier między torami. Widocznie było tu więcej miejsca na położenie różnych instalacji niż na ciasnych wiaduktach. Przy okazji można przyjrzeć się elementom sterowania ruchem.
Autor: Daniel_FCB

Komentarze: 2

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: