Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o./

Ikarus 280.26 #2512

7 grudnia 2003 - Warszawa, Wiatraczna. Ex #2765.
Autor: Słavczo

1 maja 2004 - Warszawa, ulica Grochowska. Ikarus ruszył właśnie z pętli Wiatraczna i udaje się w podróż na Żerań FSO. Linia 145 łączy północną i południową część Pragi, a jej trasa po części biegnie poza Warszawą - przez Ząbki. Na 145 królują przeguby z zajezdni Stalowa i Ostrobramska. Wóz na zdjęciu wcześniej garażował na Inflanckiej, gdzie miał numer 2765.
Autor: NadzórRuchu

11 czerwca 2006 - Warszawa, ul. Podkowy. Kierowca z 4700 opóźnił odjazd o 5 minut, żeby móc się pościgać z 2512 :)
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 3

28 października 2006 - Warszawa, ul. Królewska. Ikarus 280.26 z pełną kabiną to jest to :)
Autor: Flash
driver
13 kwietnia 2007 - Warszawa, ul Ostrobramska, Wiadukt nad aleją Stanów Zjednoczonych.
Autor: Johny_Tomala

2 lipca 2007 - Warszawa, ul. Łukowska. Fotka specjalnie dla Maybacha. :D
Autor: Jamnik

Komentarze: 2

2 lipca 2007 - Warszawa, ul. Łukowska. Z powyższym kierowcą przeprowadziłem na pętli dość nudną dyskusję na temat zezwolenia na robienie zdjęć. Z jego ust padły m.in. słowa: "chcesz pan mieć kłopoty, to będziesz pan je miał". Zapewne nie był zadowolony, że po wyjeździe z pętli został uwieczniony na kolejnych dwóch fotkach. ;)
Autor: Jamnik

14 stycznia 2008 - Warszawa, pętla Gocław. Jeden z najciekawszych rodzynków w MZA - 280.26 z Voithem i dużą kabiną :)
Autor: Maybach

Komentarze: 2

15 września 2008 - Warszawa, zajezdnia Ostrobramska.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

15 lipca 1998 - Warszawa, ul. Targowa. Jeden z dwóch wyjątkowych egzemplarzy z rocznika 1991. Pierwsze dwie oddzielne kabiny, pierwsze skrzynie Voith ukryte w normalnym zakresie numeracji (2766). Pod wozem rozjeżdżona nawierzchnia przystanku Dw. Wileński. Wóz już trafił na dodatki w ręce zasłużonego inflanckiego kierowcy Jurka S. szczególnie dbającego o czystość swoich wozów. W późniejszym okresie, tuż przed emeryturą, Jurek będzie jeszcze właścicielem U18 z numerem 8511.
Autor: Kelly
newser
20 marca 1999 - Wnętrze jednego z dwóch warszawskich "harmonijkowców" z dużą kabiną.
Autor: Słavczo

Komentarze: 6

2000 - Warszawa, pętla Ursynów Zachodni. W 1991 roku trafiły na "Inflancką" dwa Ikarusy 280.26 z nietypowym, jak na tę serię, wnętrzem. Wozy 2765 i 2766 posiadały bowiem dużą kabinę, stosowaną później w Ikarusach 280.37 i 280.38. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 5

2000 - Warszawa, pętla Gwiaździsta. Linia przyspieszona 514 powstała 1.06.1992 roku na gruzach pospiesznej linii U. Wówczas rozkręcała się akcja zamiany literek na pięćsetki, która zakończyła nieco ponad rok później. Po dociągnieciu I linii metra do Arsenału, przeprowadzono bardzo głęboką reformę komunikacji na Ursynowie i Mokotowie. Jej ofiarą padła także linia 514, która została połączona z liniami 414 i 519 w jedną linię - 519 (GWIAŹDZISTA – POWSIN PARK KULTURY). Na ursynowskim odcinku, wycofaną stamtąd linię 514, zastąpiła linia szczytowa 306. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 3

25 kwietnia 2002 - Warszawa, Nowodwory.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 1

czerwiec 2002 - ulica Nowy Świat, Warszawa.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

Ikarus 280.26 #2513

15 stycznia 2005 - Warszawa; Al. Jerozolimskie.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 1

30 października 2005 - Warszawa, ul. Kazimierza Wóycickiego. Jeden z dwóch takich egzemplarzy Ikarusów 280.26 - fabrycznie wyposażony w automatyczną skrzynię biegów Voith oraz pełną kabinę. Dzięki dla mzk804 za użyczenie aparatu (o ile dobrze pamiętam :)).
Autor: RedBull

Komentarze: 2

4 listopada 2005 - Warszawa, aleja Armii Ludowej.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 3

sierpień 2000 - Warszawa, kraniec Metro Politechnika. Linia 201 zastępowała niekursujące z powodu prac remontowych na Marszałkowskiej i Andersa, tramwaje, na odcinku Metro Politechnika - Stawki w dniach 15.07-28.08.2000.
Autor: zadzior

Ikarus 280.26 #2765

7 grudnia 2003 - Warszawa, Wiatraczna. Ex #2765.
Autor: Słavczo

1 maja 2004 - Warszawa, ulica Grochowska. Ikarus ruszył właśnie z pętli Wiatraczna i udaje się w podróż na Żerań FSO. Linia 145 łączy północną i południową część Pragi, a jej trasa po części biegnie poza Warszawą - przez Ząbki. Na 145 królują przeguby z zajezdni Stalowa i Ostrobramska. Wóz na zdjęciu wcześniej garażował na Inflanckiej, gdzie miał numer 2765.
Autor: NadzórRuchu

11 czerwca 2006 - Warszawa, ul. Podkowy. Kierowca z 4700 opóźnił odjazd o 5 minut, żeby móc się pościgać z 2512 :)
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 3

28 października 2006 - Warszawa, ul. Królewska. Ikarus 280.26 z pełną kabiną to jest to :)
Autor: Flash
driver
13 kwietnia 2007 - Warszawa, ul Ostrobramska, Wiadukt nad aleją Stanów Zjednoczonych.
Autor: Johny_Tomala

2 lipca 2007 - Warszawa, ul. Łukowska. Fotka specjalnie dla Maybacha. :D
Autor: Jamnik

Komentarze: 2

2 lipca 2007 - Warszawa, ul. Łukowska. Z powyższym kierowcą przeprowadziłem na pętli dość nudną dyskusję na temat zezwolenia na robienie zdjęć. Z jego ust padły m.in. słowa: "chcesz pan mieć kłopoty, to będziesz pan je miał". Zapewne nie był zadowolony, że po wyjeździe z pętli został uwieczniony na kolejnych dwóch fotkach. ;)
Autor: Jamnik

14 stycznia 2008 - Warszawa, pętla Gocław. Jeden z najciekawszych rodzynków w MZA - 280.26 z Voithem i dużą kabiną :)
Autor: Maybach

Komentarze: 2

15 września 2008 - Warszawa, zajezdnia Ostrobramska.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

15 lipca 1998 - Warszawa, ul. Targowa. Jeden z dwóch wyjątkowych egzemplarzy z rocznika 1991. Pierwsze dwie oddzielne kabiny, pierwsze skrzynie Voith ukryte w normalnym zakresie numeracji (2766). Pod wozem rozjeżdżona nawierzchnia przystanku Dw. Wileński. Wóz już trafił na dodatki w ręce zasłużonego inflanckiego kierowcy Jurka S. szczególnie dbającego o czystość swoich wozów. W późniejszym okresie, tuż przed emeryturą, Jurek będzie jeszcze właścicielem U18 z numerem 8511.
Autor: Kelly
newser
20 marca 1999 - Wnętrze jednego z dwóch warszawskich "harmonijkowców" z dużą kabiną.
Autor: Słavczo

Komentarze: 6

2000 - Warszawa, pętla Ursynów Zachodni. W 1991 roku trafiły na "Inflancką" dwa Ikarusy 280.26 z nietypowym, jak na tę serię, wnętrzem. Wozy 2765 i 2766 posiadały bowiem dużą kabinę, stosowaną później w Ikarusach 280.37 i 280.38. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 5

2000 - Warszawa, pętla Gwiaździsta. Linia przyspieszona 514 powstała 1.06.1992 roku na gruzach pospiesznej linii U. Wówczas rozkręcała się akcja zamiany literek na pięćsetki, która zakończyła nieco ponad rok później. Po dociągnieciu I linii metra do Arsenału, przeprowadzono bardzo głęboką reformę komunikacji na Ursynowie i Mokotowie. Jej ofiarą padła także linia 514, która została połączona z liniami 414 i 519 w jedną linię - 519 (GWIAŹDZISTA – POWSIN PARK KULTURY). Na ursynowskim odcinku, wycofaną stamtąd linię 514, zastąpiła linia szczytowa 306. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 3

25 kwietnia 2002 - Warszawa, Nowodwory.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 1

czerwiec 2002 - ulica Nowy Świat, Warszawa.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

Ikarus 280.26 #2766

15 stycznia 2005 - Warszawa; Al. Jerozolimskie.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 1

30 października 2005 - Warszawa, ul. Kazimierza Wóycickiego. Jeden z dwóch takich egzemplarzy Ikarusów 280.26 - fabrycznie wyposażony w automatyczną skrzynię biegów Voith oraz pełną kabinę. Dzięki dla mzk804 za użyczenie aparatu (o ile dobrze pamiętam :)).
Autor: RedBull

Komentarze: 2

4 listopada 2005 - Warszawa, aleja Armii Ludowej.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 3

sierpień 2000 - Warszawa, kraniec Metro Politechnika. Linia 201 zastępowała niekursujące z powodu prac remontowych na Marszałkowskiej i Andersa, tramwaje, na odcinku Metro Politechnika - Stawki w dniach 15.07-28.08.2000.
Autor: zadzior

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: