Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Był dodatek 142 rano i 111 po południu.
111 zawsze było linią stacji Gdańsk czy też Śródmieście.
Rozumiem że 110 jest w takim razie linią Wrzeszcza? Bo kiedys słyszałem że przeguby ze 111 skierowano na 110 w zamian za solowki. Nie pamiętam tylko, od kogo już.
110 zawsze było wrzeszczańskie, jasne że mogły być jakieś handle poszczególnymi zadaniami, nie raz za moich czasów było tak, że mój kierowca z Wrzeszcza szedł na dodatek z Gdańska - czasem ze swoim wozem, czasem na innym.
Niezależnie od stacji ruchu, z dodatkami było różnie. Bo na przykład takie 124 rano i 112 po południu obsługiwała stacja ruchu Wrzeszcz. Ale było też wspomniane 142+111 a samych łączeń szczytowych tego typu można by wymieniać i wymieniać.
Dodatki na 111 często jeżdżą sześćdziesiątki, ale brygady w 95% to Śródmieście.
W większości linii idzie się połapać, która gdańska, a która wrzeszczańska.
Gdańskie to w większości linie zaczynające w centrum (Jana z Kolna), zaś wrzeszczańskie zaczynają głównie na Wrzeszczu PKP, wchodzą w to także osowskie 169 i 179 oraz linie takie jak 127 czy 148.
Wątpliwości mam co do linii z Łostowic (historycznie zaczynały w centrum, więc pewnie są gdańskie), linii o mieszanej geografii przebiegu (typu 199) oraz średnicówek takich jak 210 (wiem, że wrzeszczańska, ale występują podziały) czy 227.
Te dłuższe linie na przeguby mają mieszana obsadę - 127,168,199,210,227. Ale co robią kierowcy z Śródmieścia na całodziennym 110?
Łostowice/Siedlce 113,155,156,175,213,295 Gdańsk.
A dodatki to już różnorodność.