Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Verkehrsbetriebe St. Gallen/

Hess/Kiepe BGGT-N2C #188

29 lipca 2010 - Sankt Gallen, Zilstrasse. Moim zdaniem jedno z fajniejszych szwajcarskich miast. Tabor w ciągu ostatnich dwóch lat został całkowicie odnowiony - spotkamy tu wyłącznie najnowsze Hessy w wersjach jedno- i dwuprzegubowej. Jeśli chodzi o autobusy, też jest dość nowocześnie - nie widziałem niczego, co nie byłoby 12- lub 18-metrowym Lionsem. Do wszystkiego należy dodać dobre częstotliwości, ciekawe trasy oraz kolejko-tramwaj i przewijające się gdzieniegdzie interesujące wozy PostBusa. Takie niemal 25-metrowe kolosy to najnowszy zakup tutejszego przedsiębiorstwa. Podobnie jak inne wozy, wyposażone są w klimatyzację i nowoczesny system informacji pasażerskiej. Jak widać, teren bywa górzysty - trolejbusy z pewnością są tu istnym zbawieniem.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 10

24 lipca 2012 - Sankt Gallen, Wolfgangstrasse. W Świętym Gawle jeżdżą też dwuprzegubowce. Obsługują linie 1 i 4, które kursują w relacji wschód-zachód.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 8

11 sierpnia 2012 - St. Gallen - Rorschachstrasse
Autor: Tóth Ádám

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Kräzernstrasse. "Jedynka" wspina się w kierunku pętli Winkeln.
Autor: Misiek194
edytor
4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Bildweiherstrasse. Sankt Gallen jest jednym z czterech szwajcarskich miast, gdzie obecnie spotkamy trolejbusy dwuprzegubowe. Eksploatowane są jeszcze także w Zurychu, Genewie i Lucernie. Dość zaawansowane plany zakupu takich pojazdów ma natomiast jeszcze Lozanna.
Autor: Misiek194
edytor

Hess/Kiepe BGGT-N2C #189

29 lipca 2010 - St. Gallen, Bahnhofplatz.
Autor: NadzórRuchu

2014 - St. Gallen Bahnhof
Autor: Tóth Ádám

Hess/Kiepe BGGT-N2C #190

29 lipca 2010 - St. Gallen, Guggeien.
Autor: NadzórRuchu

24 lipca 2012 - Sankt Gallen, Kesselhaldenstrasse.
Autor: Banan
cenzoredytor
17 sierpnia 2012 - St. Gallen - Winkeln
Autor: Tóth Ádám

17 sierpnia 2012 - St. Gallen - Rorschacherstrasse
Autor: Tóth Ádám

6 lutego 2013 - Sankt Gallen, Bahnhofplatz.
Autor: Greg

6 lutego 2013 - Sankt Gallen, Zilstrasse.
Autor: Greg

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Kesselhaldenstrasse. Dla tych co nie mają za dużo czasu, a chcą zaliczyć najciekawsze trasy trolejbusowe w St. Gallen, mogę polecić linię 4, szczególnie na odcinku do Wolfganghof - koniecznie na tylnych siedzeniach w dwuprzegubie ;-) Trasa wiedzie tam klimatycznymi, krętymi uliczkami.
Autor: Misiek194
edytor
28 2014 - St. Gallen - Rorschacherstraße / St. Fiden
Autor: Tóth Ádám

Hess/Kiepe BGGT-N2C #191

24 lipca 2012 - Sankt Gallen, Haggestrasse. Tytułowy doppelgelenk mija starszego dwuprzegubowca, który jest ostatnim wspomnieniem po dawnych trolejbusach.
Autor: Banan
cenzoredytor
4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Wolfgangstrasse. "Czwórka" to druga linia, na której spotkać można dwuprzegubowce. Funkcjonuje w relacji Wolfganghof - Guggeien z częstotliwością co 12 minut. Tylko w niedziele i święta kursuje rzadziej, bo co 20 minut. Do obsługi potrzeba zasadniczo 6 wozów, przy czym w dni robocze w popołudniowym szczycie włącza się jeszcze jeden dodatek. Z kolei w dni świąteczne z racji niższej częstotliwości kursowania wystarczają 4 wozy.
Autor: Misiek194
edytor
4 czerwca 2014 - Sankt Gallen - Wolfganghof. Prawie 50 metrów bieżących trolejbusu. Ledwie się zmieściły na pętli.
Autor: Misiek194
edytor
28 sierpnia 2014 - St. Gallen - Marktplatz / Bahnhofstraße
Autor: Tóth Ádám

Hess/Kiepe BGGT-N2C #192

24 lipca 2012 - Sankt Gallen, Herisauerstrasse.
Autor: Banan
cenzoredytor
6 lutego 2013 - Sankt Gallen, Kesselhaldenstrasse. Czwórka ruszyła z pętli Guggeien i rozpoczęła swój kurs na drugi koniec miasta do Wolfganghof.
Autor: Greg

28 sierpnia 2014 - St. Gallen - Neudorf / Rorschacherstraße
Autor: Tóth Ádám

15 czerwca 2021 - St.Gallen, Bahnhofstrasse
Autor: wonneberger1.1

Hess/Kiepe BGGT-N2C #193

29 lipca 2010 - St. Gallen, Stephanshorn.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 2

11 sierpnia 2012 - St. Gallen - Rorschachstrasse
Autor: Tóth Ádám

6 lutego 2013 - Sankt Gallen, Rorschacherstrasse.
Autor: Greg

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Bohl. W zasadzie należy powiedzieć, że na podstawie moich obserwacji nie widać żadnych podstaw, aby w Sankt Gallen eksploatować trolejbusy dłuższe niż 18-metrowe. Mimo że był to jeszcze rok szkolny, nie spotkałem tam napełnień większych niż rzędu 40 osób. Wydaje się, że decyzja o zakupie dwuprzegubowców zapadła na fali ogólnoszwajcarskiego entuzjazmu dla takich pojazdów. Najwyraźniej wygoda pasażerów liczy się tu najbardziej.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen. Wnętrze LighTrama. Końca..., a w zasadzie początku nie widać ;-) Nic dziwnego, wóz ma przecież 24,7 metrów długości.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Kräzernstrasse. Dwuprzeguby też się muszą wspinać pod spore wzniesienia i wychodzi im to nie najgorzej.
Autor: Misiek194
edytor

Hess/Kiepe BGGT-N2C #194

29 lipca 2010 - St. Gallen, Bohl.
Autor: NadzórRuchu

24 lipca 2012 - Sankt Gallen, St. Leonhardstrasse.
Autor: Banan
cenzoredytor
17 sierpnia 2012 - St. Gallen - Stephenshorn (Zilstrasse)
Autor: Tóth Ádám

4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Bahnhofplatz. W czasie deszczu też potrafią fajne fotki wyjść ;-)
Autor: Misiek194
edytor
4 czerwca 2014 - Sankt Gallen, Wolfgangstrasse. Na fali ogólnoszwajcarskiego entuzjazmu pojazdami dwuprzegubowymi, również Sankt Gallen zakupiło wozy tego typu. Jak nietrudno zgadnąć są to Hessy BGGT-N2C (LighTram3), których zakupiono 7 sztuk (wszystkie w 2009 roku) i nadano numery 188-194. Obsługują one najdłuższe linie w mieście 1 i 4 (naprzemiennie z klasycznymi przegubami). Jednorazowo pomieszczą nawet 201 pasażerów, w tym 64 na miejscach siedzących. Napędzane są natomiast dwoma silnikami o mocy 160kW, które moc przekazują na II i III oś pojazdu (IV skrętna oś to tzw. oś wleczona). Standardem jest oczywiście wyposażenie pojazdu w napęd awaryjny - tu agregat prądotwórczy napędzany silnikiem Diesla o mocy 50kW.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

28 sierpnia 2014 - St. Gallen Bahnhof
Autor: Tóth Ádám

28 sierpnia 2014 - St. Gallen - Rorschacherstraße / Bürgerspital, Kantonspital
Autor: Tóth Ádám

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: