Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Kupiony za spalonego #58 i będzie najprawdopodobniej jeździł na R-18, czyli dawna brygada #58.
Wszystko na to wskazuje, że fala jest na morzach i oceanach !
Dzisiaj jeździł na R-16, czyli za DAB-a #66, który stał w zajezdni.
O, zlot ekspertów widzę. 66 też dzisiaj jeździł. Nie mówił Wam żaden z kierowców?
@Karol: nie pi.....l jak nie wiesz albo zmień informatorów bo sie ch..a znają ! R-18 obecnie tak się zmieniła, że wystarczy tam 12 metrowy autobus, zresztą ta służba na chwilę obecną poszła w obieg i jeżdżą tam DABy z innych eRek. Drugi przegub owszem jest potrzebny ale trzeba by było pozmieniać x służb a na to sie nie zanosi z kilku powodów: 1. lenistwo, 2. ogłoszenie przetargu na firmę, która zajmie się reorganizacją siatki połączeń MZK Oświęcim.
Podsumowując: po co zmieniać x służb skoro za niedługo zajmie się tym inna firma ?
Spokojnie tylko Mateusz 😉
Nie wiedziałem że R-18 wygląda teraz całkiem inaczej, a mam jednego informatora co mi to powiedział i nawet zdjęcia tego Solarisa miałem wcześniej niż tu się pojawiło bo ja miałem już w Grudniu w malowaniu MZK Oświęcim, więc nie mam jakiś złych informacji a z tą służba R-18 to sam tak myślałem że na to pójdzie ten "Jamnik".
Będzie pas?
I pisałem już, że on nie jest do końca za #58. Gdy #58 się spalił według MZK nie było zapotrzebowania na dwa przeguby, więc tematu nie było. Teraz zapotrzebowanie powstało i zostali zmuszeni do zakupu. Na R-18 jazda nie ma sensu. Powinni ułożyć nową służbę pod drugiego przeguba, ale pewnie to za dużo roboty i będzie byle gdzie.
A #66 jeździ na 10a od 5.20 do 8.40. Dorobić mu jeszcze popołudniową część pracy i już będzie pełna eRka. Nawet miałbym pomysł na popołudniowkę...
Dokładnie. Przy okazji zmian popołudniowych można by było ulepszyć niektóre rzeczy. A nawet jakby iść po najmniejszej linii oporu to wysłanie go na choćby jeden z obłożonych kursów po południu byłoby dobre. Ciekawe, czy zdecydują się na jakiekolwiek zmiany w tym roku szkolnym.
Chyba w 2007 czy 2008 roku były robione kompleksowe pomiary napełnienia w autobusach MZK Oświęcim (bodajże SITK Kraków). Jak widać materiały poszły do kosza bo przez ostatnie 12 lat nic się nie zmieniło i siatka wygląda jak 12 lat temu a autobusy jeżdżą w sumie sam dla siebie.
Nic się nie zmieniło? Dobre. 12 lat to krótko? Bardzo dobrze, że chcą poprawić to, co obecnie jest źle. Przez 12 lat wycinano kursy i choćby 1 straciła przez to takty. Nie mówiąc o tym, że służby obecnie to sklejanie kilku różnych, które kiedyś poobcinano.
Chodzi mi o to, że po tych badaniach, te 12 lat temu totalnie nic nie zrobiono z układem linii!! I ty to chwalisz, że przez ten czas konserwowano istniejący od lat 90 schemat wprowadzając tylko cięcia zamiast ogarnąć to po tych badaniach?
Oczywiście, że nie chwalę. Jednak powstała choćby linia 10, a i trafiło się parę cięć. Jednak było to 12 lat temu. Teraz firma ma zrobić wszystko (nie tylko badania), więc na pewno wiele się zmieni.