Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jest gdzieś dostępny w sieci układ torowy tej pętli (lub projekt SOR)? /kl
Starczy, dzięki. Na plus na pewno jest możliwość objechania pętli. Dzięki temu w razie potrzeby lewy tor wjazdowy można wykorzystać do odstawienia jakichś wozów (na upartego prawy też ). Na minus IMHO wyjazd dla autobusów - prędzej czy później czołówka w tramwajem wjeżdżającym torem zewnętrznym murowana No i te miejsca parkingowe... Tam jest dopuszczony ruch pojazdów indywidualnych? /kl
Jeszcze nie jest, ale jakoś będzie trzeba do tych miejsc dojechać.
Tu masz jeszcze ostateczny plan, z kosmetycznymi zmianami. https://i.imgur.com/taagaRF.png
Dziękuję. I nie takie kosmetyczne te zmiany - inny układ torowy, inna geometria peronów etc. Na pewno lepiej (czytaj: bezpieczniej) wygląda przebieg wyjazdu autobusów z krańca. Ale to parkowanie to kretynizm. Pętla winna być dedykowana dla pojazdów komunikacji miejskiej. A ~30 miejsc parkingowych nikogo nie zbawi. Zacznie się natomiast niepotrzebne "kręcenie" po obszarze krańca oraz "dzikie" parkowanie (jak wszystkie miejsca legalne zostaną już zajęte) - oba te zjawiska negatywnie będą wpływać na płynność i bezpieczeństwo ruchu. No i wielokrotnie zwiększy się też możliwość wystąpienia zdarzenia drogowego pojazdu KM z tymi, którzy za wszelką cenę będą musieli zaparkować. /kl
To tym bardziej niezrozumiałe jest wpuszczanie aut na pętlę - będą z tego same kłopoty. /kl