Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Société Nationale des Chemins de fer français/

Siemens Avanto #TT02

3 lutego 2010 - Aulnay-sous-Bois. Czwarta paryska linia tramwajowa, uruchomiona w 2006 roku, łączy dwie wybiegające na wschód linie RER biegnąc po śladzie zamkniętej w 2003 roku linii kolejowej. Swój początek bierze przy stacji linii RER B biegnącej m.in. na lotnisko Roissy.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

Siemens Avanto #TT08

1 września 2010 - Les Pavillons-sous-Bois, stacja Gargan. Skoro znajdujemy się na linii "postkolejowej", to w przypadku posterunku ruchu wyposażonego w semafory i tor dodatkowy należy chyba mówić o pełnoprawnej stacji.
Autor: wg
limitercenzortram
Komentarze: 1

Siemens Avanto #TT09

31 lipca 2008 - Bondy. Niestety to jedyne moje zdjęcie z linii T4 :( A szkoda. No ale jeszcze tam wrócę ;)
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

Siemens Avanto #TT10

3 lutego 2010 - Aulnay-sous-Bois. Czwarta paryska linia tramwajowa różni się nieco od dotychczasowych trzech - operatorem jest Transilien, czyli dywizja SNCF obsługująca ruch aglomeracyjny w rejonie Paryża.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Siemens Avanto #TT14

3 lutego 2010 - Bondy. Po pokonaniu 8 kilometrów i zatrzymaniu się na 11 przystankach dojeżdżamy do końcowej stacji Bondy, stycznej z linią RER E. Trasa T4 okazała się tak nużąca, że nawet nie warto było wysiadać po drodze na fotki. Poza tym pogoda zrobiła się pod zdechłym francuskim pieskiem.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: