Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Niagara Frontier Transportation Authority/

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #101

3 sierpnia 2009 - Buffalo, NY. Rear unit of a southbound train crossing Court Street.
Autor: Michael Taylor
edytor
26 października 2018 - Buffalo, Main St. Buffalo jako drugie miasto w USA (po San Diego) sprawiło sobie całkowicie nowy system tramwajowy w ramach renesansu elektrotransportu zapoczątkowanego w latach 70.-80, Uruchomiona w latach 1984-86 trasa składa się z widocznego tu 2-kilometrowego odcinka ulicznego w ścisłym centrum oraz 8,5-km tunelu. Ambitne plany zakładały budowe promienistej regionalnej sieci, obejmującej m.in. położoną 30 km na północ słynną Niagarę, jednak postępująca recesja i spadek populacji spowodowały iż pierwsza linia systemu pozostaje wciąz jedyną i raczej to się nie zmieni.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #102

28 października 2018 - Buffalo, Eire Canal Harbor. Początkowa stacja w centrum, położona nad brzegiem jeziora Eire. Tory w tle idą do położonej nieopodal zajezdni; kilkadziesiąt metrów dalej mieści się jeszcze jeden, formalnie oddzielny przystanek o nazwie Special Events - jak wskazuje nazwa, czynny tylko w okresie imprez masowych, czyli głównie meczów hokeja i futbolu.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #104

26 października 2018 - Buffalo, stacja Summer-Best. Pierwszy fragment tunelu (patrząc od centrum) objemujący trzy stacje zbudowano metodą odkrywkową.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #105

19 kwietnia 2012 - Buffalo, NY. Main St. tuż po wyjeździe z tunelu przed przystankiem Theatre. Skład 105+103+116
Autor: kzielinski

28 września 2018 - Buffalo (USA), przystanek końcowy Erie Canal Harbor. Do pierwszych drzwi w składzie można się dostać korzystając z rampy. Pozostałe oferują wejście po wysuwających się schodkach.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #106

28 września 2018 - Buffalo (USA), Main Street. Na przodach/tyłach wagonów umieszczono ostrzeżenie, żeby nie podążać ślepo autem za pociągiem, bowiem rampa zjazdowa do podziemnej części trasy zlokalizowana jest na środku ulicy.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
26 października 2018 - Buffalo, Main St - Lafayette Square. Tak wygląda wsiadanie na odcinku naziemnym - z wagonu wysuwają się schodki, niczym w małym samolocie. Jak ktoś nie chce się wspinać, to może skorzystać z rampy na początku peronu.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #108

19 kwietnia 2012 - Buffalo, Main St.
Autor: przejk

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #110

26 października 2018 - Buffalo, stacja Delavan/Canisius College. Położona mniej więcej w połowie tunelu tramwajowego stacja jest najgłębszą na całej linii (23 m pod ziemią). Tu można się poczuć jak w porządnym głębinowym sowieckim metrze :-)
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #113

3 sierpnia 2009 - Buffalo, NY northbound 3-car train approaching Lafayette Square.
Autor: Michael Taylor
edytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #114

28 października 2018 - Buffalo, Main St. W niedziele centrum świeci pustkami, tak jak i kursujace co 20 min. tramwaje. Można to zwalić na pogodę, ale i przy letnim słońcu nie za bardzo jest po co tu przyjeżdżać z bezkresnych przedmieść.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #116

3 sierpnia 2009 - Buffalo, NY. Main Street near Lafayette Square.
Autor: Michael Taylor
edytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #117

26 października 2018 - Buffalo, stacja Amherst - jedyna na odcinku głebinowym z pełną halą.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #119

28 października 2018 - Buffalo, Main St. Skład chwilę wcześniej wyjechał z tunelu i za chwilę zatrzyma sie na pierwszym naziemnym przystanku.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #120

3 sierpnia 2009 - Buffalo, NY. Main street near Lafayette Square metro-rail stop.
Autor: Michael Taylor
edytor
Komentarze: 4

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #122

18 kwietnia 2012 - Buffalo, NY. Main St. Skład 108+109+122 chowa się pod budynkiem.
Autor: kzielinski

28 września 2018 - Buffalo (USA), Main Street. W centrum miasta tramwaj chowa się w cieniu wysokich biurowców. Niektóre z nich są w dużej mierze opustoszałe, podobnie jak widoczne po prawej centrum handlowe.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

28 października 2018 - Buffalo, Main St. A tu odcinek naziemny widziany z 12. piętra i typowa dla Stanów zabudowa centrum pozbawiona ładu i składu. Jako że znajdujemy się w stanie Nowy Jork, to na jednym z budynków stoją sobie dwie Statuy Wolności.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #123

18 kwietnia 2012 - Buffalo, NY. Wyglądajacy na lekko zmodernizowany skład 123+114 wjeżdża na przystanek końcowy Erie Canal Harbor
Autor: kzielinski

28 września 2018 - Buffalo (USA), Main Street. Tramwaj w Buffalo składa się z jednej linii. Licząca 10 kilometrów trasa w centrum miasta poprowadzona jest deptakiem, po czym zjeżdża pod ziemię i przez 8 kilometrów pełni rolę metra.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #124

3 sierpnia 2009 - Buffalo, NY, lead unit of a southbound train at Lafayette Square.
Autor: Michael Taylor
edytor

Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #125

28 września 2018 - Buffalo (USA), przystanek końcowy Erie Canal Harbor. W tle Buffalo Skyway, śmiała estakada nad rzeką Buffalo i nadrzecznymi terenami, wybudowana w latach 50.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

28 października 2018 - Buffalo. Wnętrze jednego z 27 japońskich wagonów obsługujących buffaloński szybki tramwaj. Ten konkretny akurat trafił tu dwa lata później niż pozostałe, podmieniając oryginalnego 125, zniszczonego w trakcie wyładunku ze statku.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: