Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Przecież zostanie od groma stopiątek z przodem z włókna szklanego.
Nie trzeba być tytanem intelektu, aby zrozumieć, że nie chodzi tu o ww. składy. Ile stopiątki w takiej stopiątce...
Taki 2514+ to nawet doczepę bezkabinową miał jak w tych późniejszych modernizacjach. Te na zdjęciu mają drzwi wychylne. Jescze sobie trochę posklejamy rozruszników w przyszłości.
Takich jak na zdjęciu w ruchu liniowym obecnie 0.
Składów 105NaWr jest grubo ponad 100.
@jacekso - 105NaWr mają o wiele więcej różnic niż taki np. 2546. Nie tylko wizualnych.
Może przypomnijmy co było w dokumentach poszczególnych sztuk Volvo B10MA i to w ramach jednego rodzaju, nie wliczając Jelczach M180
Druga sprawa. Tabliczka znamionowa. Może nie przypominajmy tu zupełnie innego przypadku, który nie ma w tym momencie zastosowania?
105NWr ma rozrusznik, ma stycznik liniowy, ma PERy, więc nadal jest stopiątką. Dlatego nie ma co pisać, że wagony serii 105 żegnają się z Wrocławiem. Ps. Tyle razy tamtędy przejeżdżałem i nie zauważyłem tego słupa na jezdni 😉
@Tomasz P. ale Ty wiesz, że 105NaWr za niedługo też wylatują? A w tegorocznej akcji kasacyjnej pierwsze wyleciały właśnie takie jak 2546?
Nawet nie można powiedzieć kiedy ostatnie 105Na zjadą z linii we Wrocławiu.