Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Trzeba sobie zadać pytanie czy jest sens wydłużać akurat 31? Prędzej bym w tej roli widział na przykład 21 w ramach uzupełnienia oferty wzdłuż SKM-ki.
Byłoby super gdyby 31 dojeżdżała do Oliwy. Być może wtedy więcej ludzi by korzystało, bo byłaby większa możliwość przesiadek. Problem w tym, że jest straszny problem z miejscem na postoje niezależnie czy to Oliwa PKP czy Oliwa P. Tram.
Podobno linia ta miała dojeżdżać do Jelitkowa. W Jelitkowie znalazłoby się miejsce, a trasa mogłaby prowadzić np. przez Drogę Zieloną, Grunwaldzką i Pomorską/Piastowską. Ale to by się musiał Gdańsk dorzucić do utrzymania linii, a temu Gdańsk mówi stanowcze nie.
Był plan żeby przedłużyć trasę linii 31 do skrzyżowania Pomorska/Gospody - to by w sumie wystarczyło. Ale nic z tego nie wyszło.
Można jeszcze zagospodarować teren po drugiej stronie dworca w Oliwie, tam gdzie kiedyś startował PKS.
Z dworcem w Oliwie niby są same problemy: drzewa na krzyżowce Piastowska/Hołdu Pruskiego, drzewa na Poczty Gdańskiej, uspokojenie ruchu na Hołdu Pruskiego.