Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Moim zdaniem powody były dwa - oficjalny: połączenie "przyśpieszone" dla mieszkańców Południa, którzy chcą dotrzeć do Dolnego Wrzeszcza szybciej, niż przez PKP i powód nieoficjalny: omijanie problematycznego skrzyżowania Hucisko, które ma pogorszoną przepustowość przez brak dodatkowego toru w stronę Siedlec. Programy sygnalizacji świetlnych również nie pomagają - przy dobrych wiatrach traci się kilka minut na każdym z nich.
W sumie dwójka mogłaby "połknąć" kursy czwórki i wtedy jej wybrane kursy można skierować przez PKS.
Tak @Łukasz porządna częstotliwość
Gdyby 4 i 11 miały częstotliwość na przemian z 2 i 6 to nie byłoby problemu z napełnieniami. Raz na 20 minut to się nie dziwmy że rzadko kto tym jeździ. Gdyby były odjazdy na przemian to wielu chętnych by się znalazło, nie od dziś wiadomo, że ponad 50% osób z trasy chełmskiej pozostaje w tramwaju na al. Zwycięstwa.
Przyczyną powstania linii 4 jest też niewydolność pętli Oliwa przypominam.
W całej idei linii 4 chodzi li tylko o dwie sprawy, pierwsza, to jeżdżenie torowiskiem 3 Maja obustronnie, szczególnie przy zawieszeniu linii 11, aczkolwiek, pierwotnie obie tam były razem wsadzone, po drugie i co ważniejsze zamknięcia mordy urzędasom z UM na dowóz petentów, pracowników i odwóz pracowników. Co do pierwszego się zgadzam, czy to kursy 2 czy 4 rano co któryś niech jedzie przez PKS, jest to słuszne, natomiast praktycznie w 95% puste popołudniowe czwórki powinny zostać przetrasowane jako dwójki, bo Brama Wyżynna robi napełnienia a nie widmo przystanki czwórki.