Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Arriva Sverige AB/

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #4851

5 kwietnia 2007 - Malmö/Bunkeflo by, Sivåkersvägen. Jedna z nowych ulic powstałych w okolicy wioski Bunkeflo w związku z budową Citytunelu i za jakiś czas całkiem nowej dzielnicy dla Duńczyków.
Autor: Cyklisten
edytor
13 stycznia 2011 - Malmö, Hyllie Boulevard. 12 grudnia oddano do użytku tunel kolejowy pod miastem oraz dwie (a w zasadzie trzy) nowe stacje kolejowe. Hyllie to jedyna stacja naziemna - chociaż nie do końca, bo nad nią mieści się ten właśnie "terminal" autobusowy. W celu zapewnienia dojazdu do stacji przedłużono linię 6, zmieniono trasę linii 5 i 33. Z linii regionalnych są do wyboru 170 (do Lundu), 300 (do Falsterbo) i nowa 346 (do Trelleborga). W ten sposób osoby dojeżdżające z południa mogą przesiąść się na pociąg zamiast tłuc się autobusem do centrum.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #4854

9 stycznia 2007 - Malmö, Slottsgatan/Norra Vallgatan. Porąbana organizacja ruchu jest na tym skrzyżowaniu, ale chyba tylko tymczasowo.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #4855

30 grudnia 2007 - Malmö, Slottsgatan. Ten kadr miał wyjść całkiem inaczej, ale niestety, w tym miejscu jest za duży ruch samochodów. Muszę go kiedyś powtórzyć wcześnie rano w niedzielę, ale to jak już będzie jaśniej ;) Kierowca jak widać przezornie wozi kartkę z numerem linii, tak na wszelki wypadek po trwających około roku problemach z wyświetlaczami u Arrivy.
Autor: Cyklisten
edytor
4 maja 2007 - Malmö, Lundavägen. Zjazd do zajezdni, ale kierowca nie raczył przestawić wyświetlacza...
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #4865

18 października 2009 - Malmö, Amiralsgatan. W tle osiedle "Vita Höja" gdzie mieszka moja była szefowa ;) Od dawna upatrzone miejsce na zdjęcia, którego nie miałem okazji wcześniej dobrze przetestować.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6539

10 sierpnia 2007 - Malmö, Lundavägen. Zajezdnia Arrivy znajduje się we wspólnym budynku z firmą zajmującą się dystrybucją napojów (chociaż działalność autobusowa zaczyna pożerać coraz więcej miejsca), stąd w tle widoczne rampy załadunkowe.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6540

2 sierpnia 2006 - Malmö, Sjölundaviadukten. Wiadukt ten (prowadzi nad stacją rozrządową) jest obecnie w remoncie, przez co dojazd do portu linią 34 zajmuje o wiele więcej czasu. Akurat to Volvo, jak i inne autobusy w serii 65XX należy do Arrivy od początku. Od wersji Swebus-owych różni się (oprócz rocznika) innymi siedzeniami i brakiem uchylnych okienek.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6541

11 maja 2005 - Malmö, Toftängen. Kolejny przegub wjeżdża na pętlę trąbiąc, by ustąpiono mu miejsca.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 2

20 grudnia 2006 - Malmö, Gustav Adolfs Torg. Dziś na ulice wyjechał pierwszy odnowiony przegubowiec z Arrivy. Za to Veolia zdążyła już odnowić prawie wszystkie swoje B10LA. Autobusowi na zdjęciu sporo jednak brakuje, np. numeru, naklejek Skanetrafiken, a także charakterystycznych strzałek.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 4

22 grudnia 2006 - Malmö, Föreningsgatan (ul. Związkowa ;)) Znowu pojawił wię odnowiony przegubowiec Arrivy, wciąż bez naklejek i oznaczeń, ale tym razem na szczytowej "brygadzie" linii 34. Zdjęcie zrobiłem idąc do pewnego pubu, jednynego, gdzie da się napić Okocimia :)
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

15 lutego 2007 - Malmö, Djäknegatan. Jeden z pierwszych odremontowanych przegubowców, a jeszcze nie dostał numeru, mimo to miał rozbity tył z lewej strony i tak jeździł, nic nowego :/
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 2

13 czerwca 2009 - Malmö, Norra Vallgatan.
Autor: mario

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6542

11 maja 2005 - Malmö, pętla Toftängen. Taki kadr zaplanowałem sobie już kilka miesięcy temu gdy byłem tu po raz pierwszy, czekałem tylko aż się okolica zazieleni. Widać wyraźnie zadupiasty charakter tego miejsca.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 2

11 maja 2005 - Malmö, pętla Toftängen. równo za miesiąc nastąpi rewolucja sieci komunikacyjnej i będzie tu kończyć linia 35. Jak widać niektórzy dojeżdżają na rowerze do autobusu, szczególnie na takich peryferiach :P
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 4

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6544

2 maja 2007 - Malmö Rönneholmsvägen, przystanek Stadsteatern. Wspaniała zdjęcia... by tu wyszły, gdyby nie sznury zaparkowanych samochodów po obu stronhach ulicy. W tle widać kawałek porośniętego budynku, którego mimo wielskich starań i przepuszczeniu kilku kursów nie udało mi się ładnie złapać w tło w związku z jeżdżącymi i stojącymi puszkami :(
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6849

2 maja 2009 - Malmö, Kronborgsvägen. Seria B10LA Swebus->Arriva jest już kompletna. Jak kiedyś trafią do Polski to dodający zdjęcia będą mieć nieco ułatwioną robotę ;)
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6850

9 stycznia 2007 - Malmö, Slottsgatan/Stora Nygatan. Jako pierwszy stoi przegubowiec z Arrivy, który wkrótce przejdzie remont, dalej już odremontowane B10BLE też z Arrivy, a dalej rezerwa na regionalnej linii 100 w malowaniu Blekinge Länstrafik wypożyczona od tamtejszego Swebusa. Nie dało się ich inaczej ująć, zaraz po lewej był słup sgnalizacji, a sam przesuwając się nie miał bym o co oprzeć aparatu.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6851

5 kwietnia 2007 - Malmö/Bunkeflo by, Sivåkersvägen. Jedna z nowych ulic powstałych w okolicy wioski Bunkeflo w związku z budową Citytunelu i za jakiś czas całkiem nowej dzielnicy dla Duńczyków.
Autor: Cyklisten
edytor
13 stycznia 2011 - Malmö, Hyllie Boulevard. 12 grudnia oddano do użytku tunel kolejowy pod miastem oraz dwie (a w zasadzie trzy) nowe stacje kolejowe. Hyllie to jedyna stacja naziemna - chociaż nie do końca, bo nad nią mieści się ten właśnie "terminal" autobusowy. W celu zapewnienia dojazdu do stacji przedłużono linię 6, zmieniono trasę linii 5 i 33. Z linii regionalnych są do wyboru 170 (do Lundu), 300 (do Falsterbo) i nowa 346 (do Trelleborga). W ten sposób osoby dojeżdżające z południa mogą przesiąść się na pociąg zamiast tłuc się autobusem do centrum.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6853

8 stycznia 2007 - Malmö, Davidshallsgatan. Odremontowany przegumowiec ex Swebus otrzymał klimę dla kiermana. Podobno tylko całkiem nowe wozy miały mieć AC, ale jak widać chodziło o klimatyzację dla pasażerów.
Autor: Cyklisten
edytor
9 stycznia 2007 - Malmö, Norra Vallgatan. Wygląda jak nówka :)
Autor: Cyklisten
edytor
12 kwietnia 2007 - Malmö, Östra Hamnen (Port Wschodni). Chyba zjazd do zajezdni z linii 35. Mia;em dłużej pojeździć po porcie, ale dosłownie chwilę przed zrobieniem tego zdjęcia uciekło powietrze z dętki :( Poprzednim razem, jak jechałem pofocić w porcie poślizgnąłem się na błocie i podarłem ciuchy na ulicy stanowiącej nieoficjalną granicę portu. Klątwa jakaś?
Autor: Cyklisten
edytor
24 listopada 2009 - Malmö/Arlöv, zajezdnia. Autobus miał wczoraj niemiłą przygodę, nie zmieścił się przejeżdżając pod budynkiem. Według lokalnej gazety stracił dach...
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 4

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6855

30 grudnia 2007 - Malmö, Slottsgatan. Ten kadr miał wyjść całkiem inaczej, ale niestety, w tym miejscu jest za duży ruch samochodów. Muszę go kiedyś powtórzyć wcześnie rano w niedzielę, ale to jak już będzie jaśniej ;) Kierowca jak widać przezornie wozi kartkę z numerem linii, tak na wszelki wypadek po trwających około roku problemach z wyświetlaczami u Arrivy.
Autor: Cyklisten
edytor
4 maja 2007 - Malmö, Lundavägen. Zjazd do zajezdni, ale kierowca nie raczył przestawić wyświetlacza...
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6856

20 marca 2007 - Malmö, Annetorpsvägen. Wyjazd na trasę obwodnicą miasta. O dziwo te wozy są o wiele lepsze od wycofanych już Connexowych B10L (tych, które ostatnio tak namiętnie uzupełniałem w bazie). Z drugiej strony nie ma w nich jeszcze kupy zbędnej elektroniki, pewnie dzięki temu pojazd ze zdjęcia przeżył moje wczorajsze "naprawianie" ;)
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 6

10 października 2011 - Malmö, Mellersta Hamnen. Jeszcze jedno zdjęcie z tymczasowego miejsca postoju trupów z Arrivy, tym razem jak widać trochę kombinowałem. Swoją drogą ciekawe, jak będą one wyglądały za parę tygodni stojąc w takim miejscu. Złomiarzy u nas też nie brakuje.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 7

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6857

23 czerwca 2008 - Malmö, Fersens väg. Arriva w Malmö miała od początku 5 sztuk B10LA, jednak w 2006 w związku z przejęciem nowych linii trafiło do nich jeszcze 19 takich autobusów należących wcześniej do Swebus-a. Oczywiście przed zmianą właściciela wszelkie naprawy i konserwacje ograniczono do niezbędnego minimum, w końcu po co ułatwiać sprawę konkurującej firmie... Nie spodziewali się jednak, że pracuje tam na warsztacie pewien Polak, znający te konstrukcje chyba lepiej niż własne mieszkanie.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6858

10 października 2011 - Malmö, Mellersta Hamnen. Na placu w południowej części portu, koło jednej z większych ulic stoi około 50 sztuk Volvo w różnym stanie rozkładu, które w lutym stały się niepotrzebne. Niektóre B10BLE żyją dalej u Nobiny, reszta wozów niszczała przez ponad pół roku na terenie zajezdni w Arlöv. Nie wiem niestety, co dalej ma z nimi być.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 7

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6859

2 maja 2007 - Malmö, Rönneholmsvägen
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6860

17 września 2007 - Malmö, Norra Vallgatan. Jedno z najgorszych miejsc w mieście na awarię. Cóż, zdarza się.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6861

30 października 2006 - Malmö, Lönngatan. W tle przystanek Malmö Persborg, który prawie na pewno zostanie zlikwidowany za rok, gdy wszystkie pociągi osobowe zaczną jeździć nowym tunelem pod miastem.
Autor: Cyklisten
edytor
30 października 2006 - Malmö, Lönngatan. Dodaję jeszcze jedno stare zdjęcie tego wozu, jako że już go raczej nie zobaczymy w ruchu. Obecnie służy jako dawca części.
Autor: Cyklisten
edytor
24 listopada 2009 - Malmö/Arlöv, zajezdnia. Mało przytulne wnętrze przegubowca. Najprawdopodobniej cała seria 68XX (dawny Swebus 48XX) wyjdzie z ruchu wcześniej niż 65XX, które Arriva miała od początku. Ostatnie miesiące u starego przewoźnika mocno odbiły się na kondycji wozów.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6863

27 października 2008 - Malmö, Bergsgatan. W okolicy 2007 roku, gdy pozbyto się wszystkich autobusów miejskich starszych niż 7 lat (taka "jednorazowa akcja" sponsorowana przez zleceniodawcę Skånetrafiken) przy okazji zafundowano pewnego rodzaju NG, tzw. "rekondycjonowanie" wszystkim pozostałym zielonym Volvo B10BLE i B10LA z 2000/2001. Arriva ma ich całkiem sporo i zdaje się, że musiała rozdzielić robotę na dwa różne zakłady. Jedno z nich używało w tym wypadku trochę ciemniejszego lakieru niż standardowy, co nie przeszkadzało specjalnie, do póki nie trzeba było wymienić jakiegoś elementu jak np. pokrywy podłączeń z przodu.
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6864

29 lipca 2007 - Malmö, Ärholmsvägen/Hyllievångsvägen. Ulica biegnie tutaj dołem, przechodzą nad nią kładki dla pieszych łączące osiedle z parkiem i szkołą podstawową, po obu stronach rosną gęste krzaki. Gdy budowano osiedle gdzieś w latach 60-tych nikt się nie spodziewał, że kiedyś będzie to sprawiać problemy. Jakiś czas temu kilkukrotnie zawieszano ruch autobusowy, z powodu obrzucania pojazdów kamieniami...
Autor: Cyklisten
edytor

Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6866

19 listopada 2008 - Malmö, Lilla Nygatan. Zatrzymanie spowodowane zepsuciem się Volvo 7700 z Veolii jadącego w przeciwnym kierunku, dokładnie w miejscu, gdzie roboty drogowe powodowały zwężenie jezdni do jednego pasa. Nie pamiętam tylko, co tam wtedy robiła linia 7 jeżdżąca normalnie z drugiej strony Centrum.
Autor: Cyklisten
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: