Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ofiarą będą mieszkańcy Rataj:
- znaczne pogorszenie oferty w stronę dworca PKP
- rekordowa ilość wysokiej podłogi na czwórce (co drugi kurs!)
- i jeszcze twierdzenie, że 174 i 190 zapewnią dojazd do Centrum (z pewnością nie centrum miasta!!!)
Na 11 nie będzie stopiątek. Jedynie na 9 mają być trzy składy w dzień roboczy. Chyba, że się koncepcja zdążyła zmienić. :p
@Maniek, w rozkładzie 11 jest całkiem sporo brygad wysokopodłogowych, więc muszą tam trafić Stopiątki.
Na 4 oprócz düwagów będą 2 bety . Na 12 dwie brygady ma Franowo reszta to Forteczna
Gammy na 9 było 2 brygady . I na 11 były też dwie brygady
Na 11 Gamma była tylko w międzyszczycie i ostatnio rezerwowo zamiast Głogowskiej (od 13 do końca). 9 i 11 w nowym podziale są łączone, ale 105 jeżdżą prawie cały dzień.
no tak, bo Stary Rynek i okolice to nie centrum miasta...
4 i 7 się łączą niektóre kursy?
Generalnie przeczytałem jeszcze raz opis i trochę mnie rozśmieszyła końcówka `będzie brakować nowoczesnego taboru na innych liniach. Ofiarą tego będą właśnie linie 9 i 11, na których zamiast Gamm i Duewagów pojawi się całkiem sporo Stopiątek...` Gammy i Duewagi wymienione w jednym szeregu xD Od kiedy Duewagi to nowoczesny tabor?
@Maniek, nowocześniejszy i bardziej komfortowy od 105Na.
Aczkolwiek po Twojej uwadze zedytowałem opis, żeby miał więcej sensu.
Spoko Rozumiem jaki był zamysł, ale mimo wszystko brzmiało to dość groteskowo