Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ironia losu, że przez ten krótki okres przejściowy po upadku Warbusa w Elblągu jeździły jedne z lepszych wozów jakie pojawiły się w tym mieście :> Niestety przez najbliższe lata najlepszym co może pojawić się w Elblągu może być o ironio SOR. Btw chodzi o Scanie i Autosany z Grodziska?
Masz już jakieś zdjęcia autobusów z PKS Grodzisk? Scanie są przemalowane albo oklejone w barwy Elbląga?
Gdyby Arriva nie miała ex-grudziądzkich wolnych Solarisów to by się one w Elblągu nie pojawiły. Nie mniej to chyba nie wina operatora a urzędników że w ocenie ofert nie promują autobusów w standardzie Solarisa. Mam wrażenie że wymagania dotyczące taboru to taki chyba ukłon do elbląskich firm transportowych.
Wiadomo tak w ogóle czym inni drożsi od Grodziska oferenci zamierzali jeździć w Elblągu?
Te Scanie i Autosany to na okres przejściowy a potem ZAZy? Czy ZAZ występuje z silnikiem spełniającym Euro 6? Wydawało mi się że tam to raczej cały czas z Euro 5 wkładają. SOR to co innego. Kiedyś na infobusie napisali że SOR ma robić lifting serii BN. Teraz temat ucichł. Chociaż ciekawe czy nowe SORy z serii BN mają coś poprawione względem starszych egzemplarzy.
Jakiś dłuższy czas temu podczas testów ZAZa w Częstochowie udało mi się wyczytać, że spełnia toto Euro 6 i chyba coś w tym jest bo w Pruszkowie gdzie też chcieli Euro 6 śmigają zaporożce
Masz racje są z Euro 6 ale teraz pytanie czy ZAZy są w wersji z trojgiem drzwi?
Nie, mają drzwi w układzie 1-2-0.
To skąd tutaj stwierdzenie że do Elbląga zawitają ZAZy skoro nie ma wymaganych trzydrzwiowych ZAZów w minimalnym układzie 1-2-1?
A skąd stwierdzenie, że minimalny układ drzwi to 1-2-1?
Cytat z SIWZ - "6.3.Minimum dwoje drzwi, przy czym drugie drzwi od czoła pojazdu – podwójne."
Stwierdzałem na podstawie wzoru umowy dla pakietu 2. Mój błąd bo na komputerze miałem starą wersję wzoru umowy dla pakietu nr 2. To w sumie zmienia postać rzeczy... No to ciekawe czy elbląskie ZAZy będą na manualach...