Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Największa zenada tej inwestycji to fakt, iż wydaliśmy miliony, a linia B wciąż kończy trasę na pętli... i tak pewnie zostanie na nastepne długie lata...
Zaraz, zaraz. Inwestycją było uruchomienie E/G i kursów obok parku wodnego. I to zostało wykonane. Nikt nigdy nie mówił, że B pojedzie dalej. Na to ZTM musiałby znaleźć pieniądze, a tych nie ma. Chyba, że w ramach cięcia liczby kursów, o zgrozo. Miasto dołożyć do interesu nie chce i koło się zamyka.
Paradoks inwestycji. Powieszono sieć i postawiono podstację (wydano duże pieniądze), ale na wzkm już albo jeszcze nie ma. Co ciekawe, po nowej sieci w dzień przejeżdżają dwa trolejbusy na godzinę... Miejmy nadzieję, że to się kiedyś zmieni
I w Gdyni to samo, najpierw zrobią wielkie krzywe penisy, a później kupią autobusy. Bo trolejbusy są pase.