Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie było psa pod ręką, to autobus wyprowadziliście na spacer.
Jaki to ma układ wnętrza? Zazwyczaj te wersje mają 49 miejsc, a tutaj tylko 45, są 2 miejsca na wózek, że brakuję 4 miejsc czy nie ma jakiś siedzeń tyłem do kierunku jazdy?
A kiedy planowane są transfery do Kartuz, bo ten pomysł chyba jeszcze nie upadł?
Nie mieliście w zapasie żadnego silnika dla 7516, że po awarii została wycofana? Chyba ze jeszcze coś innego tam zaistniało?
Nie pamiętam niestety jaki jest układ siedzeń, na pewno rzeźnia po prawej stronie i chyba siedzenia bokiem do kierunku jazdy z tyłu po lewej stronie, ale nie jestem pewien. W poniedziałek może zerknę.
Kartuzy przygotowują teraz wozy 7039 i 7040 na Pruszcz, poza tym w obecnej sytuacji komunikacja regio jest zredukowana do minimum więc ta sprawa ma niski priorytet.
W 7516 padł silnik, poza tym był bardzo skorodowany, naprawa nieopłacalna.
To zapewne te siedzenia bokiem do kierunku jazdy zabierają te parę miejsc.
W kwietniu raczej niewiele się zmieni, jeśli chodzi o ruch pasażerki, pewnie dopiero maju jako tako zacznie wracać do "normy". Z drugiej strony w maju to już raczej zaczyna się tendencja spadkowa jeśli chodzi chociażby o liczbę uczniów korzystających z autobusów, więc powrót na pełnych obrotach to pewnie dopiero we wrześniu. Tak czy inaczej obecnie busy wróciły do łask w Gryfie.
Szkoda trochę 7516, to był pewnego rodzaju rodzynek w Gryfie, no ale miał już swoje lata. Może jeszcze kiedyś ten model wróci do floty Gryfa(chodź pewnie nie),
A co tam z 7537? To prawda że pali jak smok w porównaniu do innych autobusów na 801?
Misiek a co wyjedzie od was na linie J od 01.04?
Ile autobusów zostało czasowo wyrejestrowanych? W Kartuzach naliczyłem ponad 20 wozów(dokładnie 23 ale wszystkich nie udało się mi sprawdzić) i trzy z Pruszcza, które miały iść do Kartuz.
Decyzja wydaję się całkiem rozsądna, natomiast nieco dziwi dobór wozów jak chociażby zostawienie 7545, a wyrejestrowanie 7512 czy zostawienie prawie wszystkich najstarszych O408 w firmie.
Ale żeby nie było że tylko narzekam, to przy okazji odlazłem parę rzeczy zapisanych w CEPIK.
Wóz 7505 jako jeden z niewielu pojazdów nie ma historii z lat wcześniejszych. Udało mi się ustalić że jego wcześniejsze numeru to H-22S pochodzące z Niemiec. Rejestracje nieco dziwne, jakieś służby mundurowe czy coś innego?
O408 7544 ma wpisany rok produkcji 1996 i to rzeczywiście może być prawda, natomiast zarejestrowany został dopiero 28.02.1998 roku(produkcja według BA również 1998). Z tego co zauważyłem mniej więcej w 1996 roku zmienił się początek numeru VIN z WDB na WEB, a ten wóz ma numer WDB, w którym końcówka pasuję do wozów z roku 1996 roku. Ciekawe co ten wóz robił przez jakieś półtora roku.
Kolejna ciekawostka to 7537. Według mocy zapisanej w dokumentach ma 282kW, czyli ponad 380 koni. W tym wypadku pewnie pomylił się urzędnik i omyłkowo zamienił cyfry. Po przesunięciu ostatniej 2 w miejsce 8 mamy 228kW, czyli około 310 koni.
Kartuskich zostało wyrejestrowanych 23 sztuki więc chyba wszystkie znalazłeś. Ponadto: 7021, 7022, 7023, 7034, 7039, 7201, 7284, 9274. Wyrejestrowane zostały te, które nie jeżdżą, albo dużo palą, albo po prostu były pod ręką w bazie (unikaliśmy raczej wycofywania wozów, które są zaparkowane w terenie).