Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Przy okazji podam, że NOVA za wrzesień jest na plusie ok. 200 tys. zł. Sam oddział białostocki jest na plusie ponad 450 tys. zł. Ciekawe, który oddział ciągnie w dół. Co do oddziału suwalskiego, to we wrześniu pożegnaliśmy kolejną H10, a na rok 2020 wytypowano już kolejnych kilka autobusów do kasacji. Ponadto autobusy dzierżawione od Arrivy przez placówkę bielską oraz od PKS Gryfice przez oddział zambrowski stały się własnością PKS. Jak uzyskam informacje o ich numerach rej, uzupełnię bazę.
@Piotr_B: ilość kursów z białostockiego dworca jest dużo większa niż ta w pozostałych oddziałach. Tym samym wpływy w Białymstoku są wyższe. Bardzo dobrze że jest plus, a jeżeli PKS będzie się rozwijać to jeszcze lepiej.
@Lubel: nie inaczej, ten sam
Ilość kursów z białostockiego dworca rośnie z tygodnia na tydzień. Zdarza się, że i ze 2 razy w tygodniu zmieniamy rozkład na dworcu oraz na peronach, bo wzrasta liczba kursów. Szczególnie za sprawą przewoźników białoruskich. Sama NOVA od poniedziałku zwiększa liczbę kursów do Supraśla o 4 pary w DP oraz 2 pary w N. W sumie w DP do tego miasteczka będą już 24 pary.
Ilość odjazdów jest w jakimś stopniu proporcjonalna do ilości własnych kursów, niemniej opłaty od innych przewoźników za wjazd na dworzec to też dochód.
Dworzec okazuje się za mały w stosunku do potrzeb. Przypomina mi się że jakiś czas po jego otwarciu była mowa o przeniesieniu tam wszystkich przewoźników.
Powstaje przecież centrum przesiadkowe BKM. Zobaczymy co z tego wyjdzie.