Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
I teraz zgaduj zgadula datę pierwszej rejestracji aż znajdziemy go w historiapojazdu.gov.pl
Według przepisów w latach 1984-1991 na tablicach dla pojazdów państwowych nie mogły być stosowane jako ostatnia litera na tablicy następujące litery: A, I, J, L, M, O, T, W. W praktyce jednak niektóre województwa nie stosowały się do tego ograniczenia. Tu jest przykład olewania przepisów. A np. w województwie piotrkowskim numery z serii PTF 5**L, PTP 1**L i PTP ***L wydane w latach 1985-1986 zmieniano ok. 1989-1990 roku na PTP ***C, ale nie wszystkie. Peerka PTF 574L z MPK Opoczno przejeździła z tymi numerami do 1992 roku, kiedy to przerejestrowano ją na PKK 5289. Starsze numery np. PTE 4**L z 1982 roku nie były wymieniane i jeździły do końca życia wozów, czyli do ok, 1990 r.
Piękna ścianka z ZIU w środku
Zdjęcie czadowe !
Ścianka nie była z ZIU tylko sama szyba. Szyby w starszych migach zaczęły pojawiać się po powstaniu ZKM-u. I pytanie, kiedy PKS przejął obsługę 171.