Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

TRD-Reisen Fritz Fischer GmbH & Co. KG./

Mercedes-Benz Sprinter Mk II #DO-RX 62

6 sierpnia 2013 - Dortmund, ZOB. Rozdmuchany Sprinter TRD wtacza się na ZOB, czyli Centralny Dworzec Autobusowy. Można powiedzieć, że marzenia się spełniają. Pod TYM zdjęciem pisałem, że można by było poświęcić zieleninę przed północnym wejściem na HBF i przekształcić to miejsce w dworzec autobusowy. I tak też się stało. W marcu 2012 roku oficjalnie otwarto obiekt z którego odjeżdżają teraz wszystkie dalekobieżne autobusy. Tu podkreślam, że dalekobieżne, ponieważ linia 444 do kasyna, komercyjna na lotnisko oraz PKS do Unny pozostały po stronie południowego wejścia. Specjalnie dla tych trzech linii (oraz miejskich które się tamtędy przetaczały) wybudowano nowe zatoki przystankowe. Zaś po starym dworcu nie pozostał nawet ślad, już coś się tam buduje. Tym niemniej co do nowego obiektu, to można powiedzieć, że miasto poszło po najmniejszej linii oporu. Jak na te rejony Niemiec można by było spodziewać się jakiegoś futurystycznego obiektu, a tu nic z tego. Stanowiska wyglądają TAK. Względem starego dworca postęp jest więc tylko taki, że są one trochę szersze. Na starym dworcu były dwie wiaty. Zostały one przeniesione na nowy dworzec. Tym niemniej podróżni zyskali TAKI budyneczek. Znajduje się tu informacja, poczekalnia, toalety oraz mini bufet. W informacji można kupić również bilety. W kasie obok (nie widać jej) na międzynarodowe. No więc nowy dworzec dupy nie urywa, ale zawsze to coś. Stary był i tak trochę za mały, a po za tym ruch wzrósł tu o kilkaset procent odkąd Niemcy uwolnili rynek przewozów dalekobieżnych. To był główny powód dla którego większy dworzec stał się koniecznością.
Autor: Amalio

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: