Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Hmm co ciekawe zkm na ten okres tzw. czerwonej strefy wymaga standardów na tych trasach😉
Jeśli umowa nie ma zapisu uniemożliwiającego obsługi pojazdem innego typu niż midikiem to przewoźnik z tego korzysta. Inna historia, że to może być nieuczciwe wobec innych oferentów, ktorzy startowali w przetargu. Misiek kiedyś wspomniał pod którymś ze zdjęć, że midiki są droższe i trudniejsze do zdobycia. Można zatem domniewywać, że inni kalkulowali swoje oferty tak by wszystkie brygady były osbługiwane właściwymi pojazdami (z uwzględnieniem ewentualnej rezerwy taborowej) przez co mogły być one finalne droższe. Jeśli jest to natomiast świadome działanie przewoźnika to powinnien mieć on bana na kolejne przetargi - równie dobrze można startować do przetargu na pojazdy przegubowe a wystawiać kapeny.
Jak zrobią konkretny przetarg to będą, a nie taki co teraz na 20 miesięcy. Aktualnie ZKM chce standardy na tych liniach od momentu wprowadzenia czerwonej strefy. Potem niby mają wrócić midiki, ciekawa wtedy będzie sytuacja, bo przetarg się zbliża a końca covida nie widać . Poczekamy, zobaczymy.
Koniec tego całego covida ma ponoć nastąpić latem, a już na pewno w 2023 roku.
Standardy jeżdżą, ale niech nikogo nie zdziwi jak od rozpoczęcia obsługi 181 zdarzą się przegubowe Urbino 18 na 144,185,187. Po objęciu 84 i 87 BPT będzie miał 9 brygad na solówki i 4 na przeguby. Aktualnie jest 10 solówek(8087 w wiecznym serwisie...) a w Lublinie przygotowywane są przeguby.
Lepiej żeby jeździli za dużymi niż za małymi
A roczniki te urbino jakie mają?
2011 - spełniają wymagania przetargowe pod tym względem. Na 84 i 87 wymagania spełniają 8087 i 8088.
Bez przesady, przegubowego wtedy by nie dali na 185, ewentualnie na 187😂
Będą 4 solarisy z Łodzi, a wtedy rezerwa to co będzie?
Citaro z Pksu przecież 8280 wróci z Łodzi