Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Małe pytanko - czy jeśli takie tramwaje wyprodukował by Bombardier albo Siemens to byś nadal obrzucał je g*wnem czy uważał że są zajebiste bo zachodnie? No właśnie, typowe polskie podejście. Swoje gniazdo kala, ale od Niemca to nawet g*wno w papierku weźmie.
Niech zgadnę, jazda tylko w jednym kierunku?
@x-jak się nie znasz ,to się nie odzywaj.
x - ja tu nie widzę obrzucaia gównem, a stwierdzenie faktu. Sam kup spbie Pesę i zobaczymy jak się ucieszysz z utopionej kasy
Naprawdę te Pesy są takie złe? Wydawało mi się że to dość wysoka półka zważywszy na to ile tego jeździ po np. Warszawie.
@x - Bombardiery jeżdżą jak złoto, Pesy nijak nie chcą. Im nowsze tym gorsze, o ile Swingi dają radę, zasadniczo głównie dlatego, że mają napęd Medcomu, który nie jest produkcji Pesy, ale po już prawie 9 latach od dostawy widać masakryczne zużycie tego badziewia. Jazzy mimo, że z wyglądu ładniejsze to są ogromnie awaryjne i sprawiają masę problemów.
@Me: Warszawy proszę do tego nie mieszać! A Pesy są tak "wspaniałe", że w ruchu pojawiały się jakiś czas temu wozy... skreślone ze stanu liniowego! ;] Znaczy wskrzeszali 105-ki. Bo z typu 128N są egzemplarze, które od roku stoją "pod płotem". Inne wynalazki Pesy wyeksmitowano do Bydgoszczy i... ślad po nich zaginął. I jako, że u nas jest tego nieporównywalnie więcej niż np. w Gdańsku, to odstawienie "nastu" sztuk nie jest od razu tak jaskrawo widoczne. /kl
@Lipton: Dzięki za wyjaśnienie i wyprowadzenie z błędu. Nie spodziewałem się że to aż tak badziewiaste wozy. Nadzieja w tym że Hyundaie będą od nich znacznie lepsze pod względem awaryjności
A tymczasem w Poznaniu jeżdżą Tramina i Gammy i nikt nie narzeka
@Me: do usług. A co do wyrobów południowokoreańskich - pożyjemy, zobaczymy. /kl
Ale ktoś w gacie chwali się tym, że pesa to bardzo porządne i mało awaryjne wozy, a fakt opóźnień jest na plus, bo mogą kupić więcej takich pojazdów dzięki karom Nic tylko cieszyć się, brać garściami, mniam!
W Warszawie 128N czy 134N to najbardziej awaryjne wagony. Nawet mimo że jeździ na linii nie znaczy że na PIXI jest choinka drobnych usterek. A o zmianie kabin nie mówić lepiej wcale. Nie zawsze jest kolorowo jak się wydaje. Ba nawet był okres że na 50 128N odstawionych było 20 sztuk. A Wola zamiast wysyłać niskie brygady posyłała na linię wysokie składy.
Co ciekawe według cristalbusa to 1056 jeździł dzisiaj cały dzień na liniach dla "jendokierunkowych" (2,6,11). 1057 za to cały dzień spędził na dwunastce. Czyli w jego wypadku nie była to akurat awaria sterowania w jednej z kabin.
Chociaż teraz ciekawe czy 1056 zdążył już się wykrzaczyć że został skierowany na trzy różne linie w ciągu jednego dnia :P
@Burgerowy King
No i gammy mavcie fajne
Patrząc to co się dzieje ostatnio z tymi wozami to w skrócie porażka. Nie jeżdżą na docelowo 12, tylko 2/6/9 etc. Poczekajmy do 2020r. to jeszcze będą tęsknić za 105Na
Może zamiast pitolenia należałoby skorzystać z wolnego czasu w święta i pofocić? Bo marudzenia sporo,ale fot nowych Jazzów (1059 i 1060) to ani jednej :P
@Burgerowy King: No tak, a to, że chyba żadne Tramino nie składa się z samych oryginalnych członów to tylko zabawy MPK. Zaś co do Gamm - jeżeli będą takie wspaniałe jak modernizacje Modertransu to rzeczywiście, wspaniałe wozy, gratulować zakupu...