Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jeden brzydszy od drugiego... :P
Tak więc kochajcie Autosany, zawsze przecież moze być gorzej ;P.
A myślisz, ze np. Stokrotka nie jest niska? akuratnie Solbus wydał jak narazie tylko tego niskacza, ale w kwestii designu Autosan bije Solbusa na głowę.
Faktycznie, zwłaszcza stokrotką... która notabene powstała w ilości 1 szt i nie powstanie więcej żadna.
Są gusta i guściki. Prawda jest taka, że wyrósł nam całkiem spory producent autobusów, który potrafi wytworzyć pojazdy na miarę potrzeb rodzimych PKSów.
"na miarę potrzeb rodzimych PKSów"? Jak narazie, rodzime PKSy wymusiły na Autosanie wznowienie produkcji H9-21. Też uważam, że Autosany są stylistycznie dużo ładniejsze (przypominam np. Gemini, Lidery czy zapomnianego Cezara). Autobusów miejskich nie ma co porównywać, bo Autosan całkowicie wycofał się z ich produkcji na rzecz Jelcza. W każdym razie nowe modele Solbusów są moim zdaniem i tak dużo lepsze od tych na czeskiej licencji.
Nawet na tym zdjęciu masz przykład firmy, która całkowicie przerzuciła się na Solbusa, a kolejna to choćby PKS Włocławek. Bez przyczyny zakład z Solca nie zdobył 20% polskiego rynku. Autosan ma w tej chwili małą przewagę nad Solbusem wynikającą z faktu, że ta druga firma nie produkuje autobusów porównywalnych z Soliną czy Gemini (który prezentuje sie rzeczywiście świetnie). Pozostałe części rynku są przez nią sukcesywnie zajmowane.
Skoro uważasz tantusie, że Autosan wycofał się z produkcji miejskich autobusów, to dlaczego wyprodukowali miejskie lidery, czy Solinę? a dodam jeszcze, ze są plany wznowienia produkcji A1010M.