Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Usługi Transportowe Gorzel Gabriel/

MAN NL222 #1827

6 stycznia 2015 - Lublin, ul. Rataja.
Autor: 16v

Komentarze: 1

23 czerwca 2010 - Lublin, zajezdnia Helenów. Dawny #9529 z Veolii Bordeaux otrzymał w Lublinie numer #7601. Pozdrawiam przyjaźnie nastawionego do MKMów właściciela :). Fotka z dedykacją dla xi. ;)
Autor: 2250
newseredytorProfesional
Komentarze: 7

13 lipca 2010 - Lublin, ul. Jana Pawła II. Dzięki zaangażowaniu osób, które wyciągnęły dane z CEPIK, udało mi się uzupełnić daty wycofania wielu prywatnych wozów z Lublina. Jako przykład MAN, który najpierw jeździł w ramach przetargu ZTM na lata 2010-2014 z numerem 7601, a potem w okresie 2014-2015 jako podwykonawca MPK z numerem 1827. Edgab sprzedał wóz do złomiarza w 2016 r.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 3

28 stycznia 2012 - Lublin, ul. 3 Maja. W końcu doczekał się fotki w ruchu liniowym.
Autor: 16v

1 października 2012 - Lublin, rondo Lubelskiego Lipca 80. Dosyć duży autobus jak na tę obsługiwaną minibusami linię, do tego nieprzełożona tablica.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 3

17 grudnia 2012 - Lublin, ul. Głęboka. Linia 9 zaczynała swoją karierę najpewniej pod koniec lat 50. jako połączenie Fabryki Samochodów Ciężarowych na ul. Mełgiewskiej z placem Łokietka. W początku lat 60. dotarła przez Głęboką na ul. Filaretów, a trasę skierowano przez ul. Gospodarczą, zamiast przez odcinek Łęczyńskiej wzdłuż rzeki. Od tego okresu trasa była stopniowo wydłużana w kierunku południowo-zachodnim - najpierw, pod koniec lat 60., do ronda Zana-Wileńska, w 1975 r. do Bohaterów Monte Cassino, w 1987 r. do końca urywającej się przed wąwozem Jana Pawła II, w 1992 r. do końca urywającej się w polu dwujezdniowej trasy, w 2009 r. do ul. Roztocze, zaś w 2010 r. skierowano na ul. Granitową. Wysoka frekwencja na trasie linii łączącej największe osiedle mieszkaniowe z centrum i fabryką samochodów zadecydowała o tym, iż na dziewiątce pojawili się przewoźnicy prywatni. Autosany H9-35, Jelcze M11, a później Neoplany N4014NF i MANy NL202 długo były codziennością na dziewiątce. W 2010 r. prywaciarzy w końcu włączono w miejską taryfę. Dziś linia 9 o silnym takcie obsługiwana jest pojazdami solowymi. Wynika to z faktu, iż odnoga na Tatary jest mniej obciążona (fabryka samochodów to w zasadzie przeszłość), a na Czubach linię 9 wspomagają liczne inne linie - 10, 57 czy 26. W rejonie Zana wielu podróżnych decyduje się zaś na wybór linii trolejbusowych 155 i 158. Dosyć pokręcone to jest.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 5

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: