Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Za te wozy wycofują B10 i NL222?
Nie. Wycofują wozy o numerach #001,#048,#049,#050 i #054. NL222 zostają jeszcze conajmniej na 2 lata lub dłużej.
@Ryszard Zapewne zostanie wystawiony z resztą wozów na sprzedaż i najpewniej kupi wszystko Kosmalski.
To jakiś kolekcjoner zabytkowych autobusów?
@Jeszcze są w miarę do jazdy. Lecz nie wiem jak z OC i przeglądem.
Jelcz miał zostać jako zabytek, nie po to go remontowali, żeby teraz zezłomować.
@Tomson on i tak stał już bardzo długo to raz. Dwa znajdź dla niego zatrudnienie na jakiejkolwiek linii to dostaniesz listę telefonów że nie jest NISKOPODŁOGOWY. A po trzecie znajdź kogoś w MPK kto chciałby tym jeździć.
@Pilanin owszem przeżyją ale niestety sam koszt paliwa do nich jest duży, a firma szuka oszczędności na paliwie oraz naprawach dzięki zakupom nowego taboru.
Wóz miał zostać po pewnym czasie zdjęty z pracy na linii i zachowany na zabytek. To wiązałoby się ze staniem pod płotem - normalna rzecz. MPK powinno go zaadoptować np. na wynajmy weselne, przewozy okolicznościowe, itp. Musi któryś z was zacząć pracę w MPK, to będziecie go mieli na stanie i znajdzie zatrudnienie
Trochę słabo jak wycofują pojazdy wielkopojemne za krótkie solówki... No ale jak trzeba szukać oszczędności to lepiej tak niż ciąć kursy albo likwidować linie...
@Tomson, to Michał przecież pracuje, to dostał Volva. Nowych kierowców to posyłają na Jelcz-e 056,057,059
Jak MPK nie stać na utrzymywanie zabytka, to niech sprzeda do jakiegoś klubu albo prywatnej osoby. Sochaczewskie M11 znalazły nabywców.
@Krzychu ŻADEN wóz nie ma numeru #100
@Tomson na #001 sadzali w ramach nauki kierów głównie ze stażem pracy a potem zdecydowali się tak jak napisał @Mateusz Gadziński sadzać nowo przyjętych kierów na Jelcze #056,#057 i #059 choć ostatnimi czasy się to zmienia i zaczynają sadzać kierów na wozy większe od wyżej wspomnianych Jelczy. Ja pracuję w MPK i zaczynałem karierę od #059 i po trzech miesiącach okresu próbnego dostałem propozycję przesiadki na #064 więc skorzystałem
@Pest wozy wielkopojemne np.przegubowe według mnie głównie są potrzebne w szczycie porannym i popołudniowym. Ale cóż MPK woli na takiej 4ce wysłać przeguba na prawie cały dzień np.służba 4/02 6:50-17:00 i potem płakać że są stratni...
Siedleckie MPK to przedsiębiorstwo łamiące wszelkie zasady rynkowe. Nie ma popytu, jest podaż. Każdy z nas tutaj wie jaka jest komunikacja miejska w Siedlcach- po prostu chujowa :P
Co do samych autobusów? Ja osobiście zainwestowałbym w używki, chociażby z Warszawy. Wyprzedają wozy po 8-10 lat. Na siedleckie standardy byłyby idealne. A nówki? Pojedzie taki do Bzowa czy innego wypizdowia, rozwali zderzak o wystającą stodołę i tyle będzie
@x Jelcz PR110M #001 na 100% podzieli los poznańskiego Neoplana N4021td #1733, który trafił na podwarszawskie złomowisko.
Choroby wieku dziecięcego.
@STC nie mów choroby wieku dziecięcego bo pierwsze skojarzenie przychodzi mi na myśl to produkt firmy PEJSA o nazwie GAMA...
Oho, Solarisofobia i Pesofobia górą. Czy aby nie jesteś jednym z trollów na infobusie?
@Michał Piwowarczyk-Chyba nie znasz znaczenia tego hasła,skoro masz takie porównanie.A choroby wieku dziecięcego miewają nawet produkty największych firm na świecie.
Jelcz PR110M #001 ponoć został sprzedany do Gdańska. Nie wiem czy jakieś muzeum czy co.
To może niech się nie spieszą z kasacją starych wozów, skoro nowe już w pierwszym dniu się sypią? Żeby pompa paliwowa poszła w pierwszym dniu... no ale na czymś trzeba przyoszczędzić.
@STC - Choroby wieku dziecięcego w wozach seryjnych? Brzmi to jak nieśmieszny żart. No błagam, to nie są prototypy...