Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
O co chodzi z tą pętlą, bo nie kumam. Pozdrawiam
Jak standard to raczej 186 , bo na 112 są tylko i wyłącznie przeguby.
na 112-31 są najczęściej solówki to jest zadanie 132-14+111-14 ranne i 112-31 popołudnie
Wtedy na 112 na stałe kursowały solówki, poza tym to była sobota.
@Łukasz dzięki za wytłumaczenie. Teraz w wakacje (i chyba nawet często) jeżdżą na 186 przeguby ale jak raz w wakacje byłem na Sobieszewie to widziałem że przegub na 186 nie mógł przejechać objazdem bo auta zablokowały drogę.
Przeguby na 186 to codzienność teraz i zazwyczaj Citaro z najnowszej dostawy.
Które przewożą powietrze...
Za to na 111 standardy do których nie da się wcisnąć odkąd tramwaj na Stogi nie dojeżdża (połowa Stogów ma 158+T8+T9 a druga połowa 111 co 20-40 minut).
Otóż to, banan był i jest idealnym wozem na właśnie to 111. Można by się pokusić o zakup Urbino 18 z Berlina (idą na sprzedaż roczniki 2008) ale wiadomo jak jest...
Ja nie mam nic przeciwko, pytanie jakby mieszkańcy zareagowali. Pamiętam te wylane pomyje w komentarzach pod artykułem nt. zakupu Citar.
Bo nie miało być już wozów dwudrzwiowych. Trzydrzwiowy przegub to trochę inna historia jeżeli faktycznie jeździ tam gdzie potoki tylko nieznacznie przekraczają możliwości przewozowe solówki.
Tam chyba głównym problemem był fakt, że są używane. Zresztą dla mnie lepszy autobus dwudrzwiowy niż brak autobusu.
Chodziło głównie o to, że wraz z O405 miały z sieci ZTM Gdańsk zniknąć dwudrzwiowce.