Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
solarisów szkoda
jak na swój wiek trzymają sie dobrze
a MAZ-y no cóż, nawet te z 2015 wyglądają gorzej niż seria 36X
Dziwi mnie ten wybór serii 361-371. W o wiele gorszym stanie są 452-455. Powinni pomyśleć o większej ilości przegubowych autobusów klimatyzowanych. Bo obecnie jest tragedia. A stan ex. Mobiliskich 259-265 woła o pomstę do nieba.
Solarisy 361-371 mogą pojeździć jeszcze ładnych parę lat, wycofywanie takich autobusów to po prostu głupota, lepiej moim zdaniem pozbyć się wszystkich MAZ-ów nawet tych najmłodszych. Z resztą sam przepis o średniej wieku też jest trochę bez sensu.
ikarus128
zgadzam sie z Tobą że mogą jeździć kilka lat oraz że lepiej wycofać te bialoruskie złomy.
Ale z przepisami o średniej sie nie zgodze,bo jeszcze pewnie do tej pory jeździły by jelcze i ikarusy.Nowe autobusy byśmy oglądali na zdjeciach z innych miast
@CK Jelcze i Ikarusy wyeliminować można było w prosty sposób umieszczając w umowie zapis o wymogu niskiej podłogi. Podobnie myślę, że można byłoby wyeliminować możliwość zakupu różnych wynalazków w celu obniżenia średniej wieku poprzez np wymóg doświadczenia w dostawie pojazdów o określonych parametrach w określonej ilości do określonej liczby przewoźników w Polsce. Tak z resztą robi się w przypadku wielu przetargów.
@ikarus128
oczywiście że można było,ale to było za trudne dla ZTM pod wodzą Mariana
Wystawiony na sprzedaż: https://mpk.kielce.pl/mpk/
Zdaję się, że 365, 368 i 369 pójdą prawdopodobnie na odstawkę, bo już niebawem te Many z CNG Mają już wyjeżdzać a stacja pgnig jest już gotowa. A co zrobią jeszcze z resztą unijnych Solarisów, bo jedni mówią, że obydwa stoją jako dawcy części 1204 i 1004, a drugi mówią, że wyjadą po naprawach