Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Brak stacyjki jest spowodowany tym, że to hybryda. Mobilisowe hybrydy też nie mają klasycznej stacyjki.
Mam nadzieję, że wzorem konstrukcji brytyjskich stacyjka jest schowana w stylu "firma musi Cię preszkolić", a nie pierwszy lepszy guzik na widoku?
To jakaś bida wersja, że jest tyle zaślepek? Co może być w full wersji czego tutaj nie ma?
i nie ma sterownika skrzyni biegów :P
Przełącznik biegów jest w formie pokrętła po prawej stronie pulpitu.
@TranslatorPS: Jeśli dobrze widzę, to przycisk od uruchomienia silniku jest obok przycisku odłączenia prądu.
@Flash: jeśli tak jest, to jest to zbytnio na widoku. W bezkluczykowych wozach brytyjskich standardem jest chowanie przycisku od zapłonu pod deską rozdzielczą w taki sposób, że bez przeszkolenia albo wymacywania przez piętnaście minut nie znajdziesz go.
@Flash: Od uruchomienia SILNIKA.
@Luke: Takie rozwiązanie jest stosowane w autorskich pulpitach MAN-a od debiutu pierwszej wersji jego współczesnej formy, która miała miejsce podczas faceliftu serii NL/NG/NM/NÜxx3 w 2004 roku. Wtedy wprowadzono nazwę Lion`s City, nowy design nadwozia (debiutował w berlińskich Lion`s City DD) i właśnie autorski pulpit MAN-a (obok VDO FAP). Co najciekawsze, opcje pulpitu w niektórych modelach Lion`s City pozostały obydwie nawet w modelach z silnikami spełniającymi normę Euro VI. Konkurent, Mercedes-Benz Citaro C2, zarówno w erze EEV jak i Euro VI był od początku, i jest do dziś, oferowany wyłącznie z autorskim pulpitem Mercedesa (przeszedł nieznaczną zmianę ogólnego wyglądu i kierownicy w 2016), a z kolei poprzednik, Citaro 1. generacji, zarówno przed jak i po facelifcie z 2006, był oferowany wyłącznie z pulpitem VDO FAP. Więc sytuacja pulpitowa u niemieckich producentów autobusów wyglądała bardzo ciekawie.