Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To już nawet nie ma wolnych bieda Solarisów czy trzydrzwiowych przegubowych Lion`sów by je wysłac na 830?
Te MANy to już raczej rzadkość na 830. Z reguły wyjeżdżają deskorolki i nowsze Urbino 18, ale bieda Solarisy z 2010 i lwy z 2007 też się zdarzają
Wczoraj jeździł właśnie przegubowy lew
Szkoda, że 830 nie jeździ do Osiedla Wieczorka w Piekarach Śląskich. Byłaby to całkiem niezła alternatywa
Wydłużemie 830 do Osiedla Wieczorka miałoby negatywny wpływ na linie 114 gdzie pewnie pogorszeniu uległaby częstotliwość jej kursowania. Poza tym jednokierunkowe ulice w Bytomiu troche utrudniają taki szybki wjazd kieszeniowy do bytomskiego śródmieścia.
Nie mniej będąc w temacie to 192, powinno być wydłużone do pętli na Tauzenie bo wtedy z automatu zwiększają sie możliwości przesiadek. Poza tym przydaloby się troche więcej kursów w kierunku Chorzowa (również w weekendy) zamiast klasycznej końcówki na Bytom Pogoda.
Na przyklad mug by dojerzdzac do Radzionków nie każdego stać na bilet kolejowy
Pomysł wydłużenia 830 jest co najmniej irracjonalny, ale jeśli już miałoby to nastąpić to przez Jana Pawła II (bez obsługi centrum) co sprawi, że Bytom straci autobus do Katowic bo wydłużenie 830 od dworca trasą 114 jest niewykonalne, generowałoby ogromne opóźnienia i stworzyłoby nam kolejną linię wycieczkową Co do 192 to kończy w całkiem dobrym miejscu bo przejeżdża przez centrum przesiadkowe w Chorzowie, a stamtąd można dojechać gdzie się pragnie
A może by jakieś 861 po trasie 830 do przystanku Bytom Arki Bożka a później rura obwodnicą do Piekar. Bo kręcenie wora jak 5 i 860 to rzeczywiście może być zniechęcające.
A może by taryfa miejska na liniach AP z wyłączeniem odcinka lotniskowego? Mielibyśmy parę szybkich połączeń.
Odnosząc się merytorycznie to przede wszystkim przy obecnym systemie finansowania linii, śmiem wątpić w bytomską chęć niemałego wkładu finansowego w linie jadącą przez obwodnicę do Piekar Śląskich z obsługą raptem jednego przystanku w granicach Bytomia. Jeszcze pomysł bylby godny rozważenia gdyby przystanek Arki Bożka byl najwazniejszym przystankiem dla linii 830. Niestety śmiem twierdzić że nawet gdyby obecna trasa 830 zostala pozbawiona obsługi Arki Bożka to nie bylaby to wielka strata, po trzech miesiącach wszyscy by przywykli.
Wydłuzenie 192 do Chorzowa też rodziło się w bólach finansowania. Rynek w Chorzowie nie ma az takich spektakularnych opcji przesiadek. Pętla na tauzenie wydaje się pod tym względem lepsza
A może by tak wreszcie SKM w taryfie ZTM?