Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Arriva Sverige AB/

VDL Citea SLFA-181 Electric #1003

24 lipca 2019 - Helsingborg, Hälsovägen. Podobnie jak w wypadku Malmö, także i tutaj nowo wprowadzone autobusy elektryczne lubią jeździć dwójkami. Ciężko nadgonić rozkład na pętli, skoro swoje trzeba odczekać, aby starczyło prądu na kolejny półkurs... Szczególnie gdy klimatyzacja działa na pełnych obrotach. Akurat ten ze zdjęcia jechał samotnie i rozkładowo, ale ogólna sytuacja jest taka, jak piszę.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 1

VDL Citea SLFA-181 Electric #1006

26 grudnia 2021 - Helsingborg, Malmöleden. Przystanek wybudowany w 2019 roku specjalnie na potrzeby projektu "Helsingborgsexpressen", czyli zelektryfikowanej linii 1 udającej BRT.
Autor: Cyklisten
edytor

VDL Citea SLFA-181 Electric #1007

16 czerwca 2019 - Helsingborg, Rååvägen. Obecnie wiele nowych pojazdów, w tym autobusów, otrzymuje numery rejestracyjne w formie: trzy litery, dwie cyfry, jedna litera. Zwyczajnie zaczęło brakować kombinacji trzy litery + trzy cyfry, szczególnie, że część kombinacji liter została w ostatnich latach "zbanowana".
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 9

VDL Citea SLFA-181 Electric #1008

24 lipca 2019 - Helsingborg, Hälsovägen. Elektryk doładowuje się nieco zjeżdżając w dół do centrum ulicą Zdrowotną. Nazwa ta nie ma jednak związku z ukształtowaniem terenu i biegającymi pod górkę obywatelami (wśród spalin, dla zdrowia), wzięła się od położonego nieopodal ujęcia wody Sofiakällan.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

VDL Citea SLFA-181 Electric #1012

16 czerwca 2019 - Helsingborg, Planteringsvägen. Dziś obsługa linii miejskich przeszła (można powiedzieć, że "wróciła") do Arrivy. Jednocześnie oddano do użytku tak zwany "Helsingborgsexpressen" czyli przebudowaną trasę linii 1, mającą ułatwić poruszanie się autobusów i pasażerów. Obsługiwana jest elektrycznymi przegubowcami. Pierwotnie miały to być pojazdy dwuprzegubowe, podobne do tych w Malmö, jednak te nie były dostępne w wersji czysto elektrycznej. Argument niewydzielania spalin zaważył więcej, niż argument maksymalnej zdolności przewozowej.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

VDL Citea SLFA-181 Electric #1013

1 lipca 2019 - Helsingborg, Dalhemsvägen. Oprócz zasilania, pojazdy obsługujące HelsingborgsExpressen wyróżnia czwarta para drzwi.
Autor: Cyklisten
edytor
1 lipca 2019 - Helsingborg. W sekcji A ektrycznej Citei mieszczą się dwie rzeźnie, wyróżnione na pomarańczowo. Podświetlenie sufitu jest natomiast niebieskie, bardziej niż to widać na zdjęciu. Wszystkie przyciski "Stop" podświetlają się na czerwono po wciśnięciu jednego z nich. Dobra funkcja uzupełniająca wyświetlanie napisu "stannar" na ekranie (który w niektórych nieco starszych autobusach zwyczajnie nie działa).
Autor: Cyklisten
edytor
1 lipca 2019 - Helsingborg. Widok na tył VDL-a. Przy każdych drzwiach zainstalowano czytnik biletów kupionych w aplikacji (ten czerwony) a bardziej w głębi czytnik kart czipowych likwidowanego powoli systemu firmy Cubic zwanego lokalnie "Jojo". Jest to jedyna linia miejska w Helsingborgu, gdzie wolno wsiadać innymi drzwiami niż przednie.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 4

1 lipca 2019 - Helsingborg, Dalhemsvägen. Na razie ładowanie działa tylko tutaj, na północnym krańcu linii. Z czasem uruchomiona zostanie stacja ładowania na krańcu w Råå, póki co są jakieś konflikty w sprawie przebiegu kabli.
Autor: Cyklisten
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: