Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A u nas oczywiście "trzeba" wszystko wygrodzić płotkami i prawie wszędzie robić sygnalizację, nawet w miejscach, gdzie ruch pieszych jest znikomy (np. przejście przez tory przy metrze Ratusz-Arsenał od strony Muranowa), co powoduje tylko spowolnienie tramwajów. Jednym z nielicznych przykładów miejsca w Polsce, gdzie udało się pogodzić pieszych z tramwajami jest rynek w Katowicach.
Nie można porównywać Centralbahnplatz i Ratusza, bo na Ratuszu jest ruch samochodowy i to w każdym kierunku.
Chyba chodzi o samo przejście przez torowisko przy wyjściu z południowej głowicy Arsenału. Tam faktycznie światła są bardzo niepotrzebne, a ludzie je i tak ignorują.
Mi chodziło o przejście przy przystankach tramwajowych Metro Ratusz-Arsenał, a nie Plac Bankowy, które jest połączone z przejściem przez jezdnię.