Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Zdjęcia z Suwałk dowodzą, że wszystkie Scanie oraz Solaris są już na miejscu.
w Suwałkach nie ma stacji tankowania CNG, więc nawet jeśli wszystkie scanie i Solaris są, to i tak nie wyjadą. Dlatego można było opóźnić dostawę Autosanów.
@Piotr_B : Jak wygląda kwestia dostawy 2 Euroliderów dla PKS Nova ? na parkingu w Autosanie zostały tylko 2 z 4 (chodzi o te białe), w Bezpiecznym nadal nie widnieją.
Czemu w bazie nie jest wpisany SOLARIS URBINO IV 18 CNG jak on jest już dawno w Suwałkach?
@Przemek : Podaj jego rejestrację i numer taborowy to dopiszę do bazy.
Czy po zmianie prezesa Autosana harmonogram dostaw czy produkcji może ulec zmianie?
Nie. Zmiana prezesa nie ma w tym przypadku nic do rzeczy. Jedyne co mogłoby zaburzyć harmonogram dostaw to brak materiałów do produkcji lub odcięcie/ograniczenie jej finansowania np. przez nowego właściciela.
A właśnie. Czy kłopoty finansowe i poszukiwanie nowego właściciela dla Autosanu nie zagrażają realizacji kontraktu do Warszawy? Chyba nikt nie chce kolejnej wtopy.
Oj, czuję że będą kłopoty...
Ja już straciłem wiarę, że to wypali
Ile można się rozkręcać na nowo i który to już rok z kolei miał być przełomowy?
PS bociany pojechały do PGK Suwałki
@abc : Pretensje kieruj do tych, którzy zapewniali że zrobią wszystko, by Autosan odżył. Samo wpompowanie kasy na bieżącą produkcję to za mało. Co do Warszawy - nie sądzę, by tym razem Autosan dał ciała. Raz, że to bardzo prestiżowe jak na nich zamówienie, a dwa - karta w przetargowej talii do zachęcenia ewentualnego inwestora. Choć patrząc po roszadzie na stanowisku prezesa akurat w takim momencie i wybranie kogoś, kto w latach 2009-2012 zarządzał fabryką, a rok później ogłoszon upadłość raczej niczego dobrego nie zwiastuje.
adrian a jak czewa?
Elektryki dla Czewy (Częstochowy) już się robią. Z tego co wczoraj czytałem elektryk z MPK i całe zaplecze techniczne oraz kierowcy przekazali Autosanowi co należy poprawić w tych 15 sztukach jakie mają dostarczyć i powinno być ok.
Co do harmonogramu dostaw to obecnie wygląda on tak :
Częstochowa
Rzeszów (20 gazowców z 3. transzy)
Warszawa
i prawdopodobnie Sandomierz jeśli wygrają z Solarisem, ale raczej wygrają.
@Adrian nie mam pretensji do prezesa ani pracowników tylko mówię, że rząd położył na tym łapę, zrobił pokazówkę, odbębnił swoje i tyle... Już któryś raz miało być dobrze i znowu się sypie powolutku a naprawdę im kibicowałem, chciałem żeby Autosany poszły w Polskę, mimo, że otwarcie mówię, że ich wozy nie są do końca dopracowane (praktycznie codziennie nimi jeżdżę).
Wiesz może co mieli poprawić w nówkach?
W Sandomierzu raczej nie wygrają. Mniejszy silnik i mniej miejsc siedzących względem Solarisa a obie oferty mieszczą się w budżecie
Ogrzewanie poprawiali, bo byłay zastrzeżenia, że nie dogrzewa wnętrza dość dobrze. Ponadto w MPK Częstochowa byli zaskoczeni zasięgiem jazdy na jednym ładowaniu. Autosan deklarował 180km, w praktyce okazało się, że może przejechać... 330km (!).
Co do Sandomierza - nie zapominaj, że tam większość taboru stanowią Sancity 9 + Autosan w starciach z Solarisem jest mimo wszystko tańszy. Choć w ocenie technicznej mogą Autosanowi odjechać, co oczywiste.
Adrian w Sandomierzu Autosan zdobył 120 punktów a Solaris 138. Wybór jest więc oczywisty.
Ciekawe czy Sandomierz celowo tak dobrał kryteria, żeby Autosan odpadł na ocenie technicznej
@Adrian wow, 330km to potężny wynik! Ale tyle dał radę przejechać z włączonym ogrzewaniem? Jak w ogóle wygląda kwestia ogrzewania? W 100% elektryczne? Nie znam się, ale chyba największym sprawdzianem jest +30 stopni i klima na maxa
@Piotr B: Wcale mnie to nie dziwi. Mam wrażenie, że w Suwałkach kursowanie autobusów jest ostatnim z powodów ich zakupu.
A wszystkiemu winny jest Marcin Gromadzki!
@X: Wszystkiemu jak wszystkiemu, ale fatalnej reformy z 2011 roku i jej późniejszych, równie kiepskich korekt - bez wątpienia tak.