Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Przez długi czas nie wiedziałem co to było i czemu każdy autobus/ciężarówka to miała ale to głównie we wcześniejszych latach PRLu. W tamtych to już raczej rzadki widok.
Po co to zakładali?
Elementy karoserii w tych latach nie były dobrze spasowane i podczas jazdy wwiało po nogach. Zresztą nie było za tym poszyciem żadnego ocieplenia, więc ciepłe powietrze z nawiewów bardzo szybko się ochładzało. A H9 chorowały na niedogrzanie zimą.
Przystanek jeszcze wzoru MZK Warszawa. Na trasie linii 714 nie pojawił się ani jeden słupek wzoru ZTM. Również same naklejki na tabliczkach z nazwami przystanków, do końca pozostały z czasów MZK z charakterystyczną syrenką w miejscu, gdzie ZTM umieszczał już swoje logo ze skośnych liter.
ZTM/MZK, chodziło mi o to, że został w spadku po komunikacji miejskiej. Zresztą z tego co pamiętam to bardzo długo one stały, może nie we wszystkich miejscach ale jednak. Podczas umieszczania tych zdjęć zastanawiałem się gdzie stały przystanki na ulicy Ożarowskiej przed przebudową, gdzie jest teraz wiadukt nad autostradą.