Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

AB Storstockholms Lokaltrafik/

ASEA/ASJL A30B #302

18 stycznia 2007 - Sztokholm, Nockeby. Podczas porannej przejażdżki linią podmiejską przysypiałem trochę po nieprzespanej nocy, ale zdjęcie jakby nie było zrobiłem :) Nawet miałem szczęście trafić na jakąś skrzynkę dobrze nadającą się jako statyw.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 1

ASEA/ASJL A30 #304

5 marca 2009 - Alvik, stacja końcowa linii tramwajowych Tvärbanan (22) i Nockebybanan (12) oraz stacja metra. Na tym kawałku Nockebybanan zachowano ruch lewostronny, by ułatwić przesiadkę na metro w kierunku centrum (także lewostronne). Na reszcie trasy linia 12 jeździ prawym torem, w nocy 2 na 3 września 1967 zainstalowano "krzyż" koło przystanku Alléparken.
Autor: Cyklisten
edytor

ASEA/ASJL A30 #307

22 kwietnia 2009 - Sztokholm, Smedslätten. W związku z nowymi dostawami A32 skasowano już wiele tych starych, niemal zabytkowych wagonów. Gdy robiłem to zdjęcie był to jedyny skład na linii i to w szczycie. Jednak na linii 21 (Lidingöbanan) A30 trzymają się całkiem dobrze jako jedyny jeżdżący tam tabor i jak na razie nie są chyba zagrożone wyginięciem.
Autor: Cyklisten
edytor

A30 #311

11 czerwca 2004 - Lidingöbanan zjeżdża ze zwodzonego mostu na stronę sztokholmską, by zakończyć trasę na stacji Ropsten. Aby kontynuować podróż do centrum trzeba się tu przesiąść na linię metra (Tunelbana).
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

5 marca 2009 - Stockholm/Lidingö, trójskład wjeżdża na przystanek końcowy Gåshaga Brygga. Wschodni kraniec linii, ale wg. Google tory kończą się przystanek wcześniej. "Brakujący" odcinek powstał dopiero w 2001 roku, po tym jak został zlikwidowany w 1946 (za stroną lidingobanan.tk). Swoją drogą nieźle przysnąłem podczas jazdy i obudziłem się dopiero tutaj, to chyba oddziaływanie charakterystycznego mruczenia tych starych wagonów A30.
Autor: Cyklisten
edytor
11 maja 2013 - Gamla Lidingöbron
Autor: KPaiken

Komentarze: 2

11 maja 2013 - Stockholm, Gåshaga brygga
Autor: KPaiken

2013 - Stokholma, st. Torsvik
Autor: KPaiken

Komentarze: 3

A30 #312

17 stycznia 2007 - Lidingo, Gåshaga Brygga. Koniec trasy, a na pierwszym planie wagon, który doczepiono nam do składu koło zajezdni w połowie trasy, przy przystanku AGA. Manewr ten przebiegł tak szybko i sprawnie, że gdyby nie informacja przez głośnik i chwilowe zgaszenie światła, to nikt by się nie zorientował.
Autor: Cyklisten
edytor
4 marca 2009 - Stockholm/Lidingö, Lidingöbron. Skład zjeżdża właśnie ze starego mostu, który za dawnych czasów służył także samochodom. Obecnie biegnie tu tylko tor tramwajowy i droga dla pieszych i rowerów odgałęziająca się za widoczną na zdjęciu budką. Do 1971 roku z to "odgałęzienie" służyło tzw. Norra Lidingöbanan, linii tramwajowej prowadzącej na północ wyspy, a wspomniana budka stanowiła część przystanku "Brogrenen".
Autor: Cyklisten
edytor
10 listopada 2012 - Lidingö, Lidingöbron. Kiedyś Lidingöbanan jeździła też na północ Lidingö - linia 20 jechała widocznym w tle mostem, obecnie pieszo-rowerowym.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
10 listopada 2012 - Lidingö, Gamla Lidingöbron. Dwuskład z widokiem na obydwa mosty łączące Lidingö z bardziej stałym lądem.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
29 listopada 2012 - Lidingö, Baggeby station. Zimowy obrazek z Lidingöbanan na moje zdjęcie nr 4500 :)
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 7

12 lipca 2011 - Stockholm/Lidingö, AGA. Ostatni wagon składu odczepia się, by zjechać do zajezdni. Cała linia lada dzień (czerwiec 2013) zostanie zamknięta na czas modernizacji, a wagony trafią na linię Hershey na Kubie.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 2

ASEA A30B #313

11 czerwca 2004 - Lidingöbanan na starym moście łączącym Sztokholm i wyspę Lidingö. Pod pretekstem złego stanu tej przeprawy co chwila powracają pomysły likwidacji linii 21. Ostatnio na szczęście przycichły, bo fachowa ekspertyza wykazała że most jest w bardzo dobrym stanie. Na zdjęciu skład 313+610+315 pochodzący z lat 40. zmodernizowany pod koniec lat 80.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

11 czerwca 2004 - Lidingöbanan czyli kolejko-tramwaj ze Sztokholmu na wyspę Lidingö. Skład A30B+B30B+A30B 313+610+315 na przystanku Torsvik w dość typowym krajobrazie skandynawskim.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

10 listopada 2012 - Lidingö, odcinek Torsvik - Baggeby. Jeśli ktoś jeszcze nie zaliczył tej linii w obecnym kształcie, polecam przyspieszenie ruchów - lato 2013 to obecny termin zamknięcia linii na czas modernizacji. Koncepcje ciągle się zmieniają, ale były też takie zakładające wycofanie ruchu z tego klimatycznego odcinka. Szczerze powiedziawszy nie wiem na czym stanęło, ale z pewnością Lidingöbanan czekają zmiany, zmiany, zmiany... Sami mieszkańcy nie są zbyt entuzjastycznie nastawieni, od kiedy usłyszeli, że w nowych wagonach będzie mniej miejsc siedzących.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
12 maja 2013 - Stokholma, Lidingobanan. Torsvik > Baggeby 313+611
Autor: KPaiken

Komentarze: 1

A30 #314

4 marca 2009 - Sztokholm/Lidingö. Skład jadący w stronę Ropsten wyłania się zza skały przed wjazdem na mijanką na przystanku Torsvik. To już ostatnie zdjęcie Lidingöbanan z ostatniej "wycieczki", jak wolicie mogę podmienić na wersję, gdzie widać cały skład (ale nie widać skały).
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

23 kwietnia 2009 - Sztokholm/Lidingö, Larsberg. Właśnie opadła poranna mgła i mieszkańcy Lidingö wybierają się do pracy w innych miejscowościach aglomeracji. Ułatwiają im to jeżdżące na 21 trójskłady, niestety tylko co 20 minut. Do tego wagony A30 zdają się być dosyć ciasne.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 1

12 lipca 2011 - Stockholm/Lidingö, Aga. Wagon w środku składu (609) dostał reklamę muzeum fotograficznego.
Autor: Cyklisten
edytor

A30 #315

6 maja 2009 - Lidingö, Käppala. A30B 315 at Käppala, the only stop allowed to be passed at 60 km/h. The second car is car 605, which has been moved from the Nockeby line, hence the white sign warning for oncoming trains when crossing the track.
Autor: ac75

A30 #316

13 lipca 2011 - Stockholm/Lidingö, dwuskład rusza z przystanku Torsvik. Po lewej most drogowy łączący wyspę ze Sztokholmem, tuż za nim niewidoczny, zwodzony most tramwajowo-pieszy (kiedyś też drogowy).
Plany zastąpienia taboru nowymi wagonami jak na razie pozostają planami, które być może zrealizowania doczekają się dopiero po połączeniu Lidingöbanan z dopiero budowanym przedłużeniem linii Tvärbanan oraz także planowanym tramwajem w centrum.

Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 8

4 września 2012 - Lidingö, sträckan Talludden - Gåshaga, końcowy odcinek Lidingöbanan na wschodnim końcu wyspy. Na części stacji/przystanków stoją takie małe, urocze budynki jak widoczny w tle - mają zostać odnowione w czasie modernizacji linii.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor

A30 #317

19 sierpnia 2011 - Sztokholm, odcinek Torsvik - Ropsten. Tramwaj linii L21 za chwilę skończy bieg na stacji stycznej z metrem. Konstrukcja mostu jest pamiątką po niegdysiejszej drugiej linii, zapewniającej obsługę północnej części wyspy Lidingö.
Autor: wg
limitercenzortram
19 sierpnia 2011 - Sztokholm, Ropsten. Lidingöbanan jest w zasadzie przedłużeniem metra linii T13, której pociąg widoczny jest w tle.
Autor: wg
limitercenzortram
19 sierpnia 2011 - Lidingö, Lidingöbron. Widok na jedyne mosty łączące wyspę ze stałym lądem.
Autor: wg
limitercenzortram
Komentarze: 4

30 lipca 2012 - Lidingö, station Brevik, linje L21
Autor: fafax

4 września 2012 - Lidingö, sträckan Käppala - Brevik.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
3 maja 2013 - Lidingö, odc. Bodal - Baggeby. Zaniepokojony przez JackaM wiadomością o rychłej modernizacji i zarazem wycofaniem wiekowego taboru na tej linii, postanowiłem majówkę spędzić w Szwecji.
Autor: Banan
cenzoredytor
11 maja 2013 - Stockholm, Gamla Lidingöbron
Autor: KPaiken

11 maja 2020 - Stockholms län, Lidingö stad, Lidingöbanan, AGA
Autor: KPaiken

Komentarze: 1

A30 #318

20 kwietnia 2004 - Lidingö, Kottla. Busslink 6889 at line 201 is waiting for passengers towards Lidingö centrum comming with the train from Gåshaga.
Autor: ac75

19 sierpnia 2011 - Sztokholm, odcinek Ropsten - Torsvik. Skład #318+610+322 przeprawia się na wyspę Lidingö. Takie sympatyczne potrójniaki kursowały na tej linii do 2013 roku, następnie trasę zamknięto na 2 lata i poddano modernizacji. Obecnie można tu spotkać niskacze produkcji CAF.
Autor: wg
limitercenzortram
10 listopada 2012 - Lidingö, Baggeby. Potrójniak zwalnia odcinek jednotorowy i wjeżdża na stację Baggeby.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
10 listopada 2012 - Lidingö, sträckan Torsvik - Baggeby. Linia została właśnie zamknięta do modernizacji - przewidywany powrót na przełomie 2014 i 2015. Uruchomiono autobusowe linie zastępcze: 21L (Ropsten - Larsberg) i 21X (Ropsten - Gåshaga), wydłużono 201 z Kottli do stacji Brevik. Po wakacjach zostanie uruchomiona też szkolna linia 21S (Gåshaga - Hersby).
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
21 stycznia 2012 - Stockholm, T Ropsten, linje L21
Autor: fafax

11 maja 2013 - Stockholm. Kottla
Autor: KPaiken

ASEA/ASJ A30B #320

9 listopada 2012 - Lidingö, Gåshaga brygga. Końcowy przystanek Lidingöbanan - zwykle stoi tam tylko jeden skład, ten po lewej przyjechał z zajezdni jako jakaś jazda próbna, czy coś.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
29 listopada 2012 - Lidingö, sträckan Torsvik - Baggeby. Na koniec dzisiejszej serii coś szynowego ;)
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

ASEA/ASJ A30B #321

4 marca 2009 - Sztokholm/Lidingö AGA. Jest to główny punkt na trasie linii, znajduje się tu wagonownia (oraz zajezdnia autobusowa) i spory budynek stacji. Nazwa pochodzi od firmy gazowej której budynek widać w tle. Samo zdjęcie mogłoby równie dobrze być zrobione jakieś dwadzieścia lat temu...
Autor: Cyklisten
edytor
22 marca 2009 - Lidingö, Aga. A30B 321 on track 1 in the depot. The track accommodated three wagons and was used for overhauls, but also for parking overnight. Track two on the right har room for two trams. One location had lifting columns and bogie replacement was carried out there, as well as converter and resistance box replacement. With the help of the traverse, the traction motors could be changed. My workplace for two years.
Autor: ac75

19 sierpnia 2011 - Lidingö, skład #321+611+316 zbliża się do mijanki Baggeby.
Autor: wg
limitercenzortram
Komentarze: 2

11 maja 2013 - Stockholm. Kottla
Autor: KPaiken

ASEA/ASJ A30B #322

19 sierpnia 2011 - Lidingö, odcinek Baggeby - Torsvik. Właśnie takie widoki kojarzą mi się ze sztokholmską aglomeracją: niebieski pojazd, sunący wśród skał i lasów.
Autor: wg
limitercenzortram
4 września 2012 - Lidingö, Värshusvägen. Dwuskład odjeżdża z przystanku Gåshaga w kierunku Ropsten. Przy okazji pojawia się pytanie - czy przewoźnikiem nie powinna być Arriva?
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 4

10 listopada 2012 - Lidingö, sträckan Torsvik - Baggeby. Tak gwoli przypomnienia, zachęcam do lektury mojego tekstu o tramwajach w Sztokholmie opublikowanego w kwietniowym numerze Świata Kolei.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

10 listopada 2012 - Lidingö, Baggeby. Jednym ze znaków rozpoznawczych tej linii są budynki stacyjne - w czasie modernizacji na szczęście mają zostać tylko odnowione.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
10 listopada 2012 - Lidingö, sträckan Torsvik - Baggeby. Mimo niezachęcającej pogody w Lidingö nigdy nie brakuje chętnych do spaceru lub przebieżki - do pełni obrazu w kadrze brakuje tylko rowerzysty ;)
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

12 maja 2013 - Stockholm, old Lidingo bridge (Gamla Lidingo bron). rail section between Ropsten and Torsvik stops.
Autor: KPaiken

ASEA/ASJ A30B #323

4 marca 2009 - Zgodnie z postanowieniem napisanym ponad rok temu w komentarzu pod pewnym zdjęciem Strasznego, ruszyłem się do przystanku Torsvik, pierwszego na wyspie Lidingö (i w ogóle pierwszego na trasie, nie licząc stacji początkowej). Bardzo miłe miejce z widokiem na wschodnie wybrzeże centrum stolicy.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 5

23 kwietnia 2009 - Sztokholm/Lidingö, Larsberg. Jak mógłbym nie odwiedzić tej linii będąc w stolicy? Udałem się tam rankiem drugiego dnia wypadu, od razu po opuszczeniu hostelu i przywitaniu się z miejskimi szczurami. Niestety był taki typowo poranno-wiosenny mróz a ja w cienkiej kurtce, częstotliwość tramwaju o tej porze to 20 minut...
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

12 maja 2013 - Stockholm`s Lidingobanan`s L21 rail section between Torsvik and Baggeby stations with an amazing light rail springtimelandscape and rocks.. Month left until it will be closed to be recostrued, and these old lightrail cars - scrapped.
Autor: KPaiken

18 czerwca 2013 - Lidingö, Gåshaga brygga. Skład wagon silnikowy+doczepa wjeżdża na przystanek końcowy, oddany do użytku w 2001 roku. W tle widać podnoszące się szlabany, identyczne jak na kolei. Tuż za nimi znajduje się przystanek Gåshaga, który przy okazji rozpoczętej właśnie modernizacji zostanie zlikwidowany, a kolejny przystanek Taludden przeniesiony nieco na wschód. Za jakieś półtora roku linia zostanie otwarta na nowo, obsługiwana nowoczesnym taborem, dla którego powstanie nowa hala koło przystanku AGA.
Autor: Cyklisten
edytor

A30 #324

19 sierpnia 2011 - Lidingöbanan zatrzymuje się na końcowej stacji Gåshaga brygga. Podwójne składy jeździły w dni robocze poza szczytem; w godzinach szczytu dołączano trzeci wagon.
Autor: wg
limitercenzortram
10 listopada 2012 - Lidingö, sträckan Torsvik - Baggeby.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
11 maja 2013 - Stockholms län, Lidingö stad, Lidingöbanan, AGA
Autor: KPaiken

11 maja 2013 - Stockholm, Gåshaga brygga, interior, B side
Autor: KPaiken

Komentarze: 1

11 maja 2013 - Stockholm, Gåshaga brygga, interior, cockpit
Autor: KPaiken

11 maja 2013 - Stockholm, Gåshaga brygga
Autor: KPaiken

12 maja 2013 - Stockholms län, Lidingö stad, Lidingöbanan, Skärsätra
Autor: KPaiken

A30 #368

11 czerwca 2004 - Lidingöbanan zjeżdża ze zwodzonego mostu na stronę sztokholmską, by zakończyć trasę na stacji Ropsten. Aby kontynuować podróż do centrum trzeba się tu przesiąść na linię metra (Tunelbana).
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

5 marca 2009 - Stockholm/Lidingö, trójskład wjeżdża na przystanek końcowy Gåshaga Brygga. Wschodni kraniec linii, ale wg. Google tory kończą się przystanek wcześniej. "Brakujący" odcinek powstał dopiero w 2001 roku, po tym jak został zlikwidowany w 1946 (za stroną lidingobanan.tk). Swoją drogą nieźle przysnąłem podczas jazdy i obudziłem się dopiero tutaj, to chyba oddziaływanie charakterystycznego mruczenia tych starych wagonów A30.
Autor: Cyklisten
edytor
11 maja 2013 - Gamla Lidingöbron
Autor: KPaiken

Komentarze: 2

11 maja 2013 - Stockholm, Gåshaga brygga
Autor: KPaiken

2013 - Stokholma, st. Torsvik
Autor: KPaiken

Komentarze: 3

A30 #372

17 stycznia 2007 - Lidingo, Gåshaga Brygga. Koniec trasy, a na pierwszym planie wagon, który doczepiono nam do składu koło zajezdni w połowie trasy, przy przystanku AGA. Manewr ten przebiegł tak szybko i sprawnie, że gdyby nie informacja przez głośnik i chwilowe zgaszenie światła, to nikt by się nie zorientował.
Autor: Cyklisten
edytor
4 marca 2009 - Stockholm/Lidingö, Lidingöbron. Skład zjeżdża właśnie ze starego mostu, który za dawnych czasów służył także samochodom. Obecnie biegnie tu tylko tor tramwajowy i droga dla pieszych i rowerów odgałęziająca się za widoczną na zdjęciu budką. Do 1971 roku z to "odgałęzienie" służyło tzw. Norra Lidingöbanan, linii tramwajowej prowadzącej na północ wyspy, a wspomniana budka stanowiła część przystanku "Brogrenen".
Autor: Cyklisten
edytor
10 listopada 2012 - Lidingö, Lidingöbron. Kiedyś Lidingöbanan jeździła też na północ Lidingö - linia 20 jechała widocznym w tle mostem, obecnie pieszo-rowerowym.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
10 listopada 2012 - Lidingö, Gamla Lidingöbron. Dwuskład z widokiem na obydwa mosty łączące Lidingö z bardziej stałym lądem.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
29 listopada 2012 - Lidingö, Baggeby station. Zimowy obrazek z Lidingöbanan na moje zdjęcie nr 4500 :)
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 7

12 lipca 2011 - Stockholm/Lidingö, AGA. Ostatni wagon składu odczepia się, by zjechać do zajezdni. Cała linia lada dzień (czerwiec 2013) zostanie zamknięta na czas modernizacji, a wagony trafią na linię Hershey na Kubie.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 2

A30 #379

20 kwietnia 2004 - Lidingö, Kottla. Busslink 6889 at line 201 is waiting for passengers towards Lidingö centrum comming with the train from Gåshaga.
Autor: ac75

19 sierpnia 2011 - Sztokholm, odcinek Ropsten - Torsvik. Skład #318+610+322 przeprawia się na wyspę Lidingö. Takie sympatyczne potrójniaki kursowały na tej linii do 2013 roku, następnie trasę zamknięto na 2 lata i poddano modernizacji. Obecnie można tu spotkać niskacze produkcji CAF.
Autor: wg
limitercenzortram
10 listopada 2012 - Lidingö, Baggeby. Potrójniak zwalnia odcinek jednotorowy i wjeżdża na stację Baggeby.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
10 listopada 2012 - Lidingö, sträckan Torsvik - Baggeby. Linia została właśnie zamknięta do modernizacji - przewidywany powrót na przełomie 2014 i 2015. Uruchomiono autobusowe linie zastępcze: 21L (Ropsten - Larsberg) i 21X (Ropsten - Gåshaga), wydłużono 201 z Kottli do stacji Brevik. Po wakacjach zostanie uruchomiona też szkolna linia 21S (Gåshaga - Hersby).
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
21 stycznia 2012 - Stockholm, T Ropsten, linje L21
Autor: fafax

11 maja 2013 - Stockholm. Kottla
Autor: KPaiken

ASEA/VM B30 #601

9 kwietnia 2009 - Stockholm, Hammarby depot. B30 601 waiting for transport to the scrap yard.
Autor: ac75

ASEA B30B #607

22 kwietnia 2009 - Sztokholm, Höglandstorget. Jak już wcześniej pisałem jedyny stary skład jeżdżący tamtego popołudnia na Nockebybanan. Tutaj jednak zdjęcie robione od strony doczepy.
Autor: Cyklisten
edytor

ASEA/ASJ B30B #608

10 listopada 2012 - Lidingö, Gamla Lidingöbron. Jednym ze słabych punktów linii jest ten most, którego stan był wielokrotnie badany i dyskutowany. Na początku miał być w złym stanie i nadawać się tylko do rozbiórki, potem okazało się, że jednak nie jest tak źle, a ostatnio znowu - trzeba budować nowy, co ma zostać połączone z modernizacją "naziemnego" odcinka Lidingöbanan.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 9

ASEA/ASJ B30B #609

4 września 2012 - Lidingö, Talludden. Na deser foto trakcji szynowej - ostatnio mieszkańcy oburzali się w gazetach - nie chcą nowych wagonów, w których ma być mniej miejsc siedzących. Obawy są moim zdaniem przesadzone - teraz i tak na 4 siedzeniach wygodnie może siedzieć najwyżej dwójka dorosłych ludzi, więc nominalna ilość siedzeń nigdy nie jest wykorzystywana.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 7

ASEA/ASJ B30B #609

8 października 2012 - Lidingö, odcinek Torsvik - Baggeby. Na koniec pocztówka z Lidingöbanan :)
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

11 maja 2013 - Stockholm, Ropsten
Autor: KPaiken

18 czerwca 2013 - Stockholm/Lidingö, Södra Kungsvägen. Ostatni tydzień tych wagonów w ruchu liniowym. Nawet nie sądziłem, że jeszcze zdążę zrobić im jakieś zdjęcia, trafiłem tam raczej przypadkiem.
Autor: Cyklisten
edytor
18 czerwca 2013 - Lidingö, Käppala, Herkulesvägen. Niedawno pod pewnym zdjęciem z tej linii pisałem o sprzedaży wagonów na Kubę, co potwierdzały ponoć wiarygodne źródła. Dziś wiadomo, że była to dobrze podana plotka, którą żyło całe tutejsze środowisko miłośników komunikacji szynowej, planując już grupowe wycieczki na linię Hershey. Komuś wpadła w ręce dokumentacja jakiegoś fikcyjnego, prawdopodobnie studenckiego projektu na ten temat i w czasie mody na wszelkie "wycieki" informacji postanowił zaistnieć. Dzisiaj na forum Postvagnen pojawiły się przykre zdjęcia z początków złomowania taboru.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 5

ASEA/ASJ B30B #610

29 listopada 2012 - Lidingö, sträckan Torsvik - Baggeby. Dwuskład zaraz wjedzie na widoczną w tle i na jednym z poprzednich zdjęć stację Baggeby.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor

ASJ B30B #611

10 listopada 2012 - Lidingö, Torsvik. Potoki pasażerskie z tego przystanku nie są zbyt imponujące - wg danych SL dziennie wsiada na nim średnio 200 pasażerów. Na kurs wychodzi jakieś 1 i 3/10 pasażera.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

29 listopada 2012 - Lidingö, Baggeby. Dwuskład w zimowej szacie wjeżdża na stację Baggeby.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

12 maja 2013 - Stockholm, Gamla Lidingöbron
Autor: KPaiken

ASJ B30B #612

17 stycznia 2007 - Sztokholm, Lindingöbanan. Wnętrze typowego wagonu obsługującego LB. Ten tramwaj to niby kolej, a jednak są guziki "na żądanie", do tego sporo innych drobiazgów jest bardziej tramwajowych. Dlatego wrzucam tutaj :)
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 1

17 stycznia 2007 - Sztokholm, Lindingöbanan. Jeden z dwóch pulpitów wagonu sterowniczego. Nie są jendak oryginalne, wagony przebudowano jakoś w latach 80-tych.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 1

17 stycznia 2007 - Sztokholm, Ropsten. Skład prowadzony z wagonu doczepnego wjeżdża na stację początkową Lindingöbanan. Tuż obok trasę kończy też odnoga czerwonej linia metra. Trasa tego tramwaju (formalnie jest to kolej) wiedzie przez bardzo malowniczą okolicę południowego brzegu wyspy Lindingö. W ciągu najbliższych lat ma jednak zostać wymieniony tabor, niby dobrze, ale jednak te stare wagony mają w sobie coś specjalnego.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 12

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: