Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie, 913 się rozkręciło, frekwencja jest teraz nienajgorsza. Ale 912 jak najbardziej nadaje się do zmniejszenia taboru, a może nawet do likwidacji.
Myślisz, żeby 913 zostawić na BN?
No co do 912 to rzeczywiście, do piachu.
Ciekawe czy liczenie pasażerów tam było.
912 to by można śmiało jakoś z 653 połączyć, obie linie w obecnej formie są do uwalenia.
Jeśli chodzi o odzinek Ligota Panewnicka-Panewniki Wymysłów to takie 913 ma praktycznie zawsze większe napełenienie niż 13, dublująca się z 48. Zaczynam się wahać, która z ww. linii jest uzupełniająca, a która zwykła Dodajmy do tego, że na 13 potrafi wyjechać przegub.
W tym roku były badane napełnienia, ja mierzyłem od godziny 15:00 - 23. Do 17- 18. było około 20- 28 osób, także w AN mogłoby być trochę ciasno.
Przecież ten cały tabor AN w rozumieniu KZK GOP a teraz ZTM to jest jeden wielki bezsens....
Sprowadza się to do tego że na 982 z wymogiem BN mógł zostać zgłoszony identyczny autobus pasujący do wymogu AN (linia 900)
Moim zdaniem tabor AN powinien być pozycjonowany dużo niżej niż BN i stanowić raczej możliwość zwiększenia taboru M gdzie tylko jest to możliwe i wykazuje na to zapotrzebowanie. Taki Solaris 8,6 jest węższy od standardowego 10m czy 12m
Innymi słowy to nie tylko długość powinna determinować standard dla taboru AN ale może lepiej szerokość autobusu.
W południowych dzielnicach Katowic to trzeba jeden wielki reset na liniach zrobić. Tworzenie takich ogryzków jak 912 i 913 oczywiście zawsze znajdzie swoich koneserów ale w perspktywie całego układu komunikacyjnego w tej części Katowic jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto bo sprawia że multum lini walczy o tego samego pasażera.