Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nikt nie ma wątpliwości, że tak, ale... w sytuacji, kiedy trzeba nadrobić zaległości do autobusów z wymianą taboru, budżet pozwala na wymianę standardów. Na przeguby już kasy brak, tym bardziej, że nie byłyby one eksploatowane w takim zakresie jak krótkie, bo tylko w dni powszednie od 7-17. Szkoda więc kasy na kupno pojazdu, który byłby eksploatowany tylko przez część dnia. Można przerabiać przegubowe autobusy, ale na to nie ma zgody politycznej, więc jest jak jest.
No właśnie ratunku w tej sytuacji widziałbym w przegubowie jakichś O405GN czy czegoś podobnego. Wiadomo, że zakup fabrycznie nowego przegubowego trolejbusu po to, żeby jeździł kilka godzin dziennie mija się z celem.
ciekawe co by mialo napedzic tego przerabianego O405GN, bo mozna niby wstawic w to opory i silnik z peerki, silnik wytrzyma przeciez duze przeciazenia, ale jakie by to było mulaste...