Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Do fabryki Jelcza czyli obstawiam że remont i przywrócenie możliwie jak najbardziej do oryginału i na zabytek. Nie zdziwił bym się jakby ta maszyna była najlepiej zachowanym 120M w Polsce. Będzie mi tego Jelcza brakować w Kutnie ale chociaż wysłuchali i nie na szrot a przez swój naprawdę dobry stan uciekł spod palnika. Jak Autosan gdzie jeden H9 z 1977 odratowany i jak oryginał
Chyba raczej do jakiegoś miłośnika z Jelcza-Laskowic, bo fabryki autobusów już w Jelczu nie ma.
Jak już wszystko zostało napisane to tylko dodam, że meldujemy się po niego w piątek.
Czy są na jakimś portalu zdjęcia tego autobusu ze zlotu?
I to jest polska logika. Zostało kilka jelczy 120M z rocznika 92, ale do muzeum trafi pojazd kompletnie przebudowany. Oczywiście te w rękach KMK Białystok czy MPK Nowy Sącz również nie mają dużego związku z oryginałem. Cudem natomiast dożywszy współczesności ostrowiecki #701 w niemalże fabrycznej kompletacji- przepadł bez zainteresowania marszałków, muzealników, itp.