Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
VIN SUJM12001H0007963 po jakiejś odbudowie, mający sugerować model 120M. Dobrze, że rocznika nie zmienili jak JZS.
W peerach z 1986 też się trafiało to SUJM120. Mam 2 przykłady z MZK Tomaszów Mazowiecki:
61 -> 261 -> 3:
SUJM12001G0007706
9904
NG Jelcz 22.06.1992
SUJ110R06N0009904
11622
65 -> 265 -> 34:
SUJM12001G0007727
9921
Wróć! 65 -< 263 -> 41
I jeszcze 1: 11-> 211 -> 11:
SUJM12001G007722
Pierwsza rejestracja 19.05.1986, nr podwozia 2448, NG LZNS.
Żadne LZNS, fabryka takie nabijała, w 1988 r. także, i jest ich więcej niż 4 na phototrans.eu.
A masz jakieś zdjęcie na dowód, bo nie chce mi się wierzyć w te rewelacje? Ja mam fotkę tabliczki znamionowej z peery z 1985 r. z WPKM Piotrków Trybunalski -> MPK Radomsko, którą podczas NG w Jelczu w 1993 r. w cudowny sposób odmłodzono o 8 lat: http://phototrans.pl/14,21144,0,Jelcz_PR110M_325.html
Bezpieczny pokazuje takie dane tej pperki: " Rok produkcji: 1985
VIN: 11697". A dane o NG w LZNS mam z pewnego źródła - z MZK Tomaszów Mazowiecki.
Hehe ale to by z tego wniosek był, że jak ruszyła produkcja M11, to ktoś przez moment miał pomysł by peerki były M12