Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Transports publics de la région lausannoise SA/

Van Hool AG300 #543

18 czerwca 2006 - Lausanne, Bel-Air. Stadko Van-Hooli na liniach teoretycznie trolejbusowych.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Van Hool AG300 #544

14 sierpnia 2007 - Lausanne, Gare CFF. Pani kierowniczka i jej Van-Hool ;).
Autor: Paul167
edytor
Komentarze: 3

14 sierpnia 2007 - Lausanne, Gare CFF.
Autor: Paul167
edytor

Van Hool AG300 #550

14 sierpnia 2007 - Lausanne, Dépôt de la Borde. Van-Hool wygrzewa się w słońcu przed podziemną zajezdnią.
Autor: Paul167
edytor
Komentarze: 1

Van Hool AG300 #556

30 lipca 2012 - Pully, Route de la Poste.
Autor: Banan
cenzoredytor

Van Hool AG300 #557

18 czerwca 2006 - Lozanna. Wejście dla babci z laską i gościa w za dużym bucie ;-)
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

18 czerwca 2006 - Lozanna. Mimo braku 27 Neoplanów na niedzielę spokojnie wystarczyłoby trolejbusów. Ale wolą puszczać niską podłogę, przez co na ulicach dominują autobusy. Trzeba przyznać że malowanie autobusów odpowiada najnowszym trendom. W Polsce jeszcze długo nikt nie zerwie z poziomymi podziałami.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

Van Hool AG300 #558

26 maja 2005 - Pully, Moulins
Autor: man.nd353

Van Hool AG300 #559

31 lipca 2007 - Lozanna, Route Aloys Fauquez. Należy też wspomnieć, że w 2002 roku Lozanna zakupiła 28 przegubowych trolejbusów Neoplan N6121 (nr inw. 800-827). Były to pojazdy tyleż nowoczesne, co również straszliwie skomplikowane w budowie i awaryjne. Swoją krótką karierę zakończyły serią pożarów, w których dwa z nich doszczętnie spłonęły (818 i 825). Zarząd TL podjął więc w 2005 roku decyzję o całkowitym wycofaniu ich z eksploatacji i zwróceniu do producenta. Poszukiwania nowego nabywcy trwały baaardzo długo, ale zdaje się, że latem bieżącego roku zakończone zostały sukcesem i większość wozów trafiła prawdopodobnie do Bukaresztu, życzę powodzenia! Reperkusje tych zdarzeń trwają jednak w Lozannie do dziś. W związku z brakami taboru elektrycznego na liniach trolejbusowych pojawią się często m.in. takie autobusy. W czasie mojego pobytu linia 3 i 7 w całości były obsługiwane przez zatrolejbusy, a linia 8 częściowo.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: