Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wóz na zdjęciu słuszny, ale pisząc takie rzeczy bez poparcia żadnymi argumentami sam pokazujesz, że nie warto traktować twojego zdania poważnie.
No ja podałem, czekam na Ciebie, jeśli twierdzisz, że ten MAN nie był dobry.
Dobry to on był, ale kilka lat temu. Podniecanie się wozem, który ledwo jeździ i jest w kiepskim stanie, jest chyba nie na miejscu. Autobus dla pasażerów nie był praktycznie wygodny, wolałbym jeździć nawet Solarisem IV generacji niż takim MANem. Wracając do stanu 955, powinien zostać szybciej wycofany niż 962.
Dla mnie jazda każdym dwudrzwiowym manem na 205 nie była przyjemna. W szczególności pamiętam zajechanego 962 gdzie już było widać że ten wóz jest zmęczony życiem.
@EuroPoland: Ale jak ledwo jeździł? Przecież wszystko było sprawne, dobrze chodził, chyba mu się nie przyglądałeś, skoro tak twierdzisz. Dopiero w tym roku zaczynały pojawiać się pierwsze nieprawidłowości związane z wiekiem lub zaniedbaniem, takie jak lekkie szarpnięcie przy wrzucaniu któregoś, chyba 3. lub 4. biegu i dziwne hałasy z przedniego zawieszenia po wjechaniu w dziurę, ale oba te problemy były w tak wczesnej fazie, że nie wpływało to jeszcze na komfort jazdy.
W tym przypadku to nie jest jak z Wuppertalami, które złomiały z roku na rok, bo były intensywnie eksploatowane.
Dlaczego nie był wygodny? Siedzenia były bardzo wygodne, było ciepło, niestety również w lato, ale to wina zamawiającego, że nie chciał klimy. Zresztą to nie problem, bo w wakacje i tak nie jeździł, a na zimę to świetny wóz.
Akurat 962 był bardziej zużyty od tego, więc to zły przykład.
@piterek3688: Czemu nie była przyjemna? 962 się zgodzę, ale te to był luksus wśród dwudrzwiowych MAN-ów, oczywiście nie w lato.