Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Premierę miał na 820. Swoją drogą jakieś plany są na tego przeguba? Jakieś zadanie nowe będzie dla przewoźnika?
Dzisiaj podróżowałem nim na 114... Autobus ma nawet boczne wyświetlacze tzw e-korale (niestety nie zaprogramowane...szkoda).
Co do samego autobusu to mimo ze to turecki produkt to jednak osprzęt (silnik i skrzynia biegów) to w moim odczuciu level wyzej od MANów. Autobus zarówno "wspinając" się na ulice Starą z obwodnicy (ten odcinek przy Rezydencji) czy potem w drodze powrotnej na wniesieniu przy BP w Szarleju wjechał bardzo dostojnie, bez wycia silnika czy jakiekolwiek szarpnięcia (co czasem czuć przy podróży w MANach). Druga sprawa to ciekawi mnie czy kierowca jechal celowo tak asekurująco z obawy bo "nowe" czy moze ten czlon B jest jakis dluzszy lub jakoś inaczej się łamie etc, Oczywiscie trasa 114 jest bardzo wymagająca dla autobusu przegubowego ale nie zauwazylem tego przy MANach tak jak przy dzisiejszej podróży...do i z (mialem farta ze udalo mi się dwa razy trafić)
Dziwny bardzo powolny byl wjazd z Mickiewicza->Prusa->Pl. Akademicki (autobus zatrzymal się chyba do zera na dwóch pasach ulicy Prusa) w drodze powrotnej wjazd z Woźniaków->Nawrota tez na bardzo minimalnej prędkości porównując do lykania tego winkla przez MANy
Fajny autobusik i mam nadzieje widywac go częściej na 114 o ile trasa tej lini nie będzie utrudnieniem dla tego autobusu.
@seeker
To były bardzo dobre wozy do momentu kiedy miały serwis. 95% na początku 2019 roku to były wymęczone autobusy. Szkoda,że tak skończyły bo to były fajne wozy ale Warbus je zniszczył
Nie zauwazylem by coś było z tym Conecto nie tak. Motor i skrzynia biegów w Conecto dość fajnie muszą współpracować (dawać radę) skoro łykanie stromych podjazdów na ulic Starej czy Bytomskiej przy BP nie sprawia Conecto problemu, nieodczuwalna redukcja biegu i cichy silnik naprawdę robi wrażenie. To tak porównując do MANów dotychczas spotykanych na 114. Ten MANowski zespół napędowy przy pokonywaniu takich podjazdów niestety bardzo odczuwalnie redukuje bieg i silnik wyraźnie jest głośniejszy.
9113 był naprawdę udany model pisze to jako kierowca tych autobusów z Warbusa, większość tych modeli z Warbusa dawało frajdę z jazdy, fajnie widać starego towarzysza pracy. Idealna konfiguracja zamówiona przez Warbusa jeśli chodzi o silnik i skrzynię procentuje. Jak na autobusy to w Lublinie można było się nimi ścigać z trolejbusam na prosteji