Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Niezrozumiała decyzja szczególnie dlatego, że w Toszku nie ma wymogu rocznika, a nowsze autobusy przydałyby się w Świerklańcu
Domniemam że za daleko zajezdnia więc na Toszek trzeba posyłać autobusy, które nie są zbyt awaryjne....Szkoda że akurat posłano te dwie sztuki, jak na razie jedyne w PKMie w barwach metropolitarnych.
Szkoda że nie posłano po prostu starszych Lionsów z roczników 2010-2011 Tu zaś wydaje mi się że sami kierowcy mają przydziały do konkretnych wozów...a "żółtki" nie mają swoich stałych kierowców. Podkreślam są to moje domysły, nie pracuje w PKMie
A mogli by wysłać #1227 i #1301 mniej awaryjne od #0614 i #0615 bo te 2 to już są w takim stanie,że tylko szrot.
Czy w GOP naprawdę nie da się nigdy nic wymagać od A do Z? Ustanowiono księgę wizualizacji pojazdów. Miało być jednolicie, tak samo, a jest dalej dziadostwo. Numery boczne u każdego przewoźnika inną czcionką, malowanie cytrynowe to dalej abstrakcja, a tu nawet logo metropolii nie ma.
Tysiek i tu się mylisz co do roczników linia jest byłą MZKP i niestety roczniki były za stare i były nakładane kary na PKM .
@kier Przecież linie Toszeckie nie były w pakiecie MZKP tj z liniami 1, 17, 19 itd. Ciekawe na jakiej umowie jest ten Toszek obsługiwany? Był jakiś przetarg na Toszeckie w MZKP?
Z tymi karami i rocznikiem to chyba jakiś blef. PKM nie ma za wiele pojazdów z lat 2013-2014 a tu niby o tak wpisuje sobie pojazdy, których nie ma albo są na innych umowach? Dla mnie to wątpliwy scenariusz zwłaszcza że gdyby wygrali to na T-11 by dalej jeździły.
Moim zdaniem bardziej chodzic moze o stan techniczny autobusów a że rocznik na Toszku mniej wazny to mozna bylo wysyłac takie zajeżdżone z milionem km na liczniku. Może jakieś kursy na Toszku często wypadały i ZTM zainterweniował?
PKM powinien popatrzeć na taką Gdynie gdzie nawet stare autobusy są nieźle dopieszczane....no ale trzeba miec pewne poczucie estetyki...