Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Z Żeliwnej nie ma skrętu w stronę Centrum.
A to nie powinno być ZTM Katowice?
I tak trzeba dojechać do Bocheńskiego i tak.
No tak ale jaki ma sens linia jadąca Żeliwną w jedną stronę? Do pracy dojedziemy, a z pracy już trzeba dymać na inną ulicę?
No, lewoskręt z A4 w Bocheńskiego, bez świateł i jeszcze autobusem, powodzenia.
Jeśli serio wam zależy na usprawnieniu to wystarczyło zrobić tymczasowe stanowisko na wysokości parkingu przy stacji kolejowej, wilk syty i owca cała bo jest możliwość skrętu w lewo w rozsądnym czasie i bez stresu.
Organizatorowi powinno zależeć (hehe) na przyciągnięciu pasażerów no ale widocznie tam siedzą malkontenci pokroju elota, dla których problemem jest skręt w lewo na ruchliwym skrzyżowaniu. Proponujesz połowiczne rozwiązanie bo nadal Żeliwna ma autobus tylko w jednym kierunku.
W końcu ZTM czy ZTM Katowice? Przy pozostałych zdjęciach jest samo ZTM.
Co ma ulica Żeliwna do tego że narzekasz że przesiadka na pociąg jest komfortowa tylko w jedną stronę? Rozwiązałem twój problem przesiadki na pociąg w sposób racjonalny (Bo twoje rozwiązanie to śmiech na sali) , to teraz szukasz dziury w innym miejscu. I kto tu jest malkontentem?
Linia mająca jednakowy przebieg w obie strony to śmiech na sali? To powinien być standard gdy mamy do czynienia z drogami dwukierunkowymi.
Już Ci rosną siwe włosy że tekst w języku polskim cię przerasta? Przeczytaj jeszcze ze dwa razy zamiast marnować pamięć serwerów na swoje dyrdymały
Ja o wozie ty o kozie. Proponujesz jakiś dziwny podjazd pod stację, a ja przez Żeliwną - gdzie też jest przystanek, obecnie tylko jednokierunkowy.
No bo narzekasz że nie można się przesiąść na pociąg, to zaproponowałem tobie rozwiązanie które umożliwia skuteczną przesiadkę na pociąg i nie wymaga żadnego wydłużania trasy a tym bardziej jazdę przez skrzyżowania w relacjach które wydłużą przejazd autobusu (wraz z czasem potrzebny na wydłużenie trasy) oraz zwiększą jego szanse na złapanie opóźnień. Żeby zwiększyć dostępność autobusu do przystanku w Załężu nie ma konieczności jazdy tą ulicą, nie ma też przy niej innych stacji czy wejść.
No chyba że nie to miałeś na myśli, w takim razie w opisie zdjęcia nie powinno widnieć że przesiadka na pociąg w sposób wygodny ma miejsce tylko w jedną stronę, po prostu napisz wprost że boli cię że autobus nie jeździ Żeliwną w obu kierunkach, bo z jakiegoś powodu potrzebujesz tego do szczęścia
Bynajmniej. Autobusy i tramwaje w GOP-ie zupełnie nie są mi potrzebne do szczęścia bo zwyczajnie z nich nie korzystam. Korzystam w innych polskich miastach i nie dostrzegam tam różnych kuriozalnych rozwiązań stosowanych w GOP-ie. Inny przykład to jednokierunkowy przystanek Szałsza Centrum Logistyczne. A jeśli chodzi o opis zdjęcia to najwyraźniej całego nie przeczytałeś, np. zdania "Ale dlaczego nie przez Żeliwną, jak to czyni w kierunku osiedla Witosa?"
No to się zdecyduj, chcesz przesiadkę na pociąg czy żeby autobus jechał Żeliwną?
Czyli nie ma możliwości aby autobus jechał obok stacji i przez Żeliwną w kierunku centrum?
Jest możliwość, ale jakbyś chociaż wykazał chęć przeczytania moich wiadomości to byś dostrzegł minusy tego rozwiązania. Jak już mówiłem wielokrotnie przystanek pod dworcem w stronę Katowic nie wymaga żadnego przejazdu przez ulicę Żeliwną.
Zastanawia mnie jakie trzy wozy obsługują obecnie linie 982. A tak poza tym ciekawe co zgloszono do umowy na 900 skoro powyższy Autosan był zakontraktowany na umowie linii 982.